Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гуми Fortune

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Гуми Fortune

    На моята Fortunka и направих 330км,грайфера в средата е 12мм(15мм беше като нова)Карам я в мека почва.На гумата пише "найлон" което ме навежда на мисълта,че в нея няма телове.Маркова гума съм карал на 0,5-1атм и няма проблем,а "найлона" го карам на 1,1-1,3атм.Гумата ми пасва перфектно спрямо моя стил на каране,терена и цената.Да уточня-не съм състезател,но гумата се кара,не се разхожда
    С един приятел сложихме в идин ден новите гуми фортуне
    -той е с хт600 и тежи 110кг
    -аз съм с тт600р и тежа 60кг
    --той има около 200км с нея,аз 330км.Когато кара е с мен по един и същ терен.
    --неговата гума е с много заоблени ръбове и вече на 50%,а моята е на 80%??
    Моят извод,е че си завизи от общата тежеста,силата на мотора,стилът на карене,терен и т.н.
    Който иска да проба и да види ще се сработят ли с гумата.Аз съм много доволен.
    П.П. Ако си поставя за цел на здрав каменист стръмен терен ще я направя на парцал за 1-2км.Но гумата е с мек каучук и е подходяща само за мек терен.

    Коментар


    • От: Гуми Fortune

      Първоначално публикуван от fichi Преглед на мнение
      Но гумата е с мек каучук и е подходяща само за мек терен.
      Мек каучук=мек терен
      Твърд каучук=твърд терен
      Такава ли е логиката ?!? Все съм си мислил, че е обратното
      Иво Георгиев
      Gworkshop

      Коментар


      • От: Гуми Fortune

        Ами според мен трябва да е обратното. Твърда гума - да се впива в меката почва и мека гума - да "лепи" по каманаците. Ако е по - твърда ще се пързаля и нарушава цялостта на грайфера. Аз лично съм си доволен от моята гума на ЕТЗто. Карам си го спокойно, главно по асфалт и от време на време по черни пътища. Общо взето по селски пътища. В кал съм я пробвал няколко пъти, също не се представи много зле. Все пак не е таралежка. Ето ви една снимка да я видите. За агресивно каране от мощен мотоциклет и по тежки терени едва ли ще изтрайват много, ама за МЗ е идеална. 40 лева я взех. То биваше и да давам по 200 лева за гуми. То мотор няма гуми ще купувам... Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка043.jpg
Прегледи:1
Размер:96.7 КБ
ID:5233528
        Ако е машина, нека бъде немска!
        XJR 1200
        ETZ 150
        Kawasaki Ninja ZX10R

        Коментар


        • От: Гуми Fortune

          Тъй като темата ми стана доста интересна,реших да се включа и аз.Когато купувате гума опипвате бутоните дали са меки или по корави,това зависи за терена който искате да карате,а някой опипвал ли е странично гумата.Аз лично това го правя, и бих предпочел Китайска гума,но не и Фортуна,значи на вид всичките гуми са хубави,но както един колега по горе беше споменал,ако от нея ти зависи живота.Аз тоя момент го изживях,бях на върхът на балкана на една хижа,беше страшно студено,когато да си тръгвам беше почти на свечеряване задната гума ми беше спукана, нямах резервна,нямах лепенки и помпа,а и без папион.Тръгнах а маршрута ми беше доста каменист,успях да се прибера благодарение на външната гума,ако беше мека от страни както Фортуната нямаше да ме прибере.След това я хвърлих защото нищо не ставаше от нея,но аз бях доволен че се върнах в къщи,дори ми беше запазила без поражения джантата.

          Коментар


          • От: Гуми Fortune

            Вярно е че тия фортуни са ги направили с повече найлон, отколкото е трябвало (доста мек каУчук) ,но като цяло гумата е за мек терен и на такъв се представя доста добре.
            То ако става въпрос за късане на гуми по камЪНАци (особено ако гумите не са подходящи за терена!),и аз лятото един Dunlop D773го направих на парцал за не повече от 30 минути на една камениста писта край Харманли - но не мога да кажа че Dunlop са боклуци
            Последно редактирано от viki terzieva; 23-05-11, 16:04. Причина: правопис

            Коментар


            • От: Гуми Fortune

              Първоначално публикуван от бате_бойко Преглед на мнение
              Вярно е че тия фортуни са ги направили с повече найлон от колкото е трябвало (доста мек каъчук) ,но като цяло гумата е за мек терен и на такъв се представя доста добре.
              То ако става въпрос за късане на гуми по каманци(особенно ако гумите не са подходящи за терена!),и аз лятото един Dunlop D773го направих на парцал за не повече от 30 минути на една камениста писта край Харманли - но не мога да кажа че Dunlop са боклуци
              Ми то на D773 си и пише, че е основно за "Порой"(пистата).... Ама излизаме извън темата за "Съдбите".
              Mitsubishi L200 DobbleCab

              KTM XC 450 RW 2009
              KTM 350 SX 2011

              Коментар


              • От: Гуми Fortune

                Тъй, ще драсна и аз някой ред - предишния мотор го купих с такава гума. Беше на 50% износена. Карах я цяла година!!! Разпрах я от километри. Ходих до Пирдоп, ходих до Монтана, ходих до ... абе ако кажа, че й врътнах едни 4000км. няма да излъжа. Всеки ден ходя с мотор на работа - и в дъжд и в градушка. Повечето съботи и недели я изкарвах и в гората. Обикновено минавах горско 40 - 130км. за ден - ходех до Седемте престола, до Батулия, до Перник...като се е случвало и с пътник да ходя до там (жена, тук е момента да ти се извиня за болките в д-то). Карах я до слик. И да кажа - това е безумно добра гума за цената си. Да, има и по-добри, но за аматьорско каране (карам от 20 години, но нямам претенции да съм профи) е чудесно решение. След нея минах на Дънлоп, сега пък съм с Пирели - е честно казано, по-добри са, но не чак двойно. А цената е двойна, че и отгоре....
                Изводите да си ги прави всеки сам за себе си.
                Honda XR600
                Kawasaki KLX650
                Honda XL600V Transalp
                +359 888 6З5 9З4

                Коментар


                • От: Гуми Fortune

                  Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
                  Тъй като темата ми стана доста интересна,реших да се включа и аз.Когато купувате гума опипвате бутоните дали са меки или по корави,това зависи за терена който искате да карате,а някой опипвал ли е странично гумата.Аз лично това го правя, и бих предпочел Китайска гума,но не и Фортуна,значи на вид всичките гуми са хубави,но както един колега по горе беше споменал,ако от нея ти зависи живота.Аз тоя момент го изживях,бях на върхът на балкана на една хижа,беше страшно студено,когато да си тръгвам беше почти на свечеряване задната гума ми беше спукана, нямах резервна,нямах лепенки и помпа,а и без папион.Тръгнах а маршрута ми беше доста каменист,успях да се прибера благодарение на външната гума,ако беше мека от страни както Фортуната нямаше да ме прибере.След това я хвърлих защото нищо не ставаше от нея,но аз бях доволен че се върнах в къщи,дори ми беше запазила без поражения джантата.
                  Абсолютно споделям мнението на Христо. Да се прибереш дори със спукана гума е част от играта. Преди 2 карания се натъкнахме на участък с пирони, гумата ми е Dunlop Geomax MX51, и се представи отлично дори и спукана. Страничния борд е доста масивен и подсилен и държи мотора все едно си с гума на 0.3-0.4 атм. , прибрах се без проблем.
                  Това с фортуната би било невъзможно, ще прецакаш и външна и вътрешна и каплата дори.
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • От: Гуми Fortune

                    Първоначално публикуван от Ivo Georgiev Преглед на мнение
                    Мек каучук=мек терен
                    Твърд каучук=твърд терен
                    Такава ли е логиката ?!? Все съм си мислил, че е обратното
                    Разбира се,че зависимостта е обратна.Просто "найлона" е такъв и е най-удачен за меко.
                    Преди бях с пирели мт 21,много корав борд имаше.Карах я на 0,6-0,8атм.спуках я и я карах така 2 дни около 40км без поражение,а гумаджията ми вика -сложил сЪм две липенки,сигурно си я карал мекакато му казахтака гледаше.
                    Последно редактирано от viki terzieva; 23-05-11, 16:03.

                    Коментар


                    • От: Гуми Fortune

                      Първоначално публикуван от fichi Преглед на мнение
                      Разбира се,че зависимостта е обратна.Просто "найлона" е такъв и е най-удачен за меко.
                      Преди бях с пирели мт 21,много корав борд имаше.Карах я на 0,6-0,8атм.спуках я и я карах така 2 дни около 40км без поражение,а гумаджията ми вика -сложил сам две липенки,сигурно си я карал мекакато му казахтака гледаше.
                      Аз не знам каква е логиката затова ще ви дам малко факти.
                      С момента имам един скорпион за кал/пякъс модел mid soft 32 който е мек като пластелин, а мишелинката MH3 е доста, ама доста по твърд, което не му пречи да има добро сцепление на камъни. Правете си изводите сами.
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • От: Гуми Fortune

                        Вчера спуках задното фортуне.Прибрах се от 8км.гумата не се отлепи от каплата и няма поражения по нея. На гумата се скъсаха конците и вече не става. Навъртях и 950км и в средата има 9мм граЙфер.
                        Последно редактирано от viki terzieva; 23-05-11, 16:02. Причина: Отрицателната частица "НЕ" се пише ВИНАГИ отделно от глагола - например "не става"

                        Коментар


                        • От: Гуми Fortune

                          Колеги, ако някой знае в София от къде мога да купя Форчънки моля да напише на лично, че ижето иска гуми
                          Алкохолът и висшето образование не прощават на никого.

                          Коментар


                          • От: Гуми Fortune

                            Преди известно време съм ги виждал на Илиенци. Влизаш през главния вход и след стотина метра,( а може и по-малко да бяха) гледаш във ляво, за магазин за автоаксесоари и инструменти. Около 40-45лв. бяха.
                            Ама да си знаеш - нищо не даваш, нищо не взимаш.
                            Силата е нищо без контрол.

                            Коментар


                            • От: Гуми Fortune

                              Да ви кажа моите наблюдения върху една гума Фортуне.Първото впечатление което ми направи гумата е ,че вече не е толкова евтина ,най-евтината която успях да намеря 120/100 18 беше с цена 59 лв.(с куриера 67 лв.).Като я взех се оказа ,че наистина е доста тънък материала в сравнение с марковите.Както и да е сложих гумата и излезнах да покарам на леко разкалян терен,наистина има голямо сцепление на кал ,в завои се държи супер.Тъкмо се разкефих и след няма и километър мотора започна да задържа и ми падна веригата,спирам и какво да видя гумата е излезнала от борда на каплата,избутала веригата и т.н..Натъпках я ,съсипах вътрешната,някак се прибрах.Оказа се ,че са се скъсали теловете по борда на гумата.Мотора е 250цц 2-Т.Сега дали резултата е от дефектна гума,лош гумаджия или нискокачествена гума незнам ,просто казвам моите наблюдения и отивам да си купя Мишелин АЦ10 на цена малко по-висока от тази.

                              Коментар


                              • От: Гуми Fortune

                                евтиното винаги излиза по скъпо.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X