Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

    Да, но така не се ли разбиват много лагерите, а и има мисля по-голяма опасност за каплата да се изкриви при евентуален удър ?
    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
    [/FONT]________________________________________
    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]
    [/CENTER]

    Коментар


    • #32
      До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

      Първоначално публикуван от radev76 Преглед на мнение
      аз съм решил проблема кардинално. Карам без вътрешни гуми, а със силиконови обръчи и съм дупер доволен. Гумите стават по този начин малко по-тежки, но не е проблем, сменят се по-често лагери
      това не са ли така наречените Мус-ове?
      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

      Коментар


      • #33
        До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

        Първоначално публикуван от tatkobarba Преглед на мнение
        това не са ли така наречените Мус-ове?
        нещо такова само че ръчна изработка

        иначе аз съм карал с мусове, но живота им не е много голям
        е зависи от карането разбира се
        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

        Коментар


        • #34
          До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

          Обяснете подробно за тези силиконови обръчи.

          Коментар


          • #35
            До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

            Спреят не лепи големи дупки на гумата, например на удар от камък
            От нашия клуб всички пичове ползват мусове, защото карат и в шампионата, а там една спукана гума и ...
            класирането ти отива на кино.
            Аз не обичам мусове, защото не ми е комфортно с тях. Карам си с вътрешни, но не нося нито спрей, нито лепенки, нито резервни гуми. Като спукам гума, смъквам мотора до най-близкия асфалт и викам приятели да ме прибират.
            Всеки си има стил !
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #36
              До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

              Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
              Спреят не лепи големи дупки на гумата, например на удар от камък
              От нашия клуб всички пичове ползват мусове, защото карат и в шампионата, а там една спукана гума и ...
              класирането ти отива на кино.
              Аз не обичам мусове, защото не ми е комфортно с тях. Карам си с вътрешни, но не нося нито спрей, нито лепенки, нито резервни гуми. Като спукам гума, смъквам мотора до най-близкия асфалт и викам приятели да ме прибират.
              Всеки си има стил !
              ами и аз така правя надявам се на късмета и не нося repair kits
              онзиден като ходихме до старозагорските бани решихме да вземем гуми и щанги (като никога) и близо до Средногорово ни се наложи да ги ползваме
              повече нищо няма да нося
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • #37
                До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

                До колкото ми е известно пяната (спрей) работи добре само на безкамерни гуми. Ползвал съм я безброй пъти в автомобилни приложения, и си работи идеално (за дупки, не за разрези). Трябва само задължително:
                - да се извади "чуждото тяло" (пирон, желязо ала бала)
                - да се спадне до край гумата ако не е достатъчно спаднала
                - като се изпразни спрея в гумата, задължително да се кара поне няколко километра, веднага.
                Така спрея се нанася равномерно. Самият спрей си отделя кислород, и напомпва гумата (в повечето случаи прекомерно, трябва да се спада след това малко).

                Изрично съм виждал на спрей да пише "да не се ползва в приложения с вътрешни гуми". Може моят да е бил някакъв различен.

                След сваляне на гумата спреят вътре е намацал по принцип всичко, радост за вулканизатора, все едно да чистиш топла дъвка от панталон.

                - Алтернатива на системата Мус са топките Тайърболс (www.tireballs.com), за които е писано и преди във форума.
                Представляват топки от специален материал които се нареждат в гумата.

                Преимуществата им спрямо мус-а са че са по-леки, нямат неприятен ефект върху поведението на машината както при мус-а, траят горе-долу две години, и могат да си седят в гумата (не трябва да се махат след всяко състезание както мус-а). И не на последно място - имат едногодишна гаранция.

                Недостатъците им са че теоретически могат да попаднат в ситуация в която да се спукат всичките - ако примерно моторът мине през терен където през няколко сантиметра има наредени пирони, е възможно да се падне по пирон на топка и да се спукат всичките. Това естествено предполага много старание от страна на собственика (за да мине през всичките като добро теле), и на "саботьора" (да нареди пироните на точно оппределено разстояние) но на теория е възможно. Мус в такава ситуация има повече шансове да мине без последствия. Издръжливостта на отделната тайрболс топка е около десеткратна на тази на подсилена вътрешна гума, но си има граници.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #38
                  До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

                  -ползвал съм шпрей...никаква не я свърши ...за 10 сетина минути гумата пак спадна

                  Коментар


                  • #39
                    До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

                    Спреят е добро нещо, но за съжаление не е универсален. При безкамерните гуми върши чудеса, но когато е с вътрешна не мисля, че е най-доброто. Все пак всичко е според зависи. Има значение и видът на пробойната.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #40
                      До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

                      На мен продавач едно време (преди 10 години беше) направо ми каза че спрей в гума с вътрешна гума автоматично накъсва вътрешната. Може да са се променили спрейовете от тогава.
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • #41
                        До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

                        Бреее ,толкова мнения за и против! На кой ли да вярва човек?! Накрая ще взема да си ръгна с едно шило гумата (и без това е за смяна вече) и да пробвам та да съм сигурен!
                        "Do not correct a fool, for he will hate you;
                        Correct a wise man, for he will appreciate you."

                        Коментар


                        • #42
                          До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

                          Аз също разнасям един спрей и помпа, но до сега не ми се е налагало да го ползвам. Дано и да не ми се налага че ще е голямо псуване. И аз съм с вътрешни. Може да трябва да има контакт с метала на джантата, за да "отделя кислород" и за това при тези с вътрешна да не работи? За друго обяснение не се сещам вече.

                          Коментар


                          • #43
                            До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

                            ..не че не работи-напомпва гумата и отстрани почва да излиза една пяна..и след10 тина минути пак е спаднала
                            ..имах снимки из темата за харманли екстийм ще пусна някоя

                            Коментар


                            • #44
                              До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?





                              Коментар


                              • #45
                                До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

                                Митков при твоя случай май ти е скъсан вентила! Тия спрейове ,според мене, са подходящи за дупки (например от пирон ,тел ,трън) но не и за цепки (от скъсан вентил, прищипване ,срязване на парче ламарина и др.)! Цепките рядко могат да се залепят добре даже и с лепенка !
                                "Do not correct a fool, for he will hate you;
                                Correct a wise man, for he will appreciate you."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X