Здравейте и честита Коледа. Аз се възсползвах от съветите ви към Goldi за избор на мотор.Всъщност,заедно купихме моторите си.Аз взех XR250. И така понеже съм пълен новобранец започвам с въпросите.Омаслени преден и заден амортисьори. Дали сам да пробвам с предните,или този път само да гледам.А за задния нищо не ми е ясно. То май най добре ще да е някой разбирач да сервизира този път мотора,пък аз да му чиракувам,но едвали е възможно.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ремонт по ходова част на XR250/дайте акъл/
Свий
X
-
Първо изчисти и двата предните между коловете и семерингите с една визитна картичкаМоже само да са замърсени ?!
Виж задния е проблемен.
А ти защо не ги погледна тия неща преди да го купиш ?
Провери предишните теми за ремонт на амортисьори. Имаше посочен човек от София, който ремонтирал добре задни !!!Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
-
Пусни му лично съобщение и вярвам ще ти помогне, че задния амортисьор е като секса!Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
Коментар
-
кофти ситуация
но може би има надежда
преди време ми се е случвало като взимам мотор който дълго време е стоял-отначало протича леко амортисьора -почиствам стеблото обаче пръскам му силиконов шпрей и като се покара малко спира да тече..на доста мотори така съм виждал..но говорим за леко сълзене де
..предните -не е проблем те са си консуматив в общи линии
Коментар
-
Даа...Днес установих,че наистина имам ново психично отклонение и се чувствм отлично! Та какво свърших до тук: Течащият карбуратор бе откачен и уплатнен с червен силикон а течеше щото уплътнението му е на кокал.Следва номера с визитната картичка/благодаря ти Жоро/резултата ще видим след малко каране предполагам.Проверката на спирачната система установи ръждясали водачи на накладките и почти пълна липса на предни накладки.Водачите ги оправих,накладки днес няма от къде. Забелязах че апаратите имат известна хлабина спрямо вилките. Има логика това да е нормално но все пак се чудя.Направих и няколко кръгчета на махалата ама студ и са спрях,Ще опитам да пусна и някоя снимка,Пътят е целта.
Коментар
-
Коментар
-
А и имай предвид че не само на теб ти е студено, при тази температура семерингите са умрели от студ и ако са стари(а те със сигурност не са сменяни тази годин примерно)са се "поодървили". Напълно е възможно като се затопли наистина да спре да тече масло, но предницата се оправя за 2 часа и то без серьозна подготовка, според Събин това е профилактика всяка година, но повечето я правят когато потекат.
Виж вече задния е кофти, макар че и на него са му намерили цаката, той с разширителен съд беше нали?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар