Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повдигачки за кормило

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Повдигачки за кормило

    [QUOTE=offar;912635]
    Първоначално публикуван от spower Преглед на мнение
    22мм е дебелината на кормилото.
    Здравей колега!Имам такива-38мм. височина.Ако искаш пусни 1 лс.Ще ти ги подаря.Ако не се лъжа имам и 4-ри високоякостни болта.Утре ще проверя.
    Искам да изкажа благодарности на колегата!!! евала на такива коректни хора!!!

    ПП -другите повдигачи, който купих от колега писал в темата /няма да споменавам име/ по телефона ми казаха размера на разстояние м/у болтовете 35мм, но на практика се оказа, че повдигачите са неточно изработени и не отговарят на този размер
    Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

    Коментар


    • #32
      Re: Повдигачки за кормило

      Здравейте, темата не е от вчера, но въпроса за по-високо кормило. Пишейки това, си мисля, защо ползваме повдигачи за кормилото а не по-високо кормило?
      Отговора може да е защото е по-евтино, в което не съм убеден. Може и да е защото по-високото кормило е "по-слабо".
      Гледайки тук може да се избере правилното кормило за стила, мотора, и вас самия. http://www.renthal.com/File/apps1.as...del=&bikedate=
      Приемете всичко това като въпрос, от скоро карам ендуро мотор Yamaha TT600R, висок съм 184см. , кормилото ми е ниско и ми е трудно до карам прав.
      Другия вариант е да се свалят стъпалата с 30мм, има го във немския форум, дори има и чертежи на аутокат. www.tt600r.eu

      Накрая се чудя с повдигочи да повдигна моето кормило или да си купувам ново кормило за мен и мотора ми?
      Моля за съвет. Благодаря Ви предварително.

      Коментар


      • #33
        От: Повдигачки за кормило

        Горе-долу правилно си се ориентирал ! По-високото кормило се криви по-лесно при падане !! Не само аз , а и доста колеги ще ти го кажат !

        Мой приятел си купи високо кормило и на първото падане / по-сериозно разбира се/ , всеедно караше извънземна чиния - едната част на кормилото свита към резервоара , а другата в нормално си положение!
        След още едно падане , но на другата страна , кормилото му се изравни , колкото и смешно да ви звучи !

        Аз лично си направих 50мм повдигачи и нямам проблем. Падах доста и не ми е проблем , най-много да мръднат малко повдигачите ,но бързо се оправя !

        П.п Тооо дето се вика , ако ти е писано да си счупиш кормилото , дали с повдигачи или без , все ще се счупи !!

        П.п.п Аз си направих повдигачите при стругар за 10 лева !! Повечето хора слагат повдигачи и защото е по-евтино от едно подобно кормило / като това , което си показал/ . Въпрос на вкус !
        Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

        Коментар


        • #34
          От: Повдигачки за кормило

          Видях темата случайно и реших да ви напиша нещо, за да не изпадате в заблуждение по въпроса с повдигачите.
          Повдигачи не са ви необходими ! Тези, които мислят, че им трябват, значи нещо грешат в постановката за каране. Гледал съм много любители-ендуристи и повечето карат изправени като бастуни, а стойката изобщо не е такава. Краката трябва поне леко да са сгънати, за да може тялото да обира вибрации и неравности. Така се реагира и много по-бързо ! Друг е въпросът, че малко могат да издържат в такава стойка дълго време, тъй като нямат тренинг.
          Я сега вижте мотоциклетът на един изключително висок райдър от световния елит ! Дори и кормилото му не е от т.н. високи !

          Учете се да карате без повдигачи, това е правилният подход !
          Прикачени файлове
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #35
            От: Повдигачки за кормило

            Има , има нещо вярно. Аз преди си карах без повдигачи и си ми беше добре, но след като смених предницата , искам не искам ми се наложи да ги направя !
            Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

            Коментар


            • #36
              От: Повдигачки за кормило

              Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
              Видях темата случайно и реших да ви напиша нещо, за да не изпадате в заблуждение по въпроса с повдигачите.
              Повдигачи не са ви необходими ! Тези, които мислят, че им трябват, значи нещо грешат в постановката за каране. Гледал съм много любители-ендуристи и повечето карат изправени като бастуни, а стойката изобщо не е такава. Краката трябва поне леко да са сгънати, за да може тялото да обира вибрации и неравности. Така се реагира и много по-бързо ! Друг е въпросът, че малко могат да издържат в такава стойка дълго време, тъй като нямат тренинг.
              Я сега вижте мотоциклетът на един изключително висок райдър от световния елит ! Дори и кормилото му не е от т.н. високи !

              Учете се да карате без повдигачи, това е правилният подход !
              +1
              Също така опитай да счупиш това: http://www.renthal.com/File/product3.asp
              Не че не може, поне на някои им се опира...

              От моя скромен опит. Преди 5-6 години сложих повдигачи, модерно беше, че и олинс в комплект...Постепенно махнах демпфера, после и повдигачите. Простото е гениалното...че и по-леко.
              Колкото повече, толкова повече...неща могат да се счупят.
              Последно редактирано от miki64; 22-11-12, 21:02.
              Mitsubishi L200 DobbleCab

              KTM XC 450 RW 2009
              KTM 350 SX 2011

              Коментар


              • #37
                От: Повдигачки за кормило

                Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                Видях темата случайно и реших да ви напиша нещо, за да не изпадате в заблуждение по въпроса с повдигачите.
                Повдигачи не са ви необходими ! Тези, които мислят, че им трябват, значи нещо грешат в постановката за каране. Гледал съм много любители-ендуристи и повечето карат изправени като бастуни, а стойката изобщо не е такава. Краката трябва поне леко да са сгънати, за да може тялото да обира вибрации и неравности. Така се реагира и много по-бързо ! Друг е въпросът, че малко могат да издържат в такава стойка дълго време, тъй като нямат тренинг.
                Я сега вижте мотоциклетът на един изключително висок райдър от световния елит ! Дори и кормилото му не е от т.н. високи !

                Учете се да карате без повдигачи, това е правилният подход !
                Този райдър най верочтно е състезател по мотокрос,карането на ендуро или на рали-рейд без повдигачи е абсолютно невъзможно.Трябва мотора да го чустваш мотора удобен и лесен за управление.
                .
                0 8 76 36 8 542

                Коментар


                • #38
                  От: Повдигачки за кормило

                  Райдъра е топ икона в ендурото и е далеч от мотокроса като цяло. Високичък е към 2м също така и обикновенно моторите из под него изглеждат като играчки. Като цяло тази работа с височината на кормилото е леко субективна както и позицията на лостчетата за съединителя и спирачката и наклона на кормилото напред и назад. Има основна правилна позиция като от нея може малко да си ги местиш по твои вкус, но в не големи граници като цяло. В мотокроса съм виждал топ пилоти да карат с хоризонтални лостчета на съединителя, други карат със спирачки наведени много надолу и т.н.

                  На старите японски мотори слагат някакви смотани кормила със странни извивки. Според мен първо едно друго кормило и после малко игра с позициите напред-назад и ако пак не ти е тамън тогава повдигачи. А и да си признаем не е много естетично с 5см повдигчи.
                  Иван Маринов
                  Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                  ЕНДУРО ВАРНА

                  Коментар


                  • #39
                    От: Повдигачки за кормило

                    Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
                    Този райдър най верочтно е състезател по мотокрос,карането на ендуро или на рали-рейд без повдигачи е абсолютно невъзможно.Трябва мотора да го чустваш мотора удобен и лесен за управление.
                    .
                    Не видя ли надписа ? David Knight, краля на ендурото.
                    Yamaha WR 200

                    Коментар


                    • #40
                      От: Повдигачки за кормило

                      И аз съм за повдигачите с 2 ръце.На стария мотор имах(малко на чопър мязаше,но ми беше по удобно).Сега на траялката имам пак.По удобно ми е,а и като съм постоянно прав не се и изгърбвам толкова много
                      Yamaha Dt 125 R > Suzuki DRZ 400 E > Beta Rev 3 "06" > KTM 520 EXC

                      Коментар


                      • #41
                        От: Повдигачки за кормило

                        Първоначално публикуван от VaHk0_ Преглед на мнение
                        ... А и да си признаем не е много естетично с 5см повдигчи.
                        Ванко, да ти кажа честно повдигачите се виждат само от моята позиция, а и на мен резервоара ми е далеч от тея на кросовите мотори . А и колко и естетично или не да изглежда, при мен самата предница ми наложи направата на такива, но за мой късмет се вързаха с мотора и маската и не стърчат като к*рове нагоре !!! Иначе без повдигачите мотора става вирнат като чопър .... но това е друга тема

                        С или Без повдигачи - въпрос на вкус ! Ние не сме топ райдъри, и стойката ни при карането прав не е тая, която трябва да е ... така ,че на кой както му е удобно така да кара
                        Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Повдигачки за кормило

                          Първоначално публикуван от Георги Гущеров - / Жокера / Преглед на мнение
                          ...
                          С или Без повдигачи - въпрос на вкус ! Ние не сме топ райдъри, и стойката ни при карането прав не е тая, която трябва да е ... така ,че на кой както му е удобно така да кара
                          Попринцип е така.
                          Лично аз за себе си съм видял как ми е най-добре на този мотор. За различни мотори е различно. Карах и с ниско стандартно, карах и с плюс 4см по-високо кормило, сега съм с оригиналното кормило, но малко по-високи държачи и се пада на около 1.5-2см по-високо от оригинала и ми е много по-добре от най-високата позиция преди. Но и на най-ниската няма да се върна де. А под каране имам в предвид с месеци, а не за пробата само. Че и това е от значение, дали ще пробваш само или ще свикнеш и след това ще видиш и с другото как е.
                          То и това колко е пусната предницата от троиниците също е от значение попринцип. Георги Гущеров - / Жокера / предполагам такъв е и твоя случаи. Висока предница от друг мотор и си я спуснал малко от трипътниците.
                          Както и да е. Изяснихме май ситуацията сякаш.
                          Иван Маринов
                          Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                          ЕНДУРО ВАРНА

                          Коментар


                          • #43
                            От: Повдигачки за кормило

                            Първоначално публикуван от VaHk0_ Преглед на мнение
                            Попринцип е така.
                            Лично аз за себе си съм видял как ми е най-добре на този мотор. За различни мотори е различно. Карах и с ниско стандартно, карах и с плюс 4см по-високо кормило, сега съм с оригиналното кормило, но малко по-високи държачи и се пада на около 1.5-2см по-високо от оригинала и ми е много по-добре от най-високата позиция преди. Но и на най-ниската няма да се върна де. А под каране имам в предвид с месеци, а не за пробата само. Че и това е от значение, дали ще пробваш само или ще свикнеш и след това ще видиш и с другото как е.
                            То и това колко е пусната предницата от троиниците също е от значение попринцип. Георги Гущеров - / Жокера / предполагам такъв е и твоя случаи. Висока предница от друг мотор и си я спуснал малко от трипътниците.
                            Както и да е. Изяснихме май ситуацията сякаш.
                            Абсолютно точно !!
                            Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Повдигачки за кормило

                              На старият ми мотор бях със 7 сантиметрови повдигачи и като ги сложих управлението му особено при по високи скорости стана уникално, лошото единствено е че при падане се изместват и трябва да се прави корекция.
                              0 8 76 36 8 542

                              Коментар


                              • #45
                                От: Повдигачки за кормило

                                Аха...нашата дискусия се развива като еволюцията. Всеки един етап на развитието си караш както ти е удобно. Преди 5 години като карах основно седнал и бавно прав - високите повдигачи са уникално удобни. Впоследствие почваш да усещаш, че пречат...че и са опасни даже (по-рано ги "срещаш" при инциденти). Но всяко нещо с времето си...И с мотора разбира се, защото колегата който е подновил темата коментира 600 TTR все пак.

                                А за това, че високите повдигачи при всяко падане "мърдат", усукват болтове, късат болтове, заклинват болтове ...или просто правят така че оставаш без кормило - това е истина.
                                Или не завършваш състезание...Чакай да си намеря снимките от Добринище 2010, където си изядох т..ците, след такъв случай.


                                https://htftp.offroad-bulgaria.com/m...00703-1349.jpg
                                Последно редактирано от miki64; 23-11-12, 09:45.
                                Mitsubishi L200 DobbleCab

                                KTM XC 450 RW 2009
                                KTM 350 SX 2011

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X