До: XR мания - 400/440сс
Не виждам смисъл да обяснявам едно и също нещо по десет пъти , но все пак:
ПП.Жоро , мисля че е крайно време да минеш с гумата-напълнихме темата с глупости...
Не виждам смисъл да обяснявам едно и също нещо по десет пъти , но все пак:
Първоначално публикуван от ЕМО
Преглед на мнение
Драги ми Дискусе : искра се подава на всеки оборот малко преди ГМТ.Но 4 -тактовият двигател се нуждае от 2 оборота(или казано 4 такта) за да изварши един работен такт -в случая е третият такт. А при тези 2 оборота искрата цъка 2 пъти:в края на втория и в края на четвъртия такт. От тези две цъквания само първото е полезното-именно в този такт ти зацепваш.Второто цъкане се извършва в края на последния,четвърти такт(продухване)-където аз зацепвам толкова "нелогично" разпределителния вал с краката нагоре. Робокопе не се бой,клапаните са още здрави и прави. Извинения не очаквам.
Коментар