Много хора твърдят, че гумите Deestone, които като се порових се оказа че са тайландски а не китайски както си мислех, не ставали за нищо.
На състезанието в София карах моя КХ125 с чисто нова задна такава и честно казано съм доволен. Гумата се износи умерено, държеше прилично на камъните, калта и тревата. Даже се наложи по-голямата част от трасето да спирам само с нея щото счупих лостчето на предната спирачка още в началото
Основното предимство на тази гума си остава цената - ако ме изкара до края на годината без да се окъса зверски направо трябва да почерпя щото я взех за 45лв.
При слагането върху каплата обаче си пролича по-ниското качество на гумата - каучука е сравнително твърд и се поизмъчих докато я вкарам на мястото й. Смятах, че по камънаците ще се окърти повече отколкото се получи в действителност, защото твърдия каучук го предполага.
Ако има някой да е карал повече с такива гуми - нека каже какви са му впечатленията.
На състезанието в София карах моя КХ125 с чисто нова задна такава и честно казано съм доволен. Гумата се износи умерено, държеше прилично на камъните, калта и тревата. Даже се наложи по-голямата част от трасето да спирам само с нея щото счупих лостчето на предната спирачка още в началото
Основното предимство на тази гума си остава цената - ако ме изкара до края на годината без да се окъса зверски направо трябва да почерпя щото я взех за 45лв.
При слагането върху каплата обаче си пролича по-ниското качество на гумата - каучука е сравнително твърд и се поизмъчих докато я вкарам на мястото й. Смятах, че по камънаците ще се окърти повече отколкото се получи в действителност, защото твърдия каучук го предполага.
Ако има някой да е карал повече с такива гуми - нека каже какви са му впечатленията.
Коментар