Пепи, въпроса е при инжекцията как се държи.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Чорапи, калъфки, презервативи и още нещо, ама за мотор!!!
Свий
X
-
От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012
Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнениеМрежичката на въздушния филтър карам от 4г., но поне при карбураторното ми атв КТМ 525, доста ограничава въздуха и се усеща. Слагам я само при голям прах и върши страхотна работа.
Нали уж му правим допълнителни отвори на филтърната кутия за повече въздух а обратно на всичко му донаждаме допълнителна преграда !!!
Идеята не ме кефи!Предпочитам да пера мръсни филтри и да има силица.
Коментар
-
От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012
Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнениеАз не съм ползвал такава и си мисля че ще върши добра работа от към хигиената обаче щом ще ограничи въздухо потока ?
Нали уж му правим допълнителни отвори на филтърната кутия за повече въздух а обратно на всичко му донаждаме допълнителна преграда !!!
Идеята не ме кефи!Предпочитам да пера мръсни филтри и да има силица.
Предполагам, че сте съгласни, че със или без - няма разлика какъв боклук влиза във филтърната кутия;
Предполагам, че сте съгласни, че боклука по-лесно се лепи на омасления филтър, отколкото на пластмасовата суха мрежа;
Предполагам, че сте съгласни, че този боклук, който души мрежичката, с не по-малък успех души омасления филтър;
Предполагам, че сте съгласни, че мрежичката се сменя по-лесно от филтъра;
Предполагам, че сте съгласни, че Джартата без мрежа и аз със мрежа, след 50 км. прашно каране, някъде из джендемите, аз си махам мрежичката и продължавам да карам с нов омаслен филтър, а Джартата - със стария(освен ако не си носи нов омаслен в раничката и го смени, но пък аз може и да съм с 2 мрежички, а...);
...Да продължавам ли с предположенията, или да ви кажа, че между маншовете в мотокроса по-лесно само се маха мрежичка, отколкото се сменя филтър. Или на средата на нищото на 6-дейса на Жоро, просто за 5 сек махаш капака и свялаш мрежичката и продължаваш етапа чисто нов.
Ццц...направо ме е яд що тА открехвам Джарта. Чинела шЪ мА убие, че му открих секрета, чрез който те бие по състезания...Mitsubishi L200 DobbleCab
KTM XC 450 RW 2009
KTM 350 SX 2011
Коментар
-
От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012
ПиСААме си по ЛС с Джартата...
Я да видим колко скача Чинела
------------------------------------------------------------------------------------
Мнение на Петьо Джартов
Чинела ще ме бие ако ми отрежат ръцете !!!
Мнение на miki64
Знам бе....Ти от майтап не разбираш, а уж габровец се пишеш.
Мнение на Петьо Джартов
Аз разбирам от майтап ама той дали разбира???
Кажи му го да видим как ще подскочи !!!
--------------------------------------------------------------------------------------Mitsubishi L200 DobbleCab
KTM XC 450 RW 2009
KTM 350 SX 2011
Коментар
-
От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012
Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнениеЯ малко да поразмишляваме Джарта.
Предполагам, че сте съгласни, че със или без - няма разлика какъв боклук влиза във филтърната кутия;
Предполагам, че сте съгласни, че боклука по-лесно се лепи на омасления филтър, отколкото на пластмасовата суха мрежа;
Предполагам, че сте съгласни, че този боклук, който души мрежичката, с не по-малък успех души омасления филтър;
Предполагам, че сте съгласни, че мрежичката се сменя по-лесно от филтъра;
Предполагам, че сте съгласни, че Джартата без мрежа и аз със мрежа, след 50 км. прашно каране, някъде из джендемите, аз си махам мрежичката и продължавам да карам с нов омаслен филтър, а Джартата - със стария(освен ако не си носи нов омаслен в раничката и го смени, но пък аз може и да съм с 2 мрежички, а...);
Всеки сам трябва да си прецени дали има нужда от чорап.EXC TPI 2019
Коментар
-
От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012
Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнениеСамо последните две са + като при второто плюса не е толкова голям след 50км. Защото въпросният чорап не спира всичко на 100% и след 50км няма да е с нов омаслен филтър. Всяко едно нещо има съпротивление. В случая когато е с чорап има допълнително съпротивление. Два чорапа е = Х2........
Всеки сам трябва да си прецени дали има нужда от чорап.
Абсолютно си прав. Въпросния чорап спира всичко на 94%...И след 50 км. ще съм с 96% чист филтър.
И за съпротивлението си прав - всеки презерватив има такова, ноо...пък е по-сигурно и по-дълго караш...Зависи какво избираш.
Определено, ако си без чорап и караш първи е по-добре, ако си с чорап и караш втори...Само че знае ли човек га е първи и га втори.
Както и никой ни ми пречи да си нося и 10 чорапа в раничката, пък ти ги умножавай х10 колкото си искаш.
Вярното е, че не може х..я до края и душата в рая.
Определено аз, лично, пък и не само аз, се мъча 10 пъти по-малко със, отколкото без чорап. Освен това защо си мислите, че ние, ползвателите на чорапи се опитваме да изкараме някой лев от тези които не ползват. Не бе хора, просто не искаме да сме само ние прецаканите...а, Чинел?
Определено - зимата карам без чорап повечето пъти...то не че карам въобще де.
Ааа...и още нещо за чорапа - по мое скромно мнение и наблюдение не спира само праха, но и калта и до известна степен водата. Но може и да греша. Все пак, карам само 4-5 години с такива чорапи...
Определено двата ми поста по повод на смрадливите чорапи са 10 пъти по-малко от това което изписах на ЛС за тях...
А определено, тази разлика в мощността, която оказва чорапа...колко са хората в БГ дето ще я хванат. Познавам двама-трима...
Само че, преди да хванете разликата в мощността, предизвикана от чорапа, я се замислете с какъв бензин карате, колко пъти и навреме ли сте си сменили консумативите, какви са те, дали на всяко каране(състезание) двигателя е долу и всичко се сменя, колко от нас правят основен ремонт на двигателя на 100 часа за кросовите и 200 за ендурата, дори се замислете колко от нас имаме час-метър, дали окачването ви работи като хората или линковете са ръждясали и ...т.н.
Най-вече чорапа е бюджетно решение и е по-мързелива работа. За сериозните състезатели, с отбор и възможности, там дето аз си сменям чорапа, на него му сменят целия мотор...Mitsubishi L200 DobbleCab
KTM XC 450 RW 2009
KTM 350 SX 2011
Коментар
-
От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012
Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнениеИии...хвана ме.
Абсолютно си прав. Въпросния чорап спира всичко на 94%...И след 50 км. ще съм с 96% чист филтър.
Както и никой ни ми пречи да си нося и 10 чорапа в раничката, пък ти ги умножавай х10 колкото си искаш.
Най-вече чорапа е бюджетно решение и е по-мързелива работа.
За 10-те чорапа в раницата става, но аз те разбрах да сложиш на веднъж два чорапа и да ги махаш един след друг, както при очилата
За последното съм най съгласен и там не мога да споря
П.С. по добре помислете за вас когато дишате прахта от колкото за една купчина желязо.EXC TPI 2019
Коментар
-
От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012
Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнениеПиСААме си по ЛС с Джартата...
Я да видим колко скача Чинела
------------------------------------------------------------------------------------
Мнение на Петьо Джартов
Чинела ще ме бие ако ми отрежат ръцете !!!
Мнение на miki64
Знам бе....Ти от майтап не разбираш, а уж габровец се пишеш.
Мнение на Петьо Джартов
Аз разбирам от майтап ама той дали разбира???
Кажи му го да видим как ще подскочи !!!
--------------------------------------------------------------------------------------
В групата която карам Дупница, винаги съм най-отзад, момчетата ми помагат и ме учат, и всички са по-млади от мен.
Дори Нено ме бие, та какво остава за Джартата....предавам се.
Коментар
-
От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012
Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнениеВ % малко се обърка според мен, но това няма значение.
П.С. по добре помислете за вас когато дишате прахта от колкото за една купчина желязо.
Коментар
-
От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012
Около 40лв. продават се на доста места. Върни се малко назад и ще прочетеш от къде може да го купиш. Лично аз не мисля да препоръчвам място. Защото всичките с тези магазини не ме кефят, просто цените са няколко пъти Х от реалната цена. Отстъпките които се дават го доказват.EXC TPI 2019
Коментар
-
От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012
Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнениеЕто тук е цялата истина,значи ще пазим двигателя на мотора,ами нашия двигател кой ще пази или това няма никакво значение.Затова на мен ми е по приятно да си карам сам,не се налага дори да ползвам чорап,филтъра го мия два пъти в годината.Когато карам с група се разбираме да караме на голяма дистанция да не си прашим,и се чакаме на определени точки.Mitsubishi L200 DobbleCab
KTM XC 450 RW 2009
KTM 350 SX 2011
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар