До сега съм гледал много снимки в форума на хора със спукани гуми в гората, но ми стана много интересно след прочитането на една все още гореща тема в форума за един излет, в който е имало този проблем със спуканата гума !
Въпроса ми е как се справяте с проблема ?
Не вярвам всеки да си носи резервна гума в раницата, Митков пък в една тема споменаваше за някакви спрейове за гуми, но и те не били ефективни ?
Сетих се как баща ми на времето имаше някакви лепенки за гуми, но се сетих, че те май се използваха след голямо нагряване и доста голяма обработка на гумата, а в тази тема която четох за излетчето пишеше "15 минутна почивка"
Ще се радвам да се дискутира тази тема малко повече, защото аз лично докъто открия от какво ми се пукаше гумата смених 4 гуми за 1 ден
А, като цяло от 6-700 км съм имал този проблем минимум 10 пъти !
Скъсани папиони.... пръснати гуми... пирони, превъртяли винтили и какво ли още не А, още по-лошо става ако си някъде в задънена дупка когато няма на кой да се обадиш за помощ и се налага да оставиш мотора без надзор
Въпроса ми е как се справяте с проблема ?
Не вярвам всеки да си носи резервна гума в раницата, Митков пък в една тема споменаваше за някакви спрейове за гуми, но и те не били ефективни ?
Сетих се как баща ми на времето имаше някакви лепенки за гуми, но се сетих, че те май се използваха след голямо нагряване и доста голяма обработка на гумата, а в тази тема която четох за излетчето пишеше "15 минутна почивка"
Ще се радвам да се дискутира тази тема малко повече, защото аз лично докъто открия от какво ми се пукаше гумата смених 4 гуми за 1 ден
А, като цяло от 6-700 км съм имал този проблем минимум 10 пъти !
Скъсани папиони.... пръснати гуми... пирони, превъртяли винтили и какво ли още не А, още по-лошо става ако си някъде в задънена дупка когато няма на кой да се обадиш за помощ и се налага да оставиш мотора без надзор
Коментар