До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.
Аз залагам на моделите които са отворени и тези с метална шина.Зада изкривиш метална шина незнам къде трябва да се блъснеш .Пластмасовите не ги харесвам защото при изпускане на мотора удрят се огъват се и при огъването се чупят ръчките на крмилото.С отворени предпазители колкото и да ви е странно никога не съм чупил ръчка,може би е късмет.
Но като цяло според мен за терена и горите които има в БГ предпазители с алуминиева шина са най добрият вариант.Предпочитанията ми са към Сикра ,или тези дето ги прави Стефан „Diskusa" които не отстъпват на другите по нищо.
Аз залагам на моделите които са отворени и тези с метална шина.Зада изкривиш метална шина незнам къде трябва да се блъснеш .Пластмасовите не ги харесвам защото при изпускане на мотора удрят се огъват се и при огъването се чупят ръчките на крмилото.С отворени предпазители колкото и да ви е странно никога не съм чупил ръчка,може би е късмет.
Но като цяло според мен за терена и горите които има в БГ предпазители с алуминиева шина са най добрият вариант.Предпочитанията ми са към Сикра ,или тези дето ги прави Стефан „Diskusa" които не отстъпват на другите по нищо.


) беше решил да остави хлабави протекторите(ацербис) за да не се огъва кормилото, а да се местат протекторите и после така с ключето да ги връща пак в правилната позиция. Резултата беше счупена дръжка на съединителя, протектора при падането се смъкна и съответно остави дръжката незащитена. Сиреч не си свършиха работата. Аз съм карал само с ацербис и не съм имал никакви проблеми. Поздрави!
)!
Коментар