Обява

Свий
Няма добавени обяви.

САЩ започват изпитанията на най-бързия самолет в света - цел над 20 МАХ. !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: САЩ започват изпитанията на най-бързия самолет в света - цел над 20 МАХ. !

    Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
    Искам да се обърна към модератори с въпрос - кой и защо позволява на някой си davc да използва дума "Блядовете" по отношението към представители на друга нация? Мисля че всеки знает какво означав тази дума при нас! Очаквам ясен отговор от вас.

    Уважаеми Сибирски, останал си със погрешно впечатление за написаното от мен!
    Изрично съм подчертал, че израза не е мой, а само цитирам. Цитирал съм конкретно участникът мишоци, който междувременно е редактирал своето мнение - дали след твоята реакция, или преди нея (което би обяснило твоето заблуждение) - не зная.
    В името на коректността: Извинявам ти се, че съм си позволил да цитирам (въпреки и в кавички, и със саркастичен по отношение на употребата му подтекст) този наистина обиден по отношение на руснаците епитет!
    Извинение - и евентуално отговорност - за употребата в прекия му смисъл, мисля трябва да потърсиш на друг адрес!
    С уважение - и отново: С извинение!

    п п Няма да повдигам въпроса за това, че съм "някой си" защото (поне формално) не е като да е "никой си"
    Последно редактирано от davc; 12-08-11, 18:23.
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

    Коментар


    • #17
      От: САЩ започват изпитанията на най-бързия самолет в света - цел над 20 МАХ. !

      Първоначално публикуван от Dobril Dossev Преглед на мнение
      Новината за мен е ,че имат материал...
      Точно по отношение на материалите - и особено технологиите - пропастта между едните и другите е огромна. Много показателен е случаят със вече споменатите погоре самолети: "Черната птица" е титанов (това през `50-те), при положение, че като разполагаеми природни залежи, руснаците са едва ли не монополисти, даже има едни теории, че титанът за постройката им, е доставен някакси именно от Русия. МиГ-ът (десетина години след това) е стоманен . Липсата на технология за употреба на този материал, води до куриоза, да им се наложи да направят наистина чудеса от инженерна гледна точка, за да подкарат (и с подобни параметри) именно стоманен самолет! Като същото предпоставя (съвсем обективно), той никога да не достигне паритет относно SR 71 и той (Дрозда) продължава да изпълнява полетите си над Русия до `90-та.
      До практическо приложимо ниво, употребата на титан, те докарват едва през`90-те, със Ту 160. Като витаят едни приказки (за мен - слухове), че за да формоват кила, изключват от системата намкоя си от големите ВЕЦ за нещо като 24часа и пренасочват цялата произведена енергия за целта.

      Първоначално публикуван от draco Преглед на мнение
      Това не са ли 11 години ?
      Механична грешка - поправих се. Благодаря!

      Първоначално публикуван от Тихомир Преглед на мнение
      Както показва практиката, американците все още използват руски двигатели НК-33 просто защото са най-добрите в света. Както същата практика показва те(американците) не 10 - вече 40 години се мъчат и все още не могат да направят нещо подобно, което поне малко да се доближава до него. Нещо повече - американската ракета Атлас-5, който е военна ракета(!) ползва руския двигател - РД-180, факт, който със сигурност кара доста техни фенове да получават скомина щом го научат. И така.
      Прав си по отношение на ракетният двигател. НК-33, не знам да ползват, даже имаше някакви планове да рециклират бройки Ту 144 (Колесов 33 е именно неговият двигател) за лаборатории като им подменят именно двигателите.
      Дали са най-добрите! - Както и да е... Съвсем определено, да ги придобиват от руснаците им е най-изгодно. Да си ги произвеждат сами им е по-скъпо наистина, а китайците още не са пуснали от тези. Забележи, че летателните апарати, използващи въпросните двигатели съществуват отпреди между Русия и САЩ да са установени отношения, позволяващи трансфер на подобни технологии, като преди това в никакъв случай не са били със по-ниски параметри!
      Между другото, подобна цена е възможна, само защото руснаците в някакъв момент са постановили прекратяване работата по тези двигатели (и унищожаването им), като неприложими и безперспективни, като запазването на произведените, представлява една случайност, включваща реален риск за направилите го да не видят нищо освен Сибир до края на живота си...
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • #18
        От: САЩ започват изпитанията на най-бързия самолет в света - цел над 20 МАХ. !

        Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
        ..........
        Прав си по отношение на ракетният двигател. НК-33, не знам да ползват, даже имаше някакви планове да рециклират бройки Ту 144 (Колесов 33 е именно неговият двигател) за лаборатории като им подменят именно двигателите.
        .....
        НК-33 е абревиатура от Николай Кузнецов, създателят на серията двигатели НК. Него имах предвид, а не Колесов.

        Коментар


        • #19
          От: САЩ започват изпитанията на най-бързия самолет в света - цел над 20 МАХ. !

          Първоначално публикуван от Тихомир Преглед на мнение
          НК-33 е абревиатура от Николай Кузнецов, създателят на серията двигатели НК. Него имах предвид, а не Колесов.
          Да, Кузнецов е. Грешката е моя (защото не правя справка по всеки конкретен повод). Всичко по същността на фактологията си остава същото.
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • #20
            От: САЩ започват изпитанията на най-бързия самолет в света - цел над 20 МАХ. !

            Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
            Точно по отношение на материалите - и особено технологиите - пропастта между едните и другите е огромна. Много показателен е случаят със вече споменатите погоре самолети: "Черната птица" е титанов (това през `50-те), при положение, че като разполагаеми природни залежи, руснаците са едва ли не монополисти, даже има едни теории, че титанът за постройката им, е доставен някакси именно от Русия. МиГ-ът (десетина години след това) е стоманен . Липсата на технология за употреба на този материал, води до куриоза, да им се наложи да направят наистина чудеса от инженерна гледна точка, за да подкарат (и с подобни параметри) именно стоманен самолет! Като същото предпоставя (съвсем обективно), той никога да не достигне паритет относно SR 71 и той (Дрозда) продължава да изпълнява полетите си над Русия до `90-та.
            Имали са технологии руснаците. Предполагам си чел за ракетоносеца Т-4. Той е от титанови сплави. Предполагам че цента е космическа в сравнение със стоманата. Пък и 'Черната Птица' е разузнавателен самолет, докато МиГ 25 е бомбардировач.

            Коментар


            • #21
              От: САЩ започват изпитанията на най-бързия самолет в света - цел над 20 МАХ. !

              Първоначално публикуван от T-1000 Преглед на мнение
              Имали са технологии руснаците. Предполагам си чел за ракетоносеца Т-4. Той е от титанови сплави. Предполагам че цента е космическа в сравнение със стоманата. Пък и 'Черната Птица' е разузнавателен самолет, докато МиГ 25 е бомбардировач.
              Въпросният Мясищев, не е стигнал по-далеч от ескизен проект и макет в умален мащаб за аеродинамични изпитания. Летял е "изделие 101", който не е титанов, а и той е стигнал до рулиране по пистата и кратък 40-минутен полет, без да прибира колесниците и при скорости далечни (много) от свръхзвуковата. Не твърдя, че руснаците изобщо не са били в състояние "да пипнат" титан - съвсем не! Дори имат една "Златна рибка" - подводница със частично титанов корпус, явно за груби едри елементи, технологията не е толкова зор (пък количества си имат), а и ред други експерименти във всевъзможни посоки.
              МиГ 25 е замислен като изтребител-прехващач именно и персонално по повод полетите на Блекбърд. След като така, или иначе не достига нужните за целта параметри, започват вариациите по темата (все пак е бил употребен огромен ресурс, за да се изостави просто така).

              п п Мясищев, е бил изключителен конструктор, докъдето докарал този проект - докарал, но всъщност основните причини (за конкретният случай) са били политико-административно-връзкарско-конюнктурни. Изместил го е Туполев - съвсем не в честно съревнование - като в крайна сметка, след всички перипетии, руснаците се обзавеждат с Ту 26.
              Последно редактирано от davc; 12-08-11, 19:07.
              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

              Коментар


              • #22
                От: САЩ започват изпитанията на най-бързия самолет в света - цел над 20 МАХ. !

                Извинявай за спама, но той пък блекбърда понеже се е оказал един полезен, с едни широки приложения - ум да ти зайде
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #23
                  От: САЩ започват изпитанията на най-бързия самолет в света - цел над 20 МАХ. !

                  Мммммммм, не съвсем .................
                  Появата на МиГ-31 праща Блекбърда в пенсия. Блекбърд е правен за да проникне дълбоко в териториятя на СССР, незабелязано и предимно през Заполярието. Понеже спират МиГ-25, след случая Беленко, руснаците пускат още по-силния МиГ-35, който напълно обезсмисля полетите на Блекбърд в посока СССР.
                  Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                  Само DIESEL !!!

                  Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                  Коментар


                  • #24
                    От: САЩ започват изпитанията на най-бързия самолет в света - цел над 20 МАХ. !

                    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                    Извинявай за спама, но той пък блекбърда понеже се е оказал един полезен, с едни широки приложения - ум да ти зайде
                    Ми хвърчал и "дзепал", бидейки при това "недосегаем" - никой нищо друго и не е искал от него.
                    А - и като съпътстващ ефект, демонстрирал престижни постижения.
                    Разузнаването от космоса (което сигурно е стимула за шегувкането ти), вече достатъчно напреднало (особено към края на стажа му), съвсем не е панацея и тотално решение на всички въпроси от това естество. Има сумати класове информация, която може да се придобие само по този начин.
                    Последно редактирано от davc; 12-08-11, 19:56.
                    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                    Коментар


                    • #25
                      От: САЩ започват изпитанията на най-бързия самолет в света - цел над 20 МАХ. !

                      О, не споря. За самолетен профан като моя милост - самата му красота е достатъчна причина да оправдае съществуването му. Както и за всеки друг самолет разбира се.


                      Не съм имал щастието да го видя на живо, но ето една на предшественика му А-12 от личния архив .





                      Снимката показва машината в оптималната си окомплектация:

                      - Самолет Локхийд А-12
                      - Стартова количка за сгъстен въздух, необходим за развъртането на турбините до 3200 оборота, за летищата необорудвани със специфичния за машината стартов станок. Състои се от два двигателя, осмаци 6.6л., по 350 кс всеки.
                      - Съветски турист с фотоапарат (руснак си беше човекът, не се бъзикам )
                      Последно редактирано от Goblin; 12-08-11, 22:50.
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • #26
                        От: САЩ започват изпитанията на най-бързия самолет в света - цел над 20 МАХ. !

                        Достъпът до "онази" пустинна местност - не е ли свободен?
                        Правиш се ти, но определено си зарибен - и щом още не си ходил, сигурно не пускат току-така.
                        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                        Коментар


                        • #27
                          От: САЩ започват изпитанията на най-бързия самолет в света - цел над 20 МАХ. !

                          Този ми е на три автобусни спирки от службата или на 15 минути пеша, та ми е лесен. Само трябва да стигна до реката и да се кача на самолетоносача.

                          А за пустинната местност май току що ми пусна мухата. Като знам че и не съм още досаждал на братята в Сан Диего, пък по пътя ей я къде е...

                          Ще кажа на жената че ти си виновен.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #28
                            От: САЩ започват изпитанията на най-бързия самолет в света - цел над 20 МАХ. !

                            Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                            Мммммммм, не съвсем .................
                            Появата на МиГ-31 праща Блекбърда в пенсия. Блекбърд е правен за да проникне дълбоко в териториятя на СССР, незабелязано и предимно през Заполярието. Понеже спират МиГ-25, след случая Беленко, руснаците пускат още по-силния МиГ-35, който напълно обезсмисля полетите на Блекбърд в посока СССР.
                            Мишо, какъв СССР те подгони бе? Не че мноо разбирам от авиация, ама миг 35 прави първи полет през 2007 година
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #29
                              От: САЩ започват изпитанията на най-бързия самолет в света - цел над 20 МАХ. !

                              Значи: Говермента пуска - жената не! - познато положение...
                              А вина поемам всякакви.
                              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                              Коментар


                              • #30
                                От: САЩ започват изпитанията на най-бързия самолет в света - цел над 20 МАХ. !

                                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                                Мишо, какъв СССР те подгони бе? Не че мноо разбирам от авиация, ама миг 35 прави първи полет през 2007 година
                                Тук има малко "путаница"!
                                МиГ 31 наистина се появява през първата половина на `80-те (реално е в готовност през `90-те). Наистина е развитие на "25" , но без да има нищо общо със бягството на Беленко и прекратяването службата на SR 71.
                                МиГ 35 е този, за който говориш ти и хептен пък и хронологично няма пресечни точки с "черния", нито със хомоложният ред - 25/31.
                                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X