Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Масла за предница

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    защо да се осира, какво толкова. откачаш си кола отвиваш му горната капачка и го изливаш в нещо, като при махната пружина го сгъваш и разпъваш от край до край за да може да излезе максимално много масло от него. това за миенето с бензин което Митков каза не мисля че е много правилно защото може да остане бензин някъде вътре и данеможе да излезе напълно, като след това той ще се омеси с новото масло и ще се променят параметрите на маслото.
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #17
      ако на някой му се чете на английски може да пусне едно търсене в google на "Fork Oil Change"

      има доста материал за четене
      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • #18
        Със сигурност се мери без пружина и със сгъната до край предница/кол.Налива се кличество близко (на око) до нужното и се мери с шублер,ролетка или друго приспособление (с което може да се бръкне) разстоянието от маслото до горния ръб.При нужда се налива още или отлива малко и пак се мери докато се постигне нужното ниво.До колкото си спомням нивото за YZF426 е 120мм,като може да варира между 90 и 150мм.
        Забележете че ниво 90 мм означава повече масло и по-твърда предница,а 150мм по-малко и по-мека.
        К. Кулев

        Коментар


        • #19
          Ханес имаше едно специално устройство като спринцовка с дълга тръбичка, която се регулира според разстоянието, което дават между нивото и горния ръб. Настройва се тръбичката на милиметрите разстояние и накрая само опираш края на спринцовката в ръба и изпомпваш излишното количество.
          Всеки може да си го направи от по-голяма спринцовка
          Не си спомням дали се мереше при извадени пружини и сгъната предница!

          Коментар


          • #20
            Е аз нали си спомням
            Ама това е супер идея за тръбичката.
            К. Кулев

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Калин Кулев
              Е аз нали си спомням
              Ама това е супер идея за тръбичката.
              Да бе. Просто и ефикасно
              2010 CRF 250 R

              Коментар


              • #22
                Малее колко се е изписало...

                Митков,

                голяма грешка е да миеш предницата с бензин, защото остатъчното количество бензин влошава дразтично качеството на новото масло(така пише по дебелите книги)

                За манияци: Внимавайте с ползването на каквито и да е власинести парцали и хартия, защото са много вредни за преднцата. Власинките се набиват между пластините и предницата не работи правилно. Също ако се разглобява и почиства - се прави с Brake Cleaner, НО с такъв модел който не оставя бял оттенък след себе си! Всякакви бензини, нафти и тем подобни оставят масла след себе си и прецакват маслото. Ако наистина изкате да си изплакнете предницата, направете го с чисто масло (аз така правя) въщото което ще ползвате после.

                Семерингите се мажат със много тънка грес, за по добра динамика, но това не се препоръчва за калните сезони, защото вкарва повече мръсотия в коловете. Някой просто вкарват една пластина за да протече малко предницата и да се смажат семерингите.

                Често Протичане: Новите мотори са с много хлабави пружинки на семерингите, за да е по динамична предницата, но това води до бързо протичане. стягането на пружинката с 2-3мм решава проблем. Най дебре да си сложите едни чорапи, които обаче трябва да чистите от време на време (2-3 пъти в сезон) за да не се събере много кочина зад тях и да прецака кол-а. С чорави съм изкарвал 3 години без теч (с по 2 смяни на масло за сезон)!

                Коментар


                • #23
                  Мойта предница на ДР-а ми е правена може би 2 годинипреди да го купя!!!
                  Когато го взех го карах един сезон и ми изби маслото през семерингите!!!
                  Разглобих я цялата и да не ви казвам вътре в коловете каква "гняс" имаше!!! Маслото беше станало почти на грес!!!
                  Промих я цялата с нафта,изцедих я хубаво и и сипах по 450гр масло 15W на кол!!!
                  Сложихме му нови семеринги на "Ариете" и засега нямам проблеми!!!
                  "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
                  А+
                  LZ1DRZ

                  Коментар


                  • #24
                    Хубаво е да се мине с парцал след като исъхне самата предница ако е промита преди това с нафта, за да се махне този слой, който остава след промиването с нафта и бензин по принцип !
                    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                    [/FONT]________________________________________
                    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                    [/CENTER]
                    [/CENTER]

                    Коментар


                    • #25
                      Абе тая предница няма да е вечна
                      Нали до една година пак ще се сменява!!!
                      За 10гр нафт няма да се занимавам я!!!
                      "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
                      А+
                      LZ1DRZ

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Different_Soul
                        Хубаво е да се мине с парцал след като исъхне самата предница ако е промита преди това с нафта, за да се махне този слой, който остава след промиването с нафта и бензин по принцип !
                        Диференте, ще объркаш хората които искат да нучат нещо!!!
                        Не прочете ли горе Събин какво е казал? Никакви парцали и боклуци....
                        Живей за всеки дъх!

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от roumen5
                          Диференте, ще объркаш хората които искат да нучат нещо!!!
                          Не прочете ли горе Събин какво е казал? Никакви парцали и боклуци....
                          Според мен това да си минеш нещата със финен парцал (примерно аз ползвам от потници, защото няма никакви нишки и така нататък и не се разплита !) и да си е както трябва..
                          Събин е казал и да не се ползват нафти и бензини, но съм абсолютно убеден, че повече от 65-70% от хората тук използват точно тези горива за цел - промиване..
                          Според мен, важното е да е чисто независимо по какъв начин ще е
                          [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                          [/FONT]________________________________________
                          [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                          [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                          [/CENTER]
                          [/CENTER]

                          Коментар


                          • #28
                            чакайте сега
                            аз като мия с бензин -мия предницата напълно разглобена
                            част по част
                            и след това частите исъхват и ги сглобявам никакъв бензин не остава
                            а и да остане бензинът е летлив и още след първото каране ако отворите отгоре вентила да изравните налягането бензиновите пари ще излязат а и на маслото нищо чак толкоз няма да му стане
                            още след 3 тото каране в кал или прахоляци вътре в предницата ще ви влязат много по гадни неща

                            Коментар


                            • #29
                              Няма да споря с никой - всеки сам за себе си да си реши какво го устройва. Аз предници мия само с масло, когато не са разглобени и само с бреик клинър - когато е разглобена.

                              Коментар


                              • #30
                                ... И никога не бърша с нищо а духам с компресот браке клинъра...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X