Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

    Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
    След такива проблеми два поредни уикенда(и в двата случая изхабихме шпрейове за по 15-16 лева, а едната вечер на асвалт потърсих и помощ от "приятел" - жена ми дойде с пикапа да си ме прибере) - си поръчах по една усилена предна и задна 4 мм гума Мишлен и си свиркам...засега вече 1 месец(4 карания из Рила-камънак и Стара планина-тръни).
    +1

    другото което трябва да се има в предвид е налягането в гумите.
    проверка преди всяко каране.
    моите ги проверявам на ръка - тва го видях от лисицата Митков - манометрите в днешно време много лъжат.
    по твърдо с твърди гуми - 1 до 1,5 атм. според теглото на човека отгоре.
    по меко с меки гуми.
    сега имам да лепя спукана предна само защото не я проверих тия дни и минах леко през един бордюр.
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • #17
      До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

      Преди време карах екстремно колоездене и там беше голям проблем пукането на гуми,но накрая открих някаква течност наречена "боза" ' която се изсипва във гумата и като се спука тази тя запълва дупчицата и само трябваше малко да се допомпа =]

      Коментар


      • #18
        До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

        Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
        А после при демонтажа има ли някакви проблеми, в смисъл втвърдява ли се вътре в гумата, лесно ли се измъква вътрешната?
        Ако трябва да съм честен незнам, винаги си нося гумите на гумаджия и слагам нова вътрешна но сега и мен ме заинтригува и ще питам какво прави със старите дето са пълни със спрея

        Коментар


        • #19
          До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

          спрея става на една гумена топка която започва да се търкаля из вътрешната гума
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • #20
            До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

            Аз винаги ползвам спрей и до сега не ме е оставял. Един път се прибрах от Боровец /по шосето/ след като ми се беше скъсал вентила и спрей я го залепи. След спрея вътрешната гума не се поврежда. Той образува тънък слой/филм от вътрешната страна на гумата който запушва дупките. Спрея също така напомпва гумата за което не е нужно да се носи помпа. Единственото важно е спрея да е нов /да не му е изтекъл срока или да е съхраняван неправилно/ и ако можете да си носите два за всеки случай. Най-добрия и евтин спрей се продава в бензиностанциите на Лукойл и струва около 7-8 лв.

            Коментар


            • #21
              До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

              Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
              манометрите в днешно време много лъжат.
              Ами Митак гледайте какви манометри ползвате. Нормално е манометър за 2-3 лева да не показва точно, то дори и скалата му не е направена като хората, та камоли другото. Аз лично имам един, който ми е подарък от Michelin. Произведен е от фирмата, която прави най-точните манометри в света и е дигитален (в момента не мога да се сетя за името на фирмата). Сверявал съм го с много други манометри, има случаи в които манометри на една и съща фирма показват различни атмосфери спрямо този на Michelin. То само като му видиш кутията на този и се сещаш, че не е случаен. Но за съжаление този манометър не може да се купи
              Иво Георгиев
              Gworkshop

              Коментар


              • #22
                До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

                А ето го и самият манометър
                Прикачени файлове
                Иво Георгиев
                Gworkshop

                Коментар


                • #23
                  До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

                  Първоначално публикуван от bigworm Преглед на мнение
                  Аз винаги ползвам спрей и до сега не ме е оставял. Един път се прибрах от Боровец /по шосето/ след като ми се беше скъсал вентила и спрей я го залепи. След спрея вътрешната гума не се поврежда. Той образува тънък слой/филм от вътрешната страна на гумата който запушва дупките. Спрея също така напомпва гумата за което не е нужно да се носи помпа. Единственото важно е спрея да е нов /да не му е изтекъл срока или да е съхраняван неправилно/ и ако можете да си носите два за всеки случай. Най-добрия и евтин спрей се продава в бензиностанциите на Лукойл и струва около 7-8 лв.
                  много странно, точно този спрей от 7-8 лв не прави тези чудеса !!!
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • #24
                    До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

                    Първоначално публикуван от Husaberg Преглед на мнение
                    Ами Митак гледайте какви манометри ползвате. Нормално е манометър за 2-3 лева да не показва точно, то дори и скалата му не е направена като хората, та камоли другото. Аз лично имам един, който ми е подарък от Michelin. Произведен е от фирмата, която прави най-точните манометри в света и е дигитален (в момента не мога да се сетя за името на фирмата). Сверявал съм го с много други манометри, има случаи в които манометри на една и съща фирма показват различни атмосфери спрямо този на Michelin. То само като му видиш кутията на този и се сещаш, че не е случаен. Но за съжаление този манометър не може да се купи
                    аз също ползвам дигитален маниметър, подариха ми го на мотокроса
                    мери до стотните и е супер точен
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #25
                      До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

                      Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                      много странно, точно този спрей от 7-8 лв не прави тези чудеса !!!
                      Ами наречете го късмет ако искате, но при мен така се случва:
                      - два пъти лепи скъсан вентил един вече ви казах другия беше на един колега който се успя да се върне от пътеките преди с.Ябланица
                      - на мен 3 пъти ми лепи спукана задна гума и после си карам без да я пипам.

                      Коментар


                      • #26
                        До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

                        Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                        аз също ползвам дигитален маниметър, подариха ми го на мотокроса
                        мери до стотните и е супер точен
                        Да този също е до стотни.
                        Иво Георгиев
                        Gworkshop

                        Коментар


                        • #27
                          До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

                          Първоначално публикуван от bigworm Преглед на мнение
                          Аз винаги ползвам спрей и до сега не ме е оставял. Един път се прибрах от Боровец /по шосето/ след като ми се беше скъсал вентила и спрей я го залепи. След спрея вътрешната гума не се поврежда. Той образува тънък слой/филм от вътрешната страна на гумата който запушва дупките. Спрея също така напомпва гумата за което не е нужно да се носи помпа. Единственото важно е спрея да е нов /да не му е изтекъл срока или да е съхраняван неправилно/ и ако можете да си носите два за всеки случай. Най-добрия и евтин спрей се продава в бензиностанциите на Лукойл и струва около 7-8 лв.
                          +1 Колега и при мен е така и моя спрей е такъв и проблеми никакви досега.

                          Коментар


                          • #28
                            До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

                            аз съм решил проблема кардинално. Карам без вътрешни гуми, а със силиконови обръчи и съм дупер доволен. Гумите стават по този начин малко по-тежки, но не е проблем, сменят се по-често лагери
                            Honda HR-V 4WD D16W1

                            Коментар


                            • #29
                              До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

                              Първоначално публикуван от radev76 Преглед на мнение
                              аз съм решил проблема кардинално. Карам без вътрешни гуми, а със силиконови обръчи и съм дупер доволен. Гумите стават по този начин малко по-тежки, но не е проблем, сменят се по-често лагери
                              Искаш да кажеш, че като си без вътрешни вече не пукаш гуми?

                              Коментар


                              • #30
                                До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

                                точно така, не се съобразяваш с тръни, остри камъни, стъкла, пирони и др.
                                Honda HR-V 4WD D16W1

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X