Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За гумите DEESTONE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Жоро много си прав за митаса, моя на стара загора беше нов, на софия започна да ми прави номера а на хасково просто ме ядоса, несъм доволен от С10 на първо четене, ако я карам на пръстта на пистата на горна росица и я сменям на всеки старт ще съм доволен сигурно. но истина е че малко след като се износи качествата и рязко се променят.
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #17
      Краси, 2 години карах с Митас и имам трайни наблюдения, та мога и графика да ти направя за нея. Аз много километри навъртях с Дънлопа и като направиш една сметка, като разходи нещата се припокриват, само дето с Дънлопа ще се чувстваш доста по-сигурен, което не е малко

      Коментар


      • #18
        Жоро според теб ако си взема нов дънлоп дали ще ме изкара 2 пъти повече от митаса, един пич миналата година си все почти нова от MX3 в севлиево, кара я сума време и гумата на мръдна, мотора беше като моя 125 крос. и аз неможах да повярвам как толкова държи. ако си взема една дунлоп за твърдо дали ще сбъркам?, защото като изключим софия като терен и атмосферни условия, всички други състезания са си направо камънак, а и по нашия край не е много китка терена, общо взето и тука си има доста камъни а и често се налага по асфалт да се прибираме
        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

        Коментар


        • #19
          Краси, убеден съм, че живота на Дънлопа е два пъти по-дълъг от този на Митас-а! Вярно повече се дава в началото, но после си спокоен и си сигурен! Говоря ти за тази серия, която сме качили повечето тук: Събин, Гълъбин и много други - 525 мисля беше

          Коментар


          • #20
            Жоро има предвид 752...

            Коментар


            • #21
              краси няма кросова гума която като се поизноси да не си промени РЯЗКО качествата
              ти защо мислиш че по състезанията на запад хората само като падне ръбчето и гумата я хвърлят
              ръба заобли ли се вече чудеса от тая гума не може да се очакват
              става само за каране по много твърдо и то на тренировки
              иначе ако искаш да е перфектна тр да е чисто нова
              аз съм ги гледал даже и на европеиското да не говорим пък на световното-като врътне един манш и гумата веднага я сменя даже един го гледах само няколко кръга врътна на една от тренировките и веднага му смениха гумата
              на ендурото е същата работа на всяко спиране ги сменят
              въпреки че като ги видиш на пръв поглед изглеждат като нови
              по принцип ти не си подбрал правилната гума като за стара загора
              там трябва гума като за по твърдо
              аз затова там отидох с дънлоп756 която е по за твърдо макар че и за нея даже беше прекалено твърдо трябва да имаш няколко гуми и да ги сменяш според това къде отиваш иначе на тва твърдото с чисто нов митас с10 пак много е издържала даже.
              Много е важно също какво налягане си и "задал"
              ако искаш гума която да я караш навсякъде и що годе да държи и да не се износва трябва някоя по универсална като например дънлоп 739 много от японските мотори идват от завода точно с такава
              добра идея е също да си имаш една такава по универсална с която да тренираш и няколко чисто нови за състезания
              знам че е скъпо но не може да очакваш с една гума да изкараш цял състезателен сезон че и да държи перфектно навсякъде
              след като изкараш състезанието с новата гума оглеждаш я и ако не я бива прехвърляш я и нея за тренировки или за накое по твърдо трасе
              между другото леко износените кросови гуми държат по добре на много твърдо от чисто нова такава
              а би въобще гумите са идно от големите финансови пера при тези спортове,тва е положението
              като за нас мисля че гуми по за твърдо по универсални са много по добре от колкото постоянно да се купуват кросови и да се карат до скъсване щото са скъпи на ерзберг също победителите бяха подбрали по за твърдо и по издръжливи гуми хората предпочитаха да имат малко по лошо сцепление но по за дълго време от колкото перфектно сцепление но само до средата на състезанието обърни внимание и в щатите с кви гуми карат и ще видиш че си ценят парите и ползват по за твърдо гуми даже и да не е много твърдо трасето правят компромис с сцеплението за сметка на издръжливостта иначе ще стартират перфектно но към финала вече ще "маат " по галошки

              Коментар


              • #22
                Не го слушай Митков, всичко е така , но той все едно, че дава акъл на David Knight.
                Вземи си 752 и пак ще говорим!

                Коментар


                • #23
                  хе ма аз кво съм казал против 752
                  напротив перфектна гума и издържа много дълго
                  единствен минус-цената

                  Коментар


                  • #24
                    Митков е прав ... донякъде. 756 издържа около 50% повече от 752, но държи 2 пъти по малко! 752 е с много мек калчук и се представя отлично навсякъде. Ако е твърд терена (както в Хасково) слагаш някоя по износена 752 или 756. Ние с Пламен умишлено си остаихме старите задни гуми, защотот знаем че държат по добре на твърдо а и бяха 120-ки, което е още по добре за този каманист терен. За ман 752 има едно ОГРОМНО предимство пред 756, че не прави ножки!!!

                    Коментар


                    • #25
                      в заключение
                      1.купуваш една 752 и я караш само на състезания
                      2.купуваш и една 739 и си я караш само извън състезания
                      3.научаваш се да си ги сменяш бързо и то самостоятелно

                      Коментар


                      • #26
                        756 е много слабо разпространена в БГ
                        даже въобще разбрах че не я внасяли
                        това ми е малко странно защото от дънлоп твърдят че това е най продаваната гума на запад и че била разработена специално с водещите състезатели
                        даже в щатите има две разновидности ,че май са и повече

                        Коментар


                        • #27
                          докато съм писал събин е пуснал мнението и не съм го видял
                          наистина това е идея и на практика така правят всички за по твърдо малко по стара гума
                          а за по меко чисто нова и тва е
                          то и предлагането в бг не е толкова голямо че да се чуди много човек

                          Коментар


                          • #28
                            Митков, тук в София има 756, вярно зареждат по малко количества, защото по рядко се копуват. Всички които познавам карат съм ги обедил че 752 е гумата

                            Коментар


                            • #29
                              еха че то в София думата "няма " май най я няма
                              сега като четат някои хора знам какво ще си рекат
                              "а бе тия фрашкани с пари дънлоп купуват"
                              да ама и аз съм се убедил че евтините варианти накрая по скъпо излизат
                              ВСЕ ПАК наистина за сега цените на дънлопа за много хора са високички
                              за това и митас прогресира толкоз и то не само в БГ но като гледам и в гърция и в Австрия ги купуват все повече
                              много добра комбинация е да си купи човек две нови задни митас
                              една с10 за състезания
                              и една с16 стоунитър да си кара с нея тренировки и по по твърдото самия аз последните две години така правя
                              що се отнася до предните те не са чак толкоз скъпи а и не се износват много така че може и по хубава марка да се вземе
                              на ерзберг продаваха страхотни бриджестоуни предни по 42евро парчето щях да си взимам но данчо ме убеди че и тука хубави предни били на тая цена

                              Коментар


                              • #30
                                Митков, не си заслужава за 5- 10 лева разлика да мъкнем гуми чак от там! То хубаво не ни пребъркваха, ами ако на митничара синът му тренира крос ... ?!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X