Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR-Z 400-супермото, що за машинка е това?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Suzuki DR-Z 400-супермото, що за машинка е това?

    Уважаеми, ceco.g, преди да обеснявате колко сте работлив и къде и с кого правите секс, да бяхте прочели поста на p.djartov, точно преди моя...
    Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
    Понеже темата е за ДРЗ и ще кажа моето мнение.
    За мен този модел на Сузуки е най грозното творение на тази марка.
    Как толкова години не можаха да изкарат нещо по ново и по красиво.
    Дано новото ендуро да е по естетически издържано.
    Надявам се, специалистите от маркетинговия отдел на Сузуки, да вземат предвид мнението Ви:
    Първоначално публикуван от ceco.g Преглед на мнение
    ...Колкото и успешен да е един модел десет години без развитие или почти никакво си е застой,всепак не се намираме в деветдесетте години а в новият век където технологийте се обновяват най много на две че дори и всяка година...
    при изграждане на бъдещата си пазарна стратегия.
    Последно редактирано от giorgio; 15-01-10, 08:17.
    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

    Коментар


    • #32
      До: Suzuki DR-Z 400-супермото, що за машинка е това?

      И понеже темата доста се е раздвижила в мое отсъствие, искам да попитам, някой от Вас знае ли, какъв е този проблем при ДР-З произведени до 2003г.,свързан с обтегача или със самата ангренажна веригаАз лично нищо не зная по този въпрос, така че се надявам някой да ме
      SUZUKI DRZ SuperMoto

      Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

      Коментар


      • #33
        До: Suzuki DR-Z 400-супермото, що за машинка е това?

        Модел, който не се променя съществено, през годините, говори само и единствено за успех, или ако щете, удачно попадение на производителя.
        Модел, произвеждан и продаван успешно, близо 10 години, е рядко изключение, което говори недвусмислено за качествата му.

        Дори не може да има спор, пазарът си казва думата, останалото са празни приказки, най-вече на хора, които не могат да си го позволят.


        Япопитай колегата giorgio той трябва да знае нещо по въпроса.

        Коментар


        • #34
          До: Suzuki DR-Z 400-супермото, що за машинка е това?

          Първоначално публикуван от Helik Преглед на мнение
          И понеже темата доста се е раздвижила в мое отсъствие, искам да попитам, някой от Вас знае ли, какъв е този проблем при ДР-З произведени до 2003г.,свързан с обтегача или със самата ангренажна веригаАз лично нищо не зная по този въпрос, така че се надявам някой да ме
          Тъй като темата е за Suzuki DR-Z 400-супермото, той като модел излиза за първи път 2005г(произведените преди това ще са ендура със сменени джанти, за повече инфо раздел Ендуро). Заводското супермото е със съвсем различно окачване (за асфалта) по-твърдо.
          (Не знам дали нямаха и разлика в съединителя.)

          Коментар


          • #35
            До: Suzuki DR-Z 400-супермото, що за машинка е това?

            Нищо,че темата е за супермото,аз ще добавя,че не съм чул това да е сериен проблем при ДРЗ-ките с обтегача на веригата,но аз моя го взех със страшен шум в двиг.ориентирахме се към главата,и се оказа споменатия обтегач-пружинката дето държи буталцето в работно положение се беше скъсала,точно където се закачва.Огънахме го нанова и сглобихме.не след дълго се повтори същото пък от другата страна на пружинката-повторихме нещата и засега кара по тоя начин,но сигурно ще го сменя,да не ми изиграе лоша шега някой път.
            HUSGVARNA 630 SMR
            PEUGEOT PARTNER 2,0 HDI

            Коментар


            • #36
              До: Suzuki DR-Z 400-супермото, що за машинка е това?

              Сигурно е вярно, че мотора след като е 2002г сигурно е ендуро и е правен с гуми за асвалт и прочие, но не съм съгласен за окачването му.Благодаря за мнението на колегата profesionalista за въпросния "проблем", като се надявам някой да може да ми каже още нещо по въпроса.Ще кача няколкото снимки, които имам на мотора, които са свалени от mobile.bg, за да си кажете мнението
              Прикачени файлове
              SUZUKI DRZ SuperMoto

              Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

              Коментар


              • #37
                До: Suzuki DR-Z 400-супермото, що за машинка е това?

                ха ха ха ,всички вече разбрахме за това,нема лоша,бе колега-всичко е въпрос на вкусЗа СУЗАНА немога да кажа нищо лошо,кво да се прави...първа любовКолега,Helik,на мен ми харесва и бих я взел,но на едно от важните места е й цената.Поздрави на всички,без значение каква марка им е мотора



                П.П....в последствие и аз харесах супермото,но...ще видим.
                HUSGVARNA 630 SMR
                PEUGEOT PARTNER 2,0 HDI

                Коментар


                • #38
                  До: Suzuki DR-Z 400-супермото, що за машинка е това?

                  ...колеги,предварително се извинявам за тъпия въпрос,но на карбуратора има синьо копче,което се дърпа по същия начин,както смукача/черното копче отгоре на снимката/.Уж било топъл смукач,уж било друго...и те така.Сега се сетих да питам за него.Пак ми простете на невежествотоОпита ми беше със соц.моторетките,а те нямат толкова копчетия...Благодаря ви и успех.
                  Прикачени файлове
                  HUSGVARNA 630 SMR
                  PEUGEOT PARTNER 2,0 HDI

                  Коментар


                  • #39
                    До: Suzuki DR-Z 400-супермото, що за машинка е това?

                    И аз ще ти отговоря със същата невежест и от личния ми опит с КТМ-а.При моя КТМ, копчето,което е на карбуратора е за топъл старт, а пък самия смукач е отделен с жило на кормилото, а пък този ДР-З, който е кандидат да влезе в гаража ми, не беше пален отдавна и го запалих само със смукача на карборатора /черното копче/, а топъл го палих без никакъв смучак.С други думи, след толкова много писане изобщо хал-хабер си нямам за какво служи това синьо копче
                    SUZUKI DRZ SuperMoto

                    Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                    Коментар


                    • #40
                      До: Suzuki DR-Z 400-супермото, що за машинка е това?

                      Благодаря ти все пакАз също паля студен двигател само с черното /смукача/ а всяко следващо палене е без каквото й да е участие на едно от двете копчета.Просто от любопитство питам,...пък и е хубаво все пак да знамРеши ли какво ще правиш с това конче,супермотото.
                      HUSGVARNA 630 SMR
                      PEUGEOT PARTNER 2,0 HDI

                      Коментар


                      • #41
                        До: Suzuki DR-Z 400-супермото, що за машинка е това?

                        Първоначално публикуван от profesionalista Преглед на мнение
                        ...колеги,предварително се извинявам за тъпия въпрос,но на карбуратора има синьо копче,което се дърпа по същия начин,както смукача/черното копче отгоре на снимката/.Уж било топъл смукач,уж било друго...и те така.Сега се сетих да питам за него.Пак ми простете на невежествотоОпита ми беше със соц.моторетките,а те нямат толкова копчетия...Благодаря ви и успех.
                        Синият бутон свързан ли е по някакъв начин с ускорителната помпа,защото ако не се лъжа отдолу на карба има капаче наподобяващо на ускорителна помпа?Въобще тоя карб от тоя мотор ли е?

                        Коментар


                        • #42
                          До: Suzuki DR-Z 400-супермото, що за машинка е това?

                          По принцип съм решил да взема мотора и с продавача сме се договорили за всичко, но в момента чакам да му дойдат документите от Англия и след това ще правим гимнастиката с повторното регистриране на мотора на мое име в Англия, което ще рече, че някъде в края на януари или началото на февруари ще ходя да си го вземаНо пак казвам, дано всичко с документите да е наред, защото до момента още не съм ги видял и ако недай си боже има някакъв проблем, то мотор без документи не ми трябва
                          SUZUKI DRZ SuperMoto

                          Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                          Коментар


                          • #43
                            До: Suzuki DR-Z 400-супермото, що за машинка е това?

                            Първоначално публикуван от ceco.g Преглед на мнение
                            Синият бутон свързан ли е по някакъв начин с ускорителната помпа,защото ако не се лъжа отдолу на карба има капаче наподобяващо на ускорителна помпа?Въобще тоя карб от тоя мотор ли е?

                            CECO,за да неговоря глупости на снимките,където са клещичките съм показал двете маркучета къде отиват от задната страна на синьото копче.А относно карбуратора дали е оригиналния-така го взех,не виждам да има неква калама около него.
                            Прикачени файлове
                            HUSGVARNA 630 SMR
                            PEUGEOT PARTNER 2,0 HDI

                            Коментар


                            • #44
                              До: Suzuki DR-Z 400-супермото, що за машинка е това?

                              Синият бутон свързан ли е по някакъв начин с ускорителната помпа,защото ако не се лъжа отдолу на карба има капаче наподобяващо на ускорителна помпа?Въобще тоя карб от тоя мотор ли е?
                              Има няколко версии на ДРЗ. Мотора на колегата е DRZ400 E kick версията. Което значи по-лека 109кг, повече конски сили 48 и липса на стартер. За сравнение S версията е 129кг и 40 коня а Е версията със стартер 119кг и 48 коня.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Suzuki DR-Z 400-супермото, що за машинка е това?

                                Първоначално публикуван от profesionalista Преглед на мнение
                                CECO,за да неговоря глупости на снимките,където са клещичките съм показал двете маркучета къде отиват от задната страна на синьото копче.А относно карбуратора дали е оригиналния-така го взех,не виждам да има неква калама около него.
                                Не,въобще несъм имал впредвид че е калама а мислех дали не му е присаждан карб с ускорителна помпа но сега от новите снимки ми се струва че тея маркучета са байпасче от антифриза което минава през корпуса на карба да го подгрява а синьото копче освен да е прекъсввач на потока???На КЛХ 650 има подобна джаджа затова ми се струва че е така,но толко ли няма кой да каже със сигурност какво е туй копче???

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X