Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт по ходова част на XR250/дайте акъл/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт по ходова част на XR250/дайте акъл/

    Здравейте и честита Коледа. Аз се възсползвах от съветите ви към Goldi за избор на мотор.Всъщност,заедно купихме моторите си.Аз взех XR250. И така понеже съм пълен новобранец започвам с въпросите.Омаслени преден и заден амортисьори. Дали сам да пробвам с предните,или този път само да гледам.А за задния нищо не ми е ясно. То май най добре ще да е някой разбирач да сервизира този път мотора,пък аз да му чиракувам,но едвали е възможно.
    Пътят е целта.

  • #2
    Първо изчисти и двата предните между коловете и семерингите с една визитна картичка Може само да са замърсени ?!
    Виж задния е проблемен.
    А ти защо не ги погледна тия неща преди да го купиш ?

    Провери предишните теми за ремонт на амортисьори. Имаше посочен човек от София, който ремонтирал добре задни !!!
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #3
      За гледане гледах,но бяха добре измити.Чета форума ежедневно и съм впечетлен от техническите познания на Sabin,но незнам къде мога да се видя снего.За задния амортисьор де.И не само де.
      Пътят е целта.

      Коментар


      • #4
        Пусни му лично съобщение и вярвам ще ти помогне, че задния амортисьор е като секса!
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #5
          От Еди ли го купи? Там бяха докарали бая XR-и. Аз също си купих един.

          Коментар


          • #6
            Да от Еди го купих.То от тази кубатура в БГ май са само там.
            Пътят е целта.

            Коментар


            • #7
              ти от червените ли взе или от белите?

              Коментар


              • #8
                кофти ситуация

                но може би има надежда
                преди време ми се е случвало като взимам мотор който дълго време е стоял-отначало протича леко амортисьора -почиствам стеблото обаче пръскам му силиконов шпрей и като се покара малко спира да тече ..на доста мотори така съм виждал..но говорим за леко сълзене де

                ..предните -не е проблем те са си консуматив в общи линии

                Коментар


                • #9
                  Даа...Днес установих,че наистина имам ново психично отклонение и се чувствм отлично! Та какво свърших до тук: Течащият карбуратор бе откачен и уплатнен с червен силикон а течеше щото уплътнението му е на кокал.Следва номера с визитната картичка/благодаря ти Жоро/резултата ще видим след малко каране предполагам.Проверката на спирачната система установи ръждясали водачи на накладките и почти пълна липса на предни накладки.Водачите ги оправих,накладки днес няма от къде. Забелязах че апаратите имат известна хлабина спрямо вилките. Има логика това да е нормално но все пак се чудя.Направих и няколко кръгчета на махалата ама студ и са спрях,Ще опитам да пусна и някоя снимка,
                  Пътят е целта.

                  Коментар


                  • #10
                    мижду другото Баджо който прави покритие на цилиндрите за което става дума в съседната тема прави и амортисьори и то добре ..даже може да прави и ревалвинг
                    мисля че ще може да ти пооправи и твоите
                    ако видеш че няма да я бъде обади му се

                    Коментар


                    • #11
                      Абе днес като го карах не усетих да се люлее,но пък нямам никакъв опит.Жалко че не мога да кача снимките,на тях се вижда колко е омаслено стеблото.
                      Пътят е целта.

                      Коментар


                      • #12
                        ми карай тъй и дето ти казвах по нагоре-почисти го пръсни му силиконово шпрейче и гледай кво ше се случва

                        Коментар


                        • #13
                          А и имай предвид че не само на теб ти е студено, при тази температура семерингите са умрели от студ и ако са стари(а те със сигурност не са сменяни тази годин примерно)са се "поодървили". Напълно е възможно като се затопли наистина да спре да тече масло, но предницата се оправя за 2 часа и то без серьозна подготовка, според Събин това е профилактика всяка година, но повечето я правят когато потекат.
                          Виж вече задния е кофти, макар че и на него са му намерили цаката, той с разширителен съд беше нали?

                          Коментар


                          • #14
                            Те семерингите са се вдървили,но и маслото е гъсто от студа.
                            Пътят е целта.

                            Коментар


                            • #15
                              И да задния е с разширителен съд.
                              Пътят е целта.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X