От: Възли
Е де... Ако някой се разхожда "случайно" около осигуровките Ви, той може да реши и да си резне въже за колата, ако и на двойна осмица да сте го вързали и да висите четирима на другия край та да е по-тегаво...
Натоварен възел не можете да развържете без значение осмица ли е, булин ли е или бабин..., а не натоварен или и вие няма да можете да го развържете или всеки който поиска ще може.
Колкото до това с ринга, да не бива да се натоварва по описания от вас начин, но това по-скоро означава да не се "щраквате" където ви падне, а не, че е било неправилно вързано въжето... Иначе около дървета и други опори е добре да се използват колани към които да се фиксира въжето, а не директно да се връзва. Точно обаче в случая с твърде широка опора (дърво, голяма скала) понякога се налага обвързване с основното въже, поради невъзможност за използване на колан или лентова примка. И точно в този случай често се използва възел булин.
Първоначално публикуван от 100yanov
Преглед на мнение
Натоварен възел не можете да развържете без значение осмица ли е, булин ли е или бабин..., а не натоварен или и вие няма да можете да го развържете или всеки който поиска ще може.
Колкото до това с ринга, да не бива да се натоварва по описания от вас начин, но това по-скоро означава да не се "щраквате" където ви падне, а не, че е било неправилно вързано въжето... Иначе около дървета и други опори е добре да се използват колани към които да се фиксира въжето, а не директно да се връзва. Точно обаче в случая с твърде широка опора (дърво, голяма скала) понякога се налага обвързване с основното въже, поради невъзможност за използване на колан или лентова примка. И точно в този случай често се използва възел булин.

Коментар