Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бета - размисли и страсти :)

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Бета - размисли и страсти

    Няма как с две ръце да не подкрепя kiki.t. На всички ПРЕПОРЪЧВАМ внимателно да изчетат тази: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=123081 тема и тогава да дават мнения. Накратко-която и да е предница няма да работи с грешни пружини!
    offroad фен
    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

    Коментар


    • От: Бета - размисли и страсти

      Да питам, развивала се някаква гайка в двигателя и започвал да работи по шумно, но не можаха да ми кажат коя. Някой знае ли нещо по въпроса и коя е гайката. Ето и снимка.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:uploadfromtaptalk1456063109460.jpg
Прегледи:1
Размер:101.6 КБ
ID:5703417
      EXC TPI 2019

      Коментар


      • От: Бета - размисли и страсти

        Гайката вдясно, на коляновия вал.
        По спомен май беше с обратна резба.
        Развива се, когато конуса на колелото под нея се прецака. Личи си и по шпонката.
        Има случаи, когато къса и шпонката.
        Най-бързо замнава ако го палиш често на скорост. И наистина шуми неприятно.
        Успех!

        Коментар


        • От: Бета - размисли и страсти

          На колко нютона се стяга?
          EXC TPI 2019

          Коментар


          • От: Бета - размисли и страсти

            Нанася се Loctite 243 и се затяга с 150 N·m. Доколкото знам, някои са с лява ( обратна) други с дясна ( нормална) резба. Наоколо трябва да има надпис LEFT ако е обратна резбата. При липса на обозначение резбата е нормална. Поне така казва моето ръководство.
            Последно редактирано от mario_ju; 22-02-16, 09:44.
            Не карай по-бързо от своя ангел-хранител!

            Коментар


            • От: Бета - размисли и страсти

              Този "феномен" съм го изпивал на 525-цата.
              Работи по-шумно е доста меко казано
              Както казаха колегите , хубаво обезмасляваш, локтайт и стягаш. Точните килограми не се сещам но бяха доста. На моя си беше с обратна резба (аз лично не съм виждал там с нормална резба).
              Като гледам картерните ти газове отиват в карба, препоръчвам ти да ги изкараш навън и да си вземеш едно клапанче да не пуска масло ако го сложиш на глава
              Успех
              Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

              Коментар


              • От: Бета - размисли и страсти

                При мен няма някакъв сериозен шум. Така или иначе свалих капака за да сменя семеринга на манивелата та викам да проверя и това.
                А какъв е + като изкарам газовете от карбуратора?
                EXC TPI 2019

                Коментар


                • От: Бета - размисли и страсти

                  По-добра картерна вентилация, и не гориш маслени пари.
                  Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                  Коментар


                  • Re: От: Бета - размисли и страсти

                    Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                    При мен няма някакъв сериозен шум. Така или иначе свалих капака за да сменя семеринга на манивелата та викам да проверя и това.
                    А какъв е + като изкарам газовете от карбуратора?

                    И ако полегне хубаво, надолу с главата, след това няма да ти е пълен карба с масло.
                    Веднъж се бях забил в една пътека и бая влачене падна, след това 20 минути ритах докато запаля пък като запалих беше като Радецки.
                    За това вече отдушника навън, само сложих един клапан за да не вкарва вода и да не тече масло ако пак го подмятам.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20150607_020.jpg
Прегледи:2
Размер:80.0 КБ
ID:5703722

                    Този е оригинален, ктм-ски, но според мен и обикновен еднопосочен клапан ще върши работа.

                    Коментар


                    • От: Бета - размисли и страсти

                      Здравейте, колеги!! От скоро съм собственик на Бета РР 400 2006 година и имам проблем с фара... До последно си работеше но от два дена не иска да светне... Едва нагрява жичката на габарита, а като пусна къси или дълги габарита почти угасва... Зареждах акумулатора, почистих и напръсках с контактен спрей всички букси но подобрение няма.. Ако някой е имал подобен проблем или знае нещо по въпроса нека да сподели... Благодаря, предварително!!

                      Коментар


                      • От: Бета - размисли и страсти

                        Фара не минава през акумулатора. Свали си схема и по нея си провери нещата.
                        EXC TPI 2019

                        Коментар


                        • От: Бета - размисли и страсти

                          Реших проблема.. Под седалката има букси за стоп и мигачи, където се бяха протъркали 3 от жичките и облягаха в алуминиевата рамка.. Изолирах протърканото и фара си заработи.

                          Коментар


                          • От: Бета - размисли и страсти

                            Сагата с предницата при мен продължава и правя може би последен опит и я сменям или целия мотор.
                            Реших отново да отворя предницата, но този път да я разглобя цялата а не само да източа масло, измиване отгоре и ново масло.
                            Разглобих и двата клапана, всичко си беше чисто и подредено както трябва. Измих всичко добре и тръгнах да сглобявам, но май ударих греда.
                            Всичко когато е сглобено и пружината има луфт от 5мм. Според мен не трябва да бъде така и когато завия всичко пружината даже трябва да се натегне съвсем леко.
                            По частите нищо не липсва и всичко си е така, но има едни пластмасови втулки под пружината и според мен са престъргвани за да слезе по ниско мотора.
                            Въпроса е дали пружината трябва да хлопа когато всичко е сглобено или трябва да бъде съвсем леко натегната?
                            Ако трябва да е натегната утре да взимам подходяща пластмаса и стругара в бачкането да направи две втулки.
                            EXC TPI 2019

                            Коментар


                            • От: Бета - размисли и страсти

                              Ето какво направих. 7мм е по дълга и нарочно я направих по дебелостенна за да ляга по добре пружината. Черната втулка която е резана или не е оригинална според мен е с размери 20-40.4мм Новите втулки които аз направих са 27-40.4мм
                              5мм за да няма никакъв луфт и още два за да съм сигурен, че пружината ще бъде натегната когато се сглоби всичко.


                              Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
                              Последно редактирано от chavetoo; 10-09-16, 07:25.
                              EXC TPI 2019

                              Коментар


                              • От: Бета - размисли и страсти

                                Пружината не трябва да хлопа и трябва да е натегната с повече от два милиметра. Или пружините са прекалено смачкани от употреба , или не са за тази предница. По-къси пружини с втулки се ползват при супер мотото за да се ограничи хода. Но и с новите втулки предницата ще продължава да е мека , просто няма да хлопа.
                                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X