Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

    Аз залагам на моделите които са отворени и тези с метална шина.Зада изкривиш метална шина незнам къде трябва да се блъснеш .Пластмасовите не ги харесвам защото при изпускане на мотора удрят се огъват се и при огъването се чупят ръчките на крмилото.С отворени предпазители колкото и да ви е странно никога не съм чупил ръчка,може би е късмет.
    Но като цяло според мен за терена и горите които има в БГ предпазители с алуминиева шина са най добрият вариант.Предпочитанията ми са към Сикра ,или тези дето ги прави Стефан „Diskusa" които не отстъпват на другите по нищо.
    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

    Коментар


    • #17
      До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

      Cycra Pro Bend са гардовете, но само ако $$$ не са проблем...

      Коментар


      • #18
        До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

        Карам със Cycra с лопатки модел Enduro II от поне 4 години и нямам никакви оплаквания.Смъкваш ги надолу за да не ти се заклещи евентуално киткта при падане.Лопатката стърчи достатъчно нагоре за да те пази от клони."Трипач"-а е копие на Cycra, произвежда се тук от Юли и е стотина кинта по евтин.Нека тези които карат с такива да дадат отзиви.От пластмасовите гардове единствено което донякъде става са оригиналните на КТМ.
        offroad фен
        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

        Коментар


        • #19
          До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

          За ендуро раздела без шина просто не виждам смисъл... Освен ако не си супер про както много форумци, които никога не из/пускат мотора
          Bling bling, money ain't a thing :)

          Коментар


          • #20
            До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

            Отначало бях без шина, но пак строших ръчката на съединителя защото предпазителите бяха супер еластични и се гънат във всички посоки , сега съм със шина , оставил съм ги малко хлабави за да се избегнат горепосочените травми и ако се изместят поради някакъв удар , се коригират с ключето което винаги стои в джоба ми .
            "Суетата, е любимият грях на дявола"!

            Коментар


            • #21
              До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

              Аз за мз та си взех лопатки или или там какво се казва,доволен съм от тях макар че са за 15 лв.
              [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

              Коментар


              • #22
                До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

                Колеги от всичко казано до тук си взех предпазители с алуминиева шина.Благодаря на всички за съветите.
                Аз съм българче.Обичам наще планини зелени.

                Коментар


                • #23
                  До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

                  От целия миш-маш нищо не разбрах - за ендуро в гора с много храсти и дървета - цяла шина, на отделни (лява/дясна) шини, лопатки или какво?

                  Падам си сериозно... едвам успявам да изляза един-два пъти седмично и първото излизане винаги бера цветя... Последния път навирих гуми в една плитка канавка защото вместо да подам газ се заблях, като овца... Днес пак брахме... (аз и мотора) и в момента лявата ръкохватка е скъсана.

                  До 250 (като се замисля може дори и 300) лева за гардове съм склонен да дам... Въпроса е "Cycra" или "Acerbis" и ако може конкретно от къде да поръчам... За да не го броят за реклама може и на лични.

                  Друго което ме притеснява е какви проблеми може да излязат при монтажа. Трябват ли някакви допълнителни спейсъри, втулки и т.н. Въобще бих оценил ако някой постне упътване (от тези на производителя) за да мога да огледам за какво става дума....

                  Коментар


                  • #24
                    До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

                    Точно каквото искаш не мога да ти дам,но мога да помогна сЪС съвет,когато 'набиваш' тапите в кормилото,набий го докрай,аз моите ги оставих с по 0.5мм стърчащи,от мързел,че ми втръсна да бия с чука (доста трудно влязоха),и при първото падане,влязоха на вътре и си прецакаха резбите (набиват се с чук,без болтовете)
                    Последно редактирано от viki terzieva; 23-05-11, 15:52. Причина: Отрицателната частица "НЕ" се пише ВИНАГИ отделно от глагола - например "не мога"

                    Коментар


                    • #25
                      До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

                      Само искам да кажа, че един колега от форума(да не каже после, че го злепоставям) беше решил да остави хлабави протекторите(ацербис) за да не се огъва кормилото, а да се местат протекторите и после така с ключето да ги връща пак в правилната позиция. Резултата беше счупена дръжка на съединителя, протектора при падането се смъкна и съответно остави дръжката незащитена. Сиреч не си свършиха работата. Аз съм карал само с ацербис и не съм имал никакви проблеми. Поздрави!
                      09 YZ290F Athena BB

                      Коментар


                      • #26
                        До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

                        Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
                        От целия миш-маш нищо не разбрах - за ендуро в гора с много храсти и дървета - цяла шина, на отделни (лява/дясна) шини, лопатки или какво?

                        Падам си сериозно... едвам успявам да изляза един-два пъти седмично и първото излизане винаги бера цветя... Последния път навирих гуми в една плитка канавка защото вместо да подам газ се заблях, като овца... Днес пак брахме... (аз и мотора) и в момента лявата ръкохватка е скъсана.

                        До 250 (като се замисля може дори и 300) лева за гардове съм склонен да дам... Въпроса е "Cycra" или "Acerbis" и ако може конкретно от къде да поръчам... За да не го броят за реклама може и на лични.

                        Друго което ме притеснява е какви проблеми може да излязат при монтажа. Трябват ли някакви допълнителни спейсъри, втулки и т.н. Въобще бих оценил ако някой постне упътване (от тези на производителя) за да мога да огледам за какво става дума....
                        Когато се изказваме за качествата на даден продукт не мисля че е реклама,просто си обсъждаме.Та моето мнение е - Cycra с алум.шина или българския вариант "Трипач"
                        offroad фен
                        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                        Коментар


                        • #27
                          До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

                          Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
                          Когато се изказваме за качествата на даден продукт не мисля че е реклама,просто си обсъждаме.Та моето мнение е - Cycra с алум.шина или българския вариант "Трипач"
                          Не бих искал да се приеме погрешно, но защо точно "Cycra" или "Трипач"? Питам, за да знам, не е заяждане. До колкото схващам ми препоръчваш предпазители с лява/дясна шина, а не цяла през кормилото... По-леки са със сигурност - по-лесни ли са за монтаж, или какво? Един познат взе да ме убеждава за точно обратния вариант - цяла шина от дуралуминий. Нещо не напирам, да е чак толкова здраво, но все пак зависи какво точно ще срещнат тия предпазители. Не планирам челни удари в дърво... Обикновенно се задоволявам с "полягвания" или приплъзване на задната / предната, ако нещо прекаля със спирачките...
                          Последно редактирано от господин никой; 03-04-10, 22:17. Причина: typo...

                          Коментар


                          • #28
                            До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

                            Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
                            Не бих искал да се приеме погрешно, но защо точно "Cycra" или "Трипач"? Питам, за да знам, не е заяждане. До колкото схващам ми препоръчваш предпазители с лява/дясна шина, а не цяла през кормилото... По-леки са със сигурност - по-лесни ли са за монтаж, или какво? Един познат взе да ме убеждава за точно обратния вариант - цяла шина от дуралуминий. Нещо не напирам, да е чак толкова здраво, но все пак зависи какво точно ще срещнат тия предпазители. Не планирам челни удари в дърво... Обикновенно се задоволявам с "полягвания" или приплъзване на задната / предната, ако нещо прекаля със спирачките...
                            Абе, колега, то по-ясно от написаното в темата няма...Вземи поне прегледай снимките в темите - и вместо да питаш още, ще видиш със собствените си очи кой с какво кара! Виж какви "упражнения" правят моторите и си прави сам изводите. Иначе...ти сам си си определил поста с поправката!
                            И колко повече чакаш и питаш, толкоз по-зле за двама ви(с мотора)!

                            Нито Гълъбин, нито аз, нито кой да е от даващите мнение тук, продаваме гардове или сме посредници, така че ...
                            Mitsubishi L200 DobbleCab

                            KTM XC 450 RW 2009
                            KTM 350 SX 2011

                            Коментар


                            • #29
                              До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

                              Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
                              Не бих искал да се приеме погрешно, но защо точно "Cycra" или "Трипач"? Питам, за да знам, не е заяждане...
                              Двата посочени модела имат доста широка пластмасова част която пази много добре ръцете, а шината им е доказано здрава.
                              Въпроса за цяла или от две части - лява и дясна шина не го разбирам. Колкото и здрави да са предпазителите при зверски удари все от някъде ще поддаде нещо и обикновено ще е скъпо

                              По-горе чета и не вярвам на очите си за "набиване на тапите". Нещо сте се объркали с монтажа за да се налагат такива силови методи. Има кормила с по-малък отвор и при тях тапите не влизат. Там се налага разпробиване до необходимия диаметър, а не набиване. Правил съм го веднъж и си спомням, че разликата беше около 1мм. Тапите трябва да влизат съвсем леко с "двата пръста" и като се стегнат заедно с шината да не мърдат.
                              Желязните кормила пък имат по-голям отвор и за тях има гумени втулки които се надяват върху тапите, за да уплътнят.
                              2010 CRF 250 R

                              Коментар


                              • #30
                                До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.

                                Благодаря за отговора...

                                Въпроса е съвсем прост - цяла шина, или предпазители на две отделни шини са по-подходящи за каране с множество леки падания? Обикновенно почти всяка седмица имам поне едно-две падания с (относително) малка скорост докато загрявам по поляните... Повечето не са сериозни и дори не им обръщам внимание, но вече скъсах ръкохватката, а и при мен още предният собственик е счупил ръчката на съединителя, та... ще има нова.

                                Въобще ми е интересно някой който е монтирал и карал с двата вида да сподели къде е разликата според него.
                                За момента съм се навил на варианта с "Трипач"-а, но не ми се поръчва бял, защото ще стане циганийка мотора. Вярно, че външният вид не пази ръце и ръчки, но...


                                P.S Също ми е интересно кои са по-лесни за монтаж...
                                Последно редактирано от господин никой; 05-04-10, 08:16. Причина: Смислова добавка...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X