Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бета - размисли и страсти :)

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Бета - размисли и страсти

    Колко повече да я натегна? Според мен втулките са резани или по скоро такива са сложени. Защото при положение, че телта на пружината е около 6мм няма как втулката да има дебелина на стената под 3мм и да подпира на толкова малко. От малката площ на която контактува пружината с втулките са почнали да се "осаждат" затова и новите ги направих по дебелостенни.

    Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
    EXC TPI 2019

    Коментар


    • От: Бета - размисли и страсти

      На някои предници слагат и метални ограничители/втулки/ с дебелина на стената под 1мм.. С натягане няма да направиш почти нищо , трябват ти правилните пружини.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • От: Бета - размисли и страсти

        Това е ясно. Колко трябва да е натегната пружината?

        Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
        EXC TPI 2019

        Коментар


        • От: Бета - размисли и страсти

          На предницата на моята Бета, пружините също хлопат. И на старата Бета 2008 г и на новата 2015г също хлопат така. Сякаш нещо не е наред, но всъщност всичко си е наред.

          Коментар


          • От: Бета - размисли и страсти

            И на моята предница wp 43mm пружината на единия кол хлопа леко .

            Коментар


            • От: Бета - размисли и страсти

              Първоначално публикуван от Yasen85 Преглед на мнение
              На предницата на моята Бета, пружините също хлопат. И на старата Бета 2008 г и на новата 2015г също хлопат така. Сякаш нещо не е наред, но всъщност всичко си е наред.
              Дали е наред?

              Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
              EXC TPI 2019

              Коментар


              • От: Бета - размисли и страсти

                Имам чисто ново Marzocchi 50 , нищо не хлопа. Нито на амортисьора нито на коловете , пружините трябва да са хлабави и да хлопат.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • От: Бета - размисли и страсти

                  Разбира се, че не трябва да хлопа. Както и на задния амортесьор пружините трябва да имат необходимия прелоуд. На някои преници се регулира с необходимия размер втули или пластини, а на други си има и реглаж от вън. В ръководството на мотора си пише колко трябва да е прелоуда. Мери се вдигнат мотор на стойка, после пуснат на гуми и на края с екипирания собственик на него. И ако не можеш да го вкараш в норми само с втулки отиваш за нови пружини.

                  Коментар


                  • От: Бета - размисли и страсти

                    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                    Имам чисто ново Marzocchi 50 , нищо не хлопа. Нито на амортисьора нито на коловете , пружините трябва да са хлабави и да хлопат.
                    Нещо ме обърка, допреди малко казваше, че пружината трябва да е натегната пък сега да е хлабава.
                    При мен също нищо не хлопа/тропа по предницата дори и когато пружините не са натегнати. Предницата ми изглежда перфектно, мотора може да е на години, но не е каран. Затова и се съмнявам пружините да са омекнали.
                    EXC TPI 2019

                    Коментар


                    • От: Бета - размисли и страсти

                      Написал съм , че НЕ трябва да са хлабави и да хлопат , нито на амортисьора , нито на предницата.
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • От: Бета - размисли и страсти

                        Не знам дали си го внушавам, но предницата се подобри доста след натягането на пружините. Сега дали е само от предницата или и от другите неща които правих, но е факт, че усещам и контролирам мотора много по добре. За мекотата не говоря, с това свикнах и вече не ми прави впечатление. Преди на асфалт с над 100км започваше да сее целия мотор и беше невъзможно да се кара с такава скорост и по висока. По черен път по който има дребни неравности и камъни също много трудно се задържаше мотора там където искаш, в момента тези две неща изчезнаха и засега съм супер доволен.
                        Сега само не знам какво да направя за да не ми изчезват спирачките. Сложих нови накладки с дебел диск и на дълги спускани отново оставам без спирачка.
                        Опитах различни начини на спиране и спускане и все накрая изчезва. Не знам да сложа трета накладка при цилиндърчето или нещо друго. Спирачния диск изстива супер бързо, но спирачния апарат не се пипа доста време след дългото спускане.
                        Последно редактирано от chavetoo; 13-09-16, 05:55.
                        EXC TPI 2019

                        Коментар


                        • От: Бета - размисли и страсти

                          За дълги спускания си трябва по-голям спирачен диск и помпа с по-голям дебит. В момента ти загрява спирачната течност , само друга помпа може да постигнеш също подобрение. Възможно е подобрение и с други накладки.
                          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                          Коментар


                          • От: Бета - размисли и страсти

                            Като начало ще сложа трета накладка и отново ще сменя течността. Ако няма подобрение тогава ще мисля друго.

                            Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
                            EXC TPI 2019

                            Коментар


                            • От: Бета - размисли и страсти

                              Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                              Като начало ще сложа трета накладка и отново ще сменя течността. Ако няма подобрение тогава ще мисля друго.

                              Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
                              Има един разширител/удължител за спирачната течност. Купува се от Еди, или си го правиш сам на струг.
                              Задната спирачка тогава събира повече течност и загряването става една идея по-късно.
                              Не е панацея, но и не струва много да опиташ.

                              Коментар


                              • От: Бета - размисли и страсти

                                Няма как да сложа такова нещо. Тръбата минава на 10мм от спирачната помпа. Това сега го забелязах, дали да не направя някаква изолация на тръбата точно при помпата. Иначе добавих още една накладка която съм я направил на канали за да намаля контактната площ между двете накладки.

                                Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
                                EXC TPI 2019

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X