Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

    всички кормилни гардове са лесни за монтаж, работа е на няколко минути да се поставят. А както написаха колегие горе прецени къде повече караш, за да видиш кои ще ти бъдат най-полезни. Аз си избрах по-отворени /с по-малка пвц част/, но този мотор не кара през бодливи храсти, а пада и то доста често, и доста често за съжаление на камъни. За това и с алумуниева шина.


    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

    Коментар


    • #32
      До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

      Монтажа е еднакво лесен ако са за твоя мотор.Схемата с цялата шина също е разработка на Cycra, само че не е точно цяла.Просто между лявата и дясната част има мост.Според мен е излишно тегло ако си с хубаво кормило,но определено е най-здраво.Имай предвид че за мен от голямо значение е големината на лопатките и това доста стеснява избора.
      Иначе вече 5 години карам с Cycra.(Трипач още нямаше) и сменям само лопатките.
      offroad фен
      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

      Коментар


      • #33
        До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

        Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
        Благодаря за отговора...

        Въобще ми е интересно някой който е монтирал и карал с двата вида да сподели къде е разликата според него.

        P.S Също ми е интересно кои са по-лесни за монтаж...
        Моите КТМ-и са карани само с цикра без шина. Досега 2 модела. Акробатики колкото искаш(мотора е правил салта по скали, в гора, чупил съм всичко друго по предницата,без кормилото) - оценка здраво.

        Състезателната Бета на Ади е същото+шината отпред. Идеята беше за по-голяма здравина, все пак състезания, а там техниката е последното нещо, за което той си мисли, като го удари адреналина. Поражения засега няма. Според мен с по-високо ниво на здравина, което обаче не е чак толкова необходимо. Разликите, освен тези посочени от Гълъбин - финансова(50 лв. отгоре) и това, че трябва да махнеш мини-таблото отпред, т.к. иначе шината не може да се монтира. Неудобство от последното(ако ти работи таблото де) е, че се лишаваш от инфо, най-вече час-метъра. С което пък се принуждаваш да купиш и монтираш един час-метър.

        Ако ще купуваш - купувай нещо, каквото и да е - все е по-добре!
        Mitsubishi L200 DobbleCab

        KTM XC 450 RW 2009
        KTM 350 SX 2011

        Коментар


        • #34
          До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

          Ясно - ако се намерят черни или сини "Трипач"-и ще ги пробвам, ако не "Cycra"...

          Благодаря на отзовалите се...
          Последно редактирано от господин никой; 05-04-10, 12:57. Причина: typo...

          Коментар


          • #35
            От: До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

            Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
            Напред постави въпроса:
            "Какви пари мога да си позволя СЕГА за гардове? 50 или 250 лева?"

            И ще имаш отговори.За 50 лева - някои втора употреба, а за 250 - Цикра или Трипач(доста добро копие на Цикра, даже в някои отношения превъзхожда оригинала), те са най-здрави според мен(карал съм с 2 модела цикра, оригиналните на КТМ и Бета и пластмаса+алуминий на Ацербис). А останалите - между тях...

            КАквито и да са гардовете - по-добре с тях отколкото...например като Пепи да купуваш ръчки всяка седмица. ЗАвиси и от карането... Може и да не ти трябват.
            Да ! Колегата е прав .Взимай каквито и да са но да ги има.Лично аз за 2 излизания счупих 2 ръчки.
            Балкан 50--->Минск 125--->Кавазаки КЛХ 250---> Beta RR 525 Factory 2009

            Коментар


            • #36
              От: До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

              Какво ще кавете за уфо с шина 160 лв.Дали си заслужава.
              Балкан 50--->Минск 125--->Кавазаки КЛХ 250---> Beta RR 525 Factory 2009

              Коментар


              • #37
                От: До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

                колеги каде мога да намеря предпазители -цикра мерси предварително

                Коментар


                • #38
                  От: До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

                  Ако не можеш да намериш Цирка в Бг, съм чувал, че нашите Трипач по нищо не им отстъпват, така че това също е вариант! До скоро бяха само бели, но вече има и други цветове
                  SUZUKI DRZ SuperMoto

                  Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X