Здравейте имам следното питане при по тежък терен и висока скорост 30-40км. мотора като чели прекъсва четох някаде в интернет, че се дължало на притока на въздух и това било срещан проблем при ДР-рите.Въпроса ми е дали е вярно и ако да как се оправя?
Това е страницата от кадето го четох:
http://www.suzukidr350.com/suzukidr3...drproblems.htm
темата е
Suzuki DR 350 S Dual Sport Model Acting Up On Rough Terrain, Either Cutting Out Or Surging
Мерси
Това е страницата от кадето го четох:
http://www.suzukidr350.com/suzukidr3...drproblems.htm
темата е
Suzuki DR 350 S Dual Sport Model Acting Up On Rough Terrain, Either Cutting Out Or Surging
Мерси
Август го взех като новобранец и съм много доволен и за не товече от 40-се часа общо каране доста му свикнах вече лек е и доста пъргав.Адаш виждам ,че си начетен я кажи мнение по един интересн въпрос.Четох по форома ама не намерих конкретен отговор.Мотора е докаран от Италия около 300 метра надморска височина аз съм на 1300 свеща ми е леко черна но не е керимидено иглата е по средата фиксирана с 9 литра минавам около 150 км само черен път да се пробвам ли да вдигам иглата за горивото или няма проблем и така да карам?
, но иначе съм с фабричния един приятел от Самоков от него си копувам части за мотора Благе се казва има склад по пътя за София ако го знаеш каза,че фабричните често нарочно ги запушвали заради мощността на мотора да се намали май не знам дали ако го правят не е за да удължат живота на двигателя?Ти ще кажея ако е така
Мисля и резервоара да му смена по-натам че и тои е доста тежичък ама не чух май добри отзиви за пластмасовите
Коментар