По принцип при блокирал апарат, първото и най-лесно което следва да се направи е да се отвие винта за обезвъздушаване, ако цикне течност и отпусне апарата значи е маркучето(ако преди това сте сигурни, че няма налягане по системата между помпата и маркучето долу - пак чрез резвиване на някой щуцер). Ако след отпускане на тези възли не цикне течност и апарата не се отпусне е ясно, че нещо в него не е наред. Също при раздути гумички от лоша течност - може те самите да притискат буталцата и да не им позволяват да се връщат.
Но освен от лоша течност, това може да стане от смесването на различни такива по DOT класификацията. Доста от тях не търпят смесване с други (мисля, че някъде във форума имаше публикувано инфо по този въпрос).
Нещото, което не ми е ясно е дали щом като пише на мотора, ДОТ 4 и в ръководството също така го дават, трябва задължително да е такава или може и от по-висок клас например ДОТ 5.1
Погледнато реално тя е с по-добри показатели и с по-голяма вероятност да запази възлите изправни. Щом издържат на ДОТ 4 - би трябвало с ДОТ 5.1 да няма проблем. Когато е произвеждан мотора можеби 4-ката е била последна разработка......??..
Но освен от лоша течност, това може да стане от смесването на различни такива по DOT класификацията. Доста от тях не търпят смесване с други (мисля, че някъде във форума имаше публикувано инфо по този въпрос).
Нещото, което не ми е ясно е дали щом като пише на мотора, ДОТ 4 и в ръководството също така го дават, трябва задължително да е такава или може и от по-висок клас например ДОТ 5.1
Погледнато реално тя е с по-добри показатели и с по-голяма вероятност да запази възлите изправни. Щом издържат на ДОТ 4 - би трябвало с ДОТ 5.1 да няма проблем. Когато е произвеждан мотора можеби 4-ката е била последна разработка......??..
Коментар