Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Намаляване хода на задния амортисьор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Намаляване хода на задния амортисьор

    При мен пък ефекта е обратен. КТМ-а със стандартните пружини които са мекички май вече за мен ми е нисък дори. Когато седна на седалката бедрата ми стоят хоризонтални, вместу да имат лек наклон надолу. Като влизам в завой и се налага единия крак да ми е опънат напред а другия да стои на спирачката, мога да кажа дори че ми е леко наудобна тази сгъната стойка на краката. Ако някой има задна пружина за 75-80кг за PDS 04-07 година да се обаджа.
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #32
      До: Намаляване хода на задния амортисьор

      дано правилно съм разбрал,че мотора е Кавазаки?-Ако е така;защо ти трябва да се бъркаш на амортисьора? за да се свали мотор с подобно окачване се удължават рамената-можеш да си направиш няколко комплекта през 3-5мм и да си тестваш. Удължените рамена променят "отношението" и мотора става по-мек като вторичен ефект от снижаването.....А тази безумна втулка,с тези ръбести отовори ще ти създаде много проблеми и с кавитацията, и с всичко останало.....за да не се налага да вдигаш предницата 5-10 см!!!! над короните (което е малко вероятно да се получи) трябва да ограничиш и нейния ход+ скъсяване на пружините-това е игра,която ти (повярвай ми) не искаш да започваш на полеви условия!!!


      А за Краси: пружините няма да променят дистанцията между седалката и степенките-ти имаш моя проблем и решението е: по-ниски степенки (около 5-7мм) и/или по-висока седалка (около 20-25 мм)...В каталога на КТМ има такива степенки-аз карам с такива от 3 години.
      A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

      Коментар


      • #33
        До: Намаляване хода на задния амортисьор

        Първоначално публикуван от suhoi27 Преглед на мнение
        дано правилно съм разбрал,че мотора е Кавазаки?-Ако е така;защо ти трябва да се бъркаш на амортисьора? за да се свали мотор с подобно окачване се удължават рамената-можеш да си направиш няколко комплекта през 3-5мм и да си тестваш. Удължените рамена променят "отношението" и мотора става по-мек като вторичен ефект от снижаването....
        Ей това сега е нещо доста интересно! Сега ходих да разгледам как е окачването и забелязах, че на самите рамена има цифри! На тези пише 112,5 и измерих със шублера точно толкова е и разтоянието между центрите! Това не го бях обмислил! Направих няколко чертежа и утре мисля да посмятам та да се опитам да извадя някакви закономерностти!
        Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

        Коментар


        • #34
          До: Намаляване хода на задния амортисьор

          ок.значи тръгваш в правилната посока. Съветът ми е да си натегнеш пружината на амортисьора така, както трябва да е -без свободен ход и поне 3мм (това ще си го определиш по-късно, когато си свалиш мотора)......не изпадай в много изчисления, направи си няколко -през 10мм...може би е добре да започнеш от 115мм и да видиш колко е реалния "спад".......аз лично ги правя от стоманена ламарина 4мм. Успех!
          A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

          Коментар


          • #35
            До: Намаляване хода на задния амортисьор

            Първоначално публикуван от suhoi27 Преглед на мнение
            А за Краси: пружините няма да променят дистанцията между седалката и степенките-ти имаш моя проблем и решението е: по-ниски степенки (около 5-7мм) и/или по-висока седалка (около 20-25 мм)...В каталога на КТМ има такива степенки-аз карам с такива от 3 години.
            Да така е, седалката и стъпенките са си фиксирани като позиция, но при малко по "вирната" задница, съответно седалка, се чувствам леко по-добре.
            Сега пружината ми се сгъва повече от необходимото и не ми е много комфортна стойката.
            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • #36
              До: Намаляване хода на задния амортисьор

              Първоначално публикуван от Ivan Minkov Преглед на мнение
              Ей това сега е нещо доста интересно! Сега ходих да разгледам как е окачването и забелязах, че на самите рамена има цифри! На тези пише 112,5 и измерих със шублера точно толкова е и разтоянието между центрите! Това не го бях обмислил! Направих няколко чертежа и утре мисля да посмятам та да се опитам да извадя някакви закономерностти!
              Когато продавах кавазакито KLX300R на Светльо KLX от форума, му дадох и по-дълги снижаващи линкове за KDX които явно стават и за KLX. Може да го питаш дали ще ги ползва, да пробваш.
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • #37
                До: Намаляване хода на задния амортисьор

                Първоначално публикуван от suhoi27 Преглед на мнение
                ок.значи тръгваш в правилната посока. Съветът ми е да си натегнеш пружината на амортисьора така, както трябва да е -без свободен ход и поне 3мм (това ще си го определиш по-късно, когато си свалиш мотора)......не изпадай в много изчисления, направи си няколко -през 10мм...може би е добре да започнеш от 115мм и да видиш колко е реалния "спад".......аз лично ги правя от стоманена ламарина 4мм. Успех!
                Паднаха изчисления и то доста! Мисля, че всичко ще си заслужава, но все пак да изчакаме до крайния резултат!
                Ще има удължаване на линковете, но ще има и намаляне на хода на амортесьора! Това се налага защото така хем ще го "сваля" и хем ще го настроя за моите килограми (+екипировката).
                Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                Коментар


                • #38
                  До: Намаляване хода на задния амортисьор

                  писах ти по-горе, че увеличавайки рамената, задницата на мотора става по-ниска и като вторичен ефект мотоциклета става по-мек. Основен принцип при тунинговане на окачването е: само по една промяна на опит...."one change at a time
                  A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

                  Коментар


                  • #39
                    До: Намаляване хода на задния амортисьор

                    Първоначално публикуван от suhoi27 Преглед на мнение
                    писах ти по-горе, че увеличавайки рамената, задницата на мотора става по-ниска и като вторичен ефект мотоциклета става по-мек. Основен принцип при тунинговане на окачването е: само по една промяна на опит...."one change at a time
                    Именно заради това омекване (удължаване на рамената), оптималния вариант определени мм удължаване е съобразен с моите килограми! Просто неможе по-дълги, защото амортесьора ще стане прекалено мек за теглото ми! Реални спад отзад идва на около 34,97 мм.. Само от тази промяна!
                    Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                    Коментар


                    • #40
                      До: Намаляване хода на задния амортисьор

                      Окачването е готово! Намалих хода на амортесьора с 7,5 мм и одължих линковете също със 7,5 мм.
                      Крайната равносметка е "клякане" отзад с 5 см. и задния амортесьор настроен на 85 кг. Първите ми впечетления са доста добри, но трябва доста да се експериментира в настройките! За съжаление не успях да завърша теста защото получих проблем в двигателя!
                      В заключение мога да спомена, че има ефект от изолирване на този неефективен ход при отхлабване на прожината с цел намаляване на височината! Също така и доста добре се получава с по-дългите линкове и настройка според килограмите на водача!
                      Благодаря на всички за съветите които получих!
                      Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X