Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт по ходова част на XR250/дайте акъл/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Проба за качване на снимка. http://snimka.bg/profile.php?edit_ph...oto_id=1809749
    Пътят е целта.

    Коментар


    • #17
      Ей хора вижте тоя амортисьор и кажете дали ще го бъде.
      http://snimka.bg/profile.php?edit_ph...oto_id=1809749
      Пътят е целта.

      Коментар


      • #18
        Два пъти същата грешка повтаряш Ако не си направил нещо както трябва имаш опция ''промени''

        Коментар


        • #19
          Извинявам се!
          Пътят е целта.

          Коментар


          • #20
            amortisor

            motora kato lodka li e
            KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

            Коментар


            • #21
              Не твърдичко си вози.Другият ми въпрос е от къде мога да видя ангренажната верига в какво състояние е.
              Пътят е целта.

              Коментар


              • #22
                като свалиш капака на главата ще я видиш,но само толкова ! За да й разбереш състоянието трябва да я демонтираш !

                а задния амортисьор направо при Събин,ако му работи сервиза ще помогне!
                "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
                MG Racing Team

                Коментар


                • #23
                  Задният ти амортисьор ако има ребаунд значи е добре. Ако съдиш по леко масло/прах рингче по стаблото и леко умаслен тампон, това е нормално за ХР-рите. И моя беше така, смених му семерингите и пак беше същата работа.

                  Натискаш го с ръка, ако се връща със забавяне и не се клати след като стигне до горе значи е добре. Ако се връща с удър в края или се поклаща още няколко пъти ама по 1 пръст поне значи е изтекъл.

                  Коментар


                  • #24
                    Благодаря за съветите.Задния ам.изглежда си едобре,като натисна-връща се малко забавено и не се клати повече.А притеснителното дрънчене се оказа от задните стъпенки.Извинявам се че ви занимавам с моите глупости,ама нали съм новобранец.Та другото което ме притеснява е задната спирачка.Накладки има,въздух няма,цилиндърчето почистих,движи се идеално но не спира.Днес вдигнах малко педала,утре ще пробвам как е но не вярвам това да помогне.Ще сменя и течността разбира се.
                    Пътят е целта.

                    Коментар


                    • #25
                      Сменяй течноста и отвори да измиеш цилиндърчето като цяло... виж дали накладките не са намазани с някакво масло или спирачна течност и да не са запушени маркучите ...
                      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от tatkobarba
                        ... и да не са запушени маркучите ...
                        баси че случват ли се да се запушат тези маркучи бе? От какво?

                        Коментар


                        • #27
                          а бе май май се случва чат пат
                          от разни скапани спирачни течности имаше случай се бе скапал нещо един маркуч някак се бе разтопил май от вътре

                          Коментар


                          • #28
                            Абсолютно. Маркучите се разяждат отвътре по ред причини, а те от вътре са си теснички, но обикновено проблема от такъв маркуч не е спирането, а пропускането на обратно на течноста и от там задържане на буталото/блокиране на апарата/ същите последици, които са ни познати от клеясало бутало.

                            Коментар


                            • #29
                              да така е,същото се получава и от лоша и некачествена спирачна течност която не си отговаря на спецификациите.
                              затова в спирачните апарати само маркова течност от проверени доставчици
                              ако е фалшива прецаква цялата система гумички,маркучи....
                              "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
                              MG Racing Team

                              Коментар


                              • #30
                                м даа
                                братчеда вижте как знае
                                2005 та като карахме по двойки така му бе блокирала спирачката та..се чудехме кво да я прайме
                                ..оправихме се де..ама 10-15 минути хвръкнаха..от времето
                                после обаче пак взе да прави този номер и накрая се оказа че някаква гадна спирачна течност му е скапала маркуча и гумичките


                                аз за това спирачна течност само от чужбина си взимам ..
                                и по точно от аунера имат една putoline не е и скъпа а е специална рейсинг за матори

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X