Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чорапи, калъфки, презервативи и още нещо, ама за мотор!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Чорапи, калъфки, презервативи и още нещо, ама за мотор!!!

    Така, само да допълня от една друга тема един колега какво още каза за един друг филтър:

    - филтриращия сет вътре във филтъра е различен - направено е според вида помпа и обема гориво което минава през него. Това в добавка на качествата за якост и неразграждане на материала.
    Последно редактирано от Chinela; 23-01-13, 08:35. Причина: Оформяне на цитат.
    Mitsubishi L200 DobbleCab

    KTM XC 450 RW 2009
    KTM 350 SX 2011

    Коментар


    • #47
      От: Чорапи, калъфки, презервативи и още нещо, ама за мотор!!!

      И аз благодаря Милко, точно такива отзиви прочетох и това ме спря да слагам допълнителен филтър под резервоара.
      Както знаеш, още в началото махнах най-малкият и финен филтър, който се намира във бързата връзка.
      После започнах да търся външен заместител и ..... прочетох, че бих могъл да затрудня притока на гориво, ако филтъра не е изчислен за тази помпа и този дебит.
      От там дойде и решението ми да сложа "капута на Еди", за 4700км не съм имал абсолютно никакъв проблем, дори и на последното ми каране бяхме заедно с теб.
      Обаче един по-умни от мен препоръчват, горивните филтри в инжекционната система, да се сменят поне веднъж годишно.......а като много добре знаем, горивата ни са пълни с боклуци.

      Да, филтрите не са евтини, НО....да имаш мотор 2012-2013 година не е задължително, това е скъпо хоби.
      Аз например искам моето хоби да е: "Ебач по екзотичните плажове със собствена яхта" ама не мога поради финансови причини, от другото имам и в резерв.
      Влади, в тази цена която си посочил, влиза не само филтъра, ами и кошничката/цедката, скобичките /който са доста специални/ и още нещо, но ми избяга от паметта.

      Самата смяна отнема около час за хора без никакъв опит, а иначе сега бих могъл да го направя и за половината време.

      Коментар


      • #48
        От: Чорапи, калъфки, презервативи и още нещо, ама за мотор!!!

        Този филтър дебита не го бърка. До колкото можах да се ориентирам по снимките в другата тема, филтъра е между помпата и дюзата. Обратно гориво няма за да има голям дебит. Налягането е високо и има вероятност да се скъса филтриращият елемент и натам ви е ясно.
        Иначе цена от 86лв. за пълен комплект е нормална, но само за филтъра е твърде висока.
        П.С ако греша за обратното гориво, тогава и дебита на филтъра има значение.
        EXC TPI 2019

        Коментар


        • #49
          От: Чорапи, калъфки, презервативи и още нещо, ама за мотор!!!

          Чавето, не четеш, само пишеш....... става въпрос за ето този филтър който съм махнал. Милко знае МНОГО добре за какво говоря.
          Той е 10 микрона и е ТОЧНО пред дюзата/инжектора....дори от КТМ излезе сервизен бюлетин, че го премахват и трябва да се сложи 20микрона.
          Но всеобщите съвети бяха да се махне, пречи на притока и се оказа че като загрее малко се свива и хептен спира притока...от там трудно палене и др...
          Много хора сложиха външен такъв 20 микрона под резервоара, аз не и ето, няма проблем нито с притока, нито с паленето.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Fuel_Filter01-1722124006-O.jpg
Прегледи:1
Размер:142.2 КБ
ID:5445993
          Последно редактирано от Chinela; 24-01-13, 06:26.

          Коментар


          • #50
            Относно големия филтър- поръчах същия по е-бей и излезе 40 лева в комплект със скобите. Цедката , която е в помпата, смятам да я почистя, тъй като така или иначе е re- usable. Малкото филтърче в бързата връзка също ще почистя, но не мисля да го елиминирам тъй като засега не е правило проблем. "Капута на Еди, както го наричате, също пристигна и ще бъде монтиран след цялостно почистване на резервоара. Не вярвах, че има толкова боклуци по родния бензин....
            2015 KTM EXC 450 six days Argentina
            Toyota Land Cruiser KDJ 125

            Коментар


            • #51
              От: Чорапи, калъфки, презервативи и още нещо, ама за мотор!!!

              Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
              Чавето, не четеш, само пишеш....... става въпрос за ето този филтър който съм махнал. Милко знае МНОГО добре за какво говоря.
              Той е 10 микрона и е ТОЧНО пред дюзата/инжектора....дори от КТМ излезе сервизен бюлетин, че го премахват и трябва да се сложи 20микрона.
              Но всеобщите съвети бяха да се махне, пречи на притока и се оказа че като загрее малко се свива и хептен спира притока...от там трудно палене и др...
              Много хора сложиха външен такъв 20 микрона под резервоара, аз не и ето, няма проблем нито с притока, нито с паленето.

              [ATTACH=CONFIG]539370[/ATTACH]
              Този филтър който е на снимката си е направо цедка, но това е друга тема. Според мен а и според чичо Гугъл ставаше въпрос за другият филтър Mahle KL97. Също така до колкото съм чувал Ади е сменял точно него и е сложил съвсем обикновен. Не след дълго е излязъл маркуча от него................
              И друг път съм го казвал, че вносителите на мотоциклетни части свалят кожи. Точно затова попитах колегата при кой ОФИЦИАЛЕН вносител е проверил за въпросният филтър. Също така това, че КТМ използва филтри на дадена фирма не значи, че останалите заместители са по големи боклуци.
              И да не забравя, Чукча писател, но и читател
              EXC TPI 2019

              Коментар


              • #52
                От: Чорапи, калъфки, презервативи и още нещо, ама за мотор!!!

                Да попитам тук за един филтър. Новия ми мотоциклет го взех с оригиналният въздушен филтър, но и с още един който се води някакъв спортен или нещо от този сорт. Питането е за "спортния" филтъра е на две части два дунапрен, но горният е с по големи отвори и по твърд/груб докато долният е по ситен и мек. И двата ли трябва да ги мажа с масло или само долният. Засега съм намазал и двата, но някак си горният не попива маслото. Снимки не съм правил защото се бях омазал....... на следващо пране ще го снимам. Филтъра е K&N
                EXC TPI 2019

                Коментар


                • #53
                  От: Чорапи, калъфки, презервативи и още нещо, ама за мотор!!!

                  Колега дали филтъра е K&N?Аз не съм виждал дунапренен,но може да има.Иначе за Ямаха съм виждал спортен на тази фирма,но не дунапренен,а класическият с метална мрежа и памучна тъкан вътре.Отгоре допълнително се слага "чорапче", мисля,че се казваха drycharger.Ако е такъв филтъра не се маже с маслото за дунапренените филтри.K&N имат специално масло,по-тънко.Ако ти трябва такова мога да ти дам.Успех.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X