Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за Ямаха ТДР 125 и задна капла от Кдх 200

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Въпрос за Ямаха ТДР 125 и задна капла от Кдх 200

    Имам само един въпрос: Аз ли нещо не мога да гледам и да се оправя или е наистина така ? В нета навсякъде където търсих Кавазаки кМх 200 1988-9 година, дават да е с 17'' задна капла ??? Аз ли не мога да намеря правилния модел или си е така
    Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос за Ямаха ТДР 125 и задна капла от Кдх 200

      На обръча трябва да пиши цолажа , нищо чудно да е 17. Не я монтирай на мотора за да търсиш отклонението , приготви си една права дървена летва 3/5см. ,по-дълга от диаметъра на каплата , и един оразмерен прав ъгъл . И двете капли трябва да са с монтирани на тях пиньони и спирачни дискове.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #18
        Re: Въпрос за Ямаха ТДР 125 и задна капла от Кдх 200

        Това за дъската и метъра не го разбрах нещо....

        На каплата пише : D. I. D. Japan 1.85 x 18 , с по-дребни цифри : 96 - - 08 17 --
        J 18 x 1.85 4 86 DOT
        Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за Ямаха ТДР 125 и задна капла от Кдх 200

          Слагаш каплата да легне върху спирачния диск , върху нея слагаш дървената летва/може и парче прав винкел/, и мериш разстоянието до пиньона/зъбака/, към това разстояние прибавяш дебелината на летвата/винкела/ , така ще получиш разстоянието от обръча до пиньона. Направи това на двете капли , премери широчината на двата обръча/външно/ , и ще ти кажа колко дебел фланец ти трябва. После ще премериме и за диска.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #20
            Re: Въпрос за Ямаха ТДР 125 и задна капла от Кдх 200

            Горния метод дето ми беше написал ми се стура по-лесен, тоя нещо не мога да го чатна как точно да замеря разстоянието.... нещо не съм много в час, съжалявам, за което...........
            Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за Ямаха ТДР 125 и задна капла от Кдх 200

              Това е същият метод , това е начина да премериш разстоянието до пиньона и диска. Иначе може да нагласиш веригата и спирачният диск , но задната капла няма да е в съосие с предната, и мотора ще ти дърпа на една страна.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #22
                Re: От: Въпрос за Ямаха ТДР 125 и задна капла от Кдх 200

                Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                Това е същият метод , това е начина да премериш разстоянието до пиньона и диска. Иначе може да нагласиш веригата и спирачният диск , но задната капла няма да е в съосие с предната, и мотора ще ти дърпа на една страна.

                Ооо да , с това за съосието не се бях сетил дори , чак срам ме хвана , добре ,че си ти , та да ми кажеш , чее ..........
                Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос за Ямаха ТДР 125 и задна капла от Кдх 200

                  Днес се прибрах и веднага се запътих към гаража. Поради късния час обаче не можах да правя измервания, а само сложих каплата за да видя какво е положението. И така... на пръв поглед ситуацията е следната:

                  Спирачния диск наистина е много малко по-тънък от моя (оригиналния ) , но това не е проблем понеже разликата е около 2мм. Мотора си спира идеално (тестван бе вдигнат на стойка).

                  Понеже нямах възможност да меря , си набелязах отправна точка централния амортисьор и по-точно долното захващане. Направи ми впечатление, че джантата уж е центрована, но като цяло изглежда, че идва малко в дясно !!!

                  Веригата от своя страна (направлението/линията преден - заден зъбак) ми изглеждаше права !!!

                  Предния зъбак го огледах и няма вариант при мен да правя по изнесен към двигателя зъбак, защото няма място и веригата ще трие в двигателя.

                  Ако нещата след като направя измерването, се запазят по този начин, ще трябва да се направи и една втулка (такава между вилката и гумата , не знам как се казва точно, мисля ,че помага за пристяганего) .

                  Друго , другоо.... задния зъбак щя трябва да се сменя, понеже е с по-едра стъпка и не отговаря на веригата.
                  Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос за Ямаха ТДР 125 и задна капла от Кдх 200

                    Здравейте отново !!!


                    Днес цял ден меря ли , меря ли , меря и накрая стигнах и до заключение , някакво !!!

                    Работата е следната , след многото мерене и сметки излезе , че от страната на зъбака ще трябва да се прави фланец 4,5мм , а от страната на спирачния диск 4мм (това показаха шублера и сметките).

                    Ето и какво се получи !! Подложил съм шайби с нужната дебелина 4.5мм , за проба преди да се правят фланците. Като забележка само ще кажа , че по принцип веригата седи малко на една страна (лявата е по-високо от дясната), понеже стъпката на зъбака е 520, а моята верига е 428 !!! Да не ме хокате за това





                    Тук се опитах да изправя вригата и в същото време да я легна малко на зъбака , но май не успях особено много...



                    Нужната дебелина за фланец от страна на зъбака...





                    И от страна на диска...



                    Съосието между предната и задната капла също се запази.



                    А това е снимка с оригиналната джанта и зъбак.





                    Така, сега да поговорим малко с цифрички

                    ЗА ОРИГИНАЛНАТА КАПЛА (17'')

                    Разстоянието от каплата до вилката (мерено съответно - външно за каплата и вътрешно за вилката):
                    - лява страна (от към зъбака) - 7.1 СМ
                    - дясна страна (от към спирачния диск) - 6.8 СМ

                    РАЗЛИКА ОТ - 0.3мм т.е 7.1 - 6.8 = 0.3мм

                    Разстояние от вилка до зъбак - 1.7см

                    ЗА КАПЛАТА 18''

                    -Разстояние от каплата до вилката (мерено съответно - външно за каплата и вътрешно за вилката)
                    -лява страна (от към зъбака) - 7.9 СМ
                    - дясна страна (от към спирачния диск) - 7.6см

                    Разлика отново - 0.3мм т.е 7.9 - 7.6 = 0,3мм

                    Разстояние от вилката до зъбака - 1.9мм (като се има в предвид , че моя си зъбак на Ямахата е с окло 1.5мм ПО-ШИРОК , от този на Кавазакито)

                    Сега тук идва и въпроса ми !!!

                    Ходих на стругар и му обясних , какви фланци искам , и той човека умува струва и вика това дето го искаш не мога да ти го направя, или поне не знам как !!!

                    Тук идва и въпроса ми , на който се чудехме със стругаря , и за който ще потърся помощ от вас.

                    Проблема е ето този Ръб , на който ляга спирачния диск !!! (сложил съм си пръста за да е малко по-ясно)



                    Та стругаря каза, че не може/не знае как да направи фланец , който да има същия ръб където да легне спирачния диск !!

                    Каза ми следното , аз ще ти направя фланец, но спирачния диск ще се държи само на болтовете и нищо друго няма да го държи !!! Не мога да ти направя ръба , който има главината, понеже ще стане много тънък и ще се счупи !!!

                    Въпроса ми е , проблем ли е , ако този ръб го няма ??? Т.е спирачния диск да лежи и да се държи само на болтовете, без да го има тоя фабричен ръб на главината ?????

                    Не знам дали ме разбрахте , но по-добре не знам как да го обясня !!!
                    Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос за Ямаха ТДР 125 и задна капла от Кдх 200

                      Славам и едно клипче.



                      П.п Лагерите какво казах в по-горните постове са засмяна понеже имат луфтове , което също оказва малко влияние....
                      Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос за Ямаха ТДР 125 и задна капла от Кдх 200

                        Да ти кажа, заради теб днес оглеждах точно този ръб на задния диск на моята "баба яга" и си мисля, че никак няма да е добре да го няма. Предполагам някой ще каже, че повече се работи с предната спирачка или пък че задната не е толкова важна, но не напразно е направен този ръб, за да не отива цялото усилие на болтовете. Пробвай при някой друг стругар да ти направи необходимия фланец, а си мисля че ще се направи по-лесно на фреза. "Егати" аз съм бил много компетентен със струговете и фрезите , чак се учудих на себе си
                        SUZUKI DRZ SuperMoto

                        Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос за Ямаха ТДР 125 и задна капла от Кдх 200

                          Първоначално публикуван от Helik Преглед на мнение
                          Да ти кажа, заради теб днес оглеждах точно този ръб на задния диск на моята "баба яга" и си мисля, че никак няма да е добре да го няма. Предполагам някой ще каже, че повече се работи с предната спирачка или пък че задната не е толкова важна, но не напразно е направен този ръб, за да не отива цялото усилие на болтовете. Пробвай при някой друг стругар да ти направи необходимия фланец, а си мисля че ще се направи по-лесно на фреза. "Егати" аз съм бил много компетентен със струговете и фрезите , чак се учудих на себе си
                          Благодарен съм ти за съвета. И аз съм на мнение ,че трябва да го има. А пък и не е само от страната на диска, и от към зъбака трябва да се направи фланец , който да го има тоя ръб , да не изпокъсам болтовете и да стане някой гаф , че ....
                          Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос за Ямаха ТДР 125 и задна капла от Кдх 200

                            Абсолютно си прав за наличието на този ръб и от към страната на венеца. Дори там усилието е в пъти по-голямо, така че изобщо не подлежи на коментар. Още повече, те съветвам /ако си замазал някой от старите болтове/ да си купиш нови болтове за венеца от Никомотор в Благоевград, така ще ти е най-чиста работата Пиша точно Никомотор, защото преди няколко месеца търсих такива болтове, като ги има на много малко места, а той ми даде най-добрата цена
                            SUZUKI DRZ SuperMoto

                            Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпрос за Ямаха ТДР 125 и задна капла от Кдх 200

                              Първоначално публикуван от Helik Преглед на мнение
                              Абсолютно си прав за наличието на този ръб и от към страната на венеца. Дори там усилието е в пъти по-голямо, така че изобщо не подлежи на коментар. Още повече, те съветвам /ако си замазал някой от старите болтове/ да си купиш нови болтове за венеца от Никомотор в Благоевград, така ще ти е най-чиста работата Пиша точно Никомотор, защото преди няколко месеца търсих такива болтове, като ги има на много малко места, а той ми даде най-добрата цена
                              Утре ще ида до един друг стругар дето знам , че прави много фланци за коли, да видя какво ще ми каже и той. Видях в темата на колегата motor_men , че и при неговите фланци си го има тоя ръб, та ще видим утре.

                              От страната на зъбака не са болтове. На каплата на Кавазакито ,а и на оригиналната ми капла , са шпилки и на тях се навиват гайки. От страната на спирачния диск са болтове, който със сигурност трябва да се сменят , понеже главите им са разбити.

                              Ще видя какво ще каже стругаря утре и дали ще може да се справи със задачата. Ако ми направи фланците и всичко е точно , ще търся и болтове след това за спирачния диск.

                              Благодаря още веднъж !!
                              Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос за Ямаха ТДР 125 и задна капла от Кдх 200

                                Нещо не те разбрах, какви са тези шпилки на венеца??? Пусни някакви снимки да ги видя!
                                SUZUKI DRZ SuperMoto

                                Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X