мда..от деня който прекарах в компания с чинела от форума ..се уверих вече на 100% че има страхотно чуство за хумор ..все пак обаче теста който днес искам да пусна е за един друг много интересен продукт.. Както знаете ..напоследък модерните кросс и ендуро мотори..станаха -съвсем модерни ..покрай което и живота им вече взе да се мери в часове ..за сметка на това пък са им вдигнали цените ..какво да ги правиш -икономиката ..вече не е икномична доста отдавна ..така че това е положението..и въпреки че по мануалите всичко е описано в часове..никой така и не дава свестен отговор ..колко аджеба е един моточас..та сме длъжни да измисляме какви ли не методи..
както в повечето случаи обаче и тука -отговор за който го търси се намира.. тъй че и аз като един сериозно търсещ човек отдавна се оглеждам за отговора и ето че не закъсня ..най после ми се удаде възможността да пробвам нещо за което отдавна имам мерак а именно -т нар чассметърчета или hourmeter..както им викат в братския вече -US.. ..та-вива ла интернет търговията си мисля и поръчвам ..покрай другите джаджи и въпросния чассметър..между другото то отдавна го поръчвам но все нещо става та не идва ..сега обаче вече от бто спорт наистина ги пратиха и то на много сносни цени ..евала ..братчеда ММ от форума също е станал един ревностен защитник на доброто поддържане на машината и си поръча и той ..та дори и преди мен си го бе монтирал..така че покрай гостенството което му направих този уикенд реших да използвам и опита който той вече имаше с тия джаджи-още повече че бе решил въпросите около поставянето по много интересен начин
ето ги въпросните машинки..разбира се това е само един от моделите..има и такива със вградена опция и за оборотомер -и за запомняне на макс обороти и тн..но и тези са напълно достатъчни за да свършат работата ..между другото чассметърчета имат много фирми но -точно тези на сен дек са едни от водещите..и дори ме съмнява че и на някои от другите фирми всъщтност пак сен дек ги правят но им слагат всеки неговата си марка..както и да е ..
-както виждате може би от написаното на опаковката--мерят часовете работа-не изискват батерии!!!!-монтират се лесно и бързо ..
за да се монтира обаче трябва да се пробият две дупчици за закрепване..да ама ние с братчеда някак не сме съгласни с идеята..която прилагат повечето пъти на запад- да си дупчим модерните алуминиеви рами на модерните хонди црф..така че..ММ прибягва към резервен план
..първо намираш нещо ето такова и отрязваш от него парче с необходимата дължина -" таковата" както може би се досещате е всъщтност -алуминиева шина
по време на работата е добре да носите шапка -закупена от ерзберг..иначе няма да е същото просто
в средата-дупка от 6 мм с фаска за да се скрие главата на болта
производителя е направил шаблон на обратната страна на опаковката -който можете да наложите и да отбележите мястото на дупките за захващане
..е така се работи в аптеки "митков"-с "внимание към всеки детайл"
налагането на шаблона..
..понеже захващането става с видийки -братчеда първо прави по малка дупка -на цялата планка за захващане на предната част на видията ..и след това..
..и по голямата -но само до половината за горната по дебела част на видийката.. ..такова качество и ..ролс ройс не може да си позволи
ето и мястото на което се е спрял за монтажа ..6мм вия болт държащ предната част на резервоара към рамата ..хитро нали
след това се прекарва кабелчето -което подава информацията до часметъра-като е важно да се завие добре около кабела за високото напрежение -поне с 4-5 намотки
и..оле
..уреда е монтиран и може да се дава -газ ..без да има нужда да помниш..кога последно си сменил маслото ..или колко още има до следващата проверка -хлабината на клапаните ..дори има модели часметри които издават звуков сигнал като стане време -за да те подсетят ..скоро вероятно ще излязат и говорещи модели като сегашните гсм и например- и може би евентуално ще казват.."виж ми клапаните бре! " ..или -смени ми маслото бе мързел!!.. ..
..по нататъшни тестове и впечатления от този продукт очаквайте -скоро пак тук ..когато се посъберат такива..за сега всичко е ок..работи
-контакти:
-ММ от форума- тел 0888247381 /митко /
както в повечето случаи обаче и тука -отговор за който го търси се намира.. тъй че и аз като един сериозно търсещ човек отдавна се оглеждам за отговора и ето че не закъсня ..най после ми се удаде възможността да пробвам нещо за което отдавна имам мерак а именно -т нар чассметърчета или hourmeter..както им викат в братския вече -US.. ..та-вива ла интернет търговията си мисля и поръчвам ..покрай другите джаджи и въпросния чассметър..между другото то отдавна го поръчвам но все нещо става та не идва ..сега обаче вече от бто спорт наистина ги пратиха и то на много сносни цени ..евала ..братчеда ММ от форума също е станал един ревностен защитник на доброто поддържане на машината и си поръча и той ..та дори и преди мен си го бе монтирал..така че покрай гостенството което му направих този уикенд реших да използвам и опита който той вече имаше с тия джаджи-още повече че бе решил въпросите около поставянето по много интересен начин
ето ги въпросните машинки..разбира се това е само един от моделите..има и такива със вградена опция и за оборотомер -и за запомняне на макс обороти и тн..но и тези са напълно достатъчни за да свършат работата ..между другото чассметърчета имат много фирми но -точно тези на сен дек са едни от водещите..и дори ме съмнява че и на някои от другите фирми всъщтност пак сен дек ги правят но им слагат всеки неговата си марка..както и да е ..
-както виждате може би от написаното на опаковката--мерят часовете работа-не изискват батерии!!!!-монтират се лесно и бързо ..
за да се монтира обаче трябва да се пробият две дупчици за закрепване..да ама ние с братчеда някак не сме съгласни с идеята..която прилагат повечето пъти на запад- да си дупчим модерните алуминиеви рами на модерните хонди црф..така че..ММ прибягва към резервен план
..първо намираш нещо ето такова и отрязваш от него парче с необходимата дължина -" таковата" както може би се досещате е всъщтност -алуминиева шина
по време на работата е добре да носите шапка -закупена от ерзберг..иначе няма да е същото просто
в средата-дупка от 6 мм с фаска за да се скрие главата на болта
производителя е направил шаблон на обратната страна на опаковката -който можете да наложите и да отбележите мястото на дупките за захващане
..е така се работи в аптеки "митков"-с "внимание към всеки детайл"
налагането на шаблона..
..понеже захващането става с видийки -братчеда първо прави по малка дупка -на цялата планка за захващане на предната част на видията ..и след това..
..и по голямата -но само до половината за горната по дебела част на видийката.. ..такова качество и ..ролс ройс не може да си позволи
ето и мястото на което се е спрял за монтажа ..6мм вия болт държащ предната част на резервоара към рамата ..хитро нали
след това се прекарва кабелчето -което подава информацията до часметъра-като е важно да се завие добре около кабела за високото напрежение -поне с 4-5 намотки
и..оле
..уреда е монтиран и може да се дава -газ ..без да има нужда да помниш..кога последно си сменил маслото ..или колко още има до следващата проверка -хлабината на клапаните ..дори има модели часметри които издават звуков сигнал като стане време -за да те подсетят ..скоро вероятно ще излязат и говорещи модели като сегашните гсм и например- и може би евентуално ще казват.."виж ми клапаните бре! " ..или -смени ми маслото бе мързел!!.. ..
..по нататъшни тестове и впечатления от този продукт очаквайте -скоро пак тук ..когато се посъберат такива..за сега всичко е ок..работи
-контакти:
-ММ от форума- тел 0888247381 /митко /
Коментар