От: Качествата на танк Т-34
Различна е формата на купола произвеждан от различните заводи . Основните елементи като двигател ; трансмисия ; вериги и оръдие са еднакви на всички . Проблемите на Тигър освен чисто технически са и логистични . Това чудо за да го возиш по ЖП му се откачат калниците и му се качват специални тесни транспортни вериги и пак не е минавал през всички тунели .
Да бе от Сталинград нататък всички немски офанзиви са такива само че Германия няма и 20% от човешкия ресурс на съюзниците за промишления да не говорим . Освен това Германия има да отбранява огромна територия на практика цяла Европа . Съюзниците пробиват атлантическия вал за няма и 24 часа защото просто не е имало кой да го защитава . Наситеността с хора и боеприпаси на повечето места е под 10% от необходимото . Срещу американците на Омаха са най много около 500 човека държат фронт от 8 километра а бреговата линия от Норвегия до Испания е около 4 800 километра и за 2 години са похарчени около 4 милиарда райхсмарки според военни експерти абсолютно безсмислено .
Първоначално публикуван от davc
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от Чавдар (V93)
Преглед на мнение
.
... Например в Ленинград в Кировския завод, Котин, Жозеф Яковлевич още на проекта на новия тежък танк дава името КВ - Климент Ворошилов и вече е напред... Изкарват няколко опитни машини наблизо, на фронта във Финландия, там естествено друго освен драскотини не могат да получат и без никакви ходови изпитания са приети за производство. Знаем какво е следвало от това, чак 42ра с новата скоростна кутия изкарват КВ-1С /скоростной/, който вече е адекватен на бойното поле но със старото въоръжение бързо-бързо отпада и той.
Коментар