Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да закрием летищата!

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Да закрием летищата!

    Аз нямам решение (капацитет, квалификация, интерес). Ти нямаш решение (капацитет, квалификация, интерес). Той; тя; то...
    Горепосочените, лично наши си проблеми и обструкции по въпроса, обаче съвсем нямат отношение към същността му и още по-малко са обуславящи принципите!
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

    Коментар


    • #62
      От: Да закрием летищата!

      Проблемът с превишаването на скоростта на магистрала може да се реши елементарно.
      Билетче на влизане с час, на излизане перфорираш билетчето. Разстоянието е известно, максималната скорост също.
      Като няма да стигнеш по-бързо, вероятно няма и да превишаваш. Или ще висиш като прани гащи по кафенетата на магистралата. Лошо няма. Това ми дойде на рима виста, може да има и слабости като решение.

      Изобщо идеята на магистрала е да се кара бързо. 80 км е висока скорост само ако караш москвич. Неадекватно е. И да, в този ред на мисли, въпросните летища пречат.
      Колко пъти са използвани от как са построени?
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #63
        От: Да закрием летищата!

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Проблемът с превишаването на скоростта на магистрала може да се реши елементарно.
        Билетче на влизане с час, на излизане перфорираш билетчето. Разстоянието е известно, максималната скорост също.
        Като няма да стигнеш по-бързо, вероятно няма и да превишаваш. Или ще висиш като прани гащи по кафенетата на магистралата. Лошо няма. Това ми дойде на рима виста, може да има и слабости като решение...
        Решението не е ново. Доколкото знам се използва.

        Иначе, има нещо криво в тия летища. Каква ли е причината, скоростта да е ограничена на 80км/ч., а не на 90км/ч. каквато е на по-голямата част от пътната мрежа? Нито лентите са по-близко, нито пътят е по-тесен.
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • #64
          От: Да закрием летищата!

          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
          ...Каква ли е причината, скоростта да е ограничена на 80км/ч., а не на 90км/ч. каквато е на по-голямата част от пътната мрежа? Нито лентите са по-близко, нито пътят е по-тесен.
          Просто ограничението е от времето когато скоростта по немагистралните пътища беше ограничена на 80км/ч. Като се замисля до неотдавна ограниченията в България бяха 80км/ч на обикновен път и 120км/ч на магистрала, с някакво безумно 100 или 110 за мотоциклети.
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #65
            От: Да закрием летищата!

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Проблемът с превишаването на скоростта на магистрала може да се реши елементарно.
            Билетче на влизане с час, на излизане перфорираш билетчето. Разстоянието е известно, максималната скорост също.
            Като няма да стигнеш по-бързо, вероятно няма и да превишаваш. Или ще висиш като прани гащи по кафенетата на магистралата. Лошо няма. Това ми дойде на рима виста, може да има и слабости като решение.

            Изобщо идеята на магистрала е да се кара бързо. 80 км е висока скорост само ако караш москвич. Неадекватно е. И да, в този ред на мисли, въпросните летища пречат.
            Колко пъти са използвани от как са построени?
            Дори няма нужда от губене на време за дупчене на билетчета - в Холандия компютърът сравнява времената на снимките на една и съща кола от няколко камери. Знаейки разстоянието между камерите....веднага получаваш....полагащото ти се...по пощата...
            00359893488603

            ....нямам си вече LR...

            Коментар


            • #66
              От: Да закрием летищата!

              Чудно каква дискусия се е заформила.Май излязох лошия разрушителен дух.Да конкретизирам предложението си. Върху асфалта там където обикновенно е тревата се поставят така наречените бетони корита или рампи.От едната страна са като стръмна рампа. Гръб с гръб.Когато им връхлетиш те връщат обратно на платното. Нищо няма да се разрушава или събаря.Просто пазиме отсрешния добросъвестен шофер. Миналата година беше на Тракия единия с камион беше задрямал с 80 и другия с 80 в дясна лента на движение с/у него и до там.Просто това е една отживелица ,която отнема човешки животи.Причината за това е административно безхаберие и откровен мързел.Слагаме камери, полицаи да дежурят,некорумпирани разбира се, и някой задрямал с 80 връхлита в/у нищо не подозиращ от другата страна.Бетоните корита ще живеят доста, не стават за крадене и не са скъпи като мантинелите.За аварийни летища по горе се изказаха компетентно колеги.Наоколо има истински такива. Та ограничението 80 пада и няма хранилка.Това е идеята.А за тунелите на Витиня спецялно и знаците около тях , дърветата ,билбордовете може дасе спори доста ако искате в нова тема.

              Коментар


              • #67
                От: Да закрием летищата!

                Слагайки бетонни рампи прекратяваш съществуването на резервното летище. Аз с това не съм съгласен поради преждеизброени причини. Ако толкова искаш да се бориш с хранилките на КАТ изпрати им официално запитване, защо скоростта на автомагистрала София-Солун( в съществуващия участък до Студена) е ограничена на 90км/ч. Аз нямам отговор....
                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                Коментар


                • #68
                  От: Да закрием летищата!

                  Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                  Слагайки бетонни рампи прекратяваш съществуването на резервното летище. Аз с това не съм съгласен поради преждеизброени причини. Ако толкова искаш да се бориш с хранилките на КАТ изпрати им официално запитване, защо скоростта на автомагистрала София-Солун( в съществуващия участък до Студена) е ограничена на 90км/ч. Аз нямам отговор....
                  То и там кой ли ги спазва тия 90км/ч...
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Да закрием летищата!

                    Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                    Слагайки бетонни рампи прекратяваш съществуването на резервното летище. Аз с това не съм съгласен поради преждеизброени причини. Ако толкова искаш да се бориш с хранилките на КАТ изпрати им официално запитване, защо скоростта на автомагистрала София-Солун( в съществуващия участък до Студена) е ограничена на 90км/ч. Аз нямам отговор....
                    Давам ти отговор, с който ни най-малко не ги оправдавам: изглежда магистралата не е приета по надлежния строителен ред и официално не е магистрала. От друга страна, де-факто е междуградски път, и значи - 90.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Да закрием летищата!

                      Давам ти отговор, с който ни най-малко не ги оправдавам: изглежда магистралата не е приета по надлежния строителен ред и официално не е магистрала. От друга страна, де-факто е междуградски път, и значи - 90
                      Няма акт 16 казано простичко строителния надзор не я е приел.Не са оформени документите.Същия е случая с Хаинбоаз и магистрала Марица около Свиленград.
                      Последно редактирано от Воден дух; 16-09-10, 15:13. Причина: грешка

                      Коментар


                      • #71
                        От: Да закрием летищата!

                        Слагайки бетонни рампи прекратяваш съществуването на резервното летище. Аз с това не съм съгласен поради преждеизброени причини.
                        Пак казвам:Това е безмислено Граф Игнатиев е там.Кому е нужно да каца там като до него има нормално летище при това прясно ремонтирано и с техника която друга такава в БГ няма.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Да закрием летищата!

                          А Крумово, не по-малко летище, също е там, даже е и по-близо май. Има и други, които от авиационна гледна точка са доста близо. Но все пак, след като нещо е направено, по-добре е да се запази. Още повече, че не иска нито хляб, нито вода, както казва народът. Иска само малко акъл на глава от шофьоронаселението. Ако се спазва ограничението на скоростта и забраната за изпреварване, дори и в изключителен и малко вероятен случай от рода на внезапно заболяване или техническа повреда, пак няма да е чак толкова ужясна ситуацията.
                          Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

                          Коментар


                          • #73
                            От: Да закрием летищата!

                            Първоначално публикуван от Теодор МБ Преглед на мнение
                            А Крумово, не по-малко летище, също е там, даже е и по-близо май. Има и други, които от авиационна гледна точка са доста близо. Но все пак, след като нещо е направено, по-добре е да се запази. Още повече, че не иска нито хляб, нито вода, както казва народът. Иска само малко акъл на глава от шофьоронаселението. Ако се спазва ограничението на скоростта и забраната за изпреварване, дори и в изключителен и малко вероятен случай от рода на внезапно заболяване или техническа повреда, пак няма да е чак толкова ужясна ситуацията.
                            То ако се спазва всичко и навсякъде, проблема с жертвите по пътищата нямаше да го има. Мога да ти предложа експеримент - махаме мантинелите по средата на цариградско шосе в София. Махаме и островчето. Според мен резултата ще е поне по едно здраво мазало дневно.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Да закрием летищата!

                              Че то мантинелите на Цариградско кога са пречили на нинджите да направят мазало ? Аз самият съм бил очевидец на 2 случая на пилоти-изпитатели успешно прескочили мантинелата и приземили се в насрещното платно. При комбниацията мощна кола и куха кратуна зад волана - никва мантинела не може да ти се опре
                              Синьо небе над златни жита. Ако някой се чуди - Добруджа е. Южна. Българска.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Да закрием летищата!

                                Първоначално публикуван от windwarrior Преглед на мнение
                                Че то мантинелите на Цариградско кога са пречили на нинджите да направят мазало ? Аз самият съм бил очевидец на 2 случая на пилоти-изпитатели успешно прескочили мантинелата и приземили се в насрещното платно. При комбниацията мощна кола и куха кратуна зад волана - никва мантинела не може да ти се опре
                                И това е ясно. Само че далеч не всеки удар в мантинела приключва с прескачането и. Понякога дори обикновените градски ограждения покрай тротоарите вършат някаква работа.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X