Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане хлабина клапани.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане хлабина клапани.

    Колеги по каталог ми дават хлабина клапани 0.15, аз ги направих 0,18 защото няма тачно такива пулове. Сега мотора при равна газ се чува чукане от двигателя когато е в движение. Проблем ли е да се кара с по голямо разтояние ?

  • #2
    От тази разлика се съмнявам , че ще се получи чукане. И всмукателните , и изпускателните ли са на 0.15 по каталог?
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #3
      Преди регулировката се чуваше леко чукане от мотора на определени обороти и скорост, прави ми впечетление че се чува при задържане на газта( равна газ) ако отнема или дам газ не се чува чукане. Изпускателите по каталог са 0.125 - 0.20 смукателите 0.10 - 0.175. В момента са смукатели 0.18- 0.20 изпускатели 0.20-0.22. Като цяло са съвсем леко над горната граница, но чукането от осезаемо се повиши, мотора върви и пали без проблем. Притеснява ме да не е биелата.

      Коментар


      • #4
        Според мен , този шум не е от луфта на клапаните. Компресията при подаване на газ обира луфта , вакуума при връщане на газта също обира луфта. Има ли разлика в шума при работа на място и в движение?
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • #5
          Да има. на място ако го изфорсирам не се чува нищо. Само по време на движение с равна газ , на средни обороти да кажем. При ниски обороти и на предавка не се чува, на високи към критични пак не се чува . Някъде около средата на оборотите с равна газ е най силно изразен чукащ звук. Така вече го карам около 3 мото часа, звука не се променя или може би немога да преценя леко се усили.

          Коментар


          • #6
            Накратко - не са клапани. Друга е причината, вероятно ще бъде болезнено финансово
            Панайот Бърдарски
            0887 60 77 22

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от sers Преглед на мнение
              Да има. на място ако го изфорсирам не се чува нищо. Само по време на движение с равна газ , на средни обороти да кажем. При ниски обороти и на предавка не се чува, на високи към критични пак не се чува . Някъде около средата на оборотите с равна газ е най силно изразен чукащ звук. Така вече го карам около 3 мото часа, звука не се променя или може би немога да преценя леко се усили.
              Намери някой да го чуе , по честотата на звука може да се локализира проблема. Може да е лагер , може касета , верига , ....Каква марка и модел е мотора?
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #8
                Мотора е италянски бета 500 кубика, интересно че това почукване стане така осезаемо веднага след регулировката на клапаните, може да си искат да са в средна граница от каталожните данни. Миналата година е правен пълен основен без биелата и лагери ( бутало глава клапани, верига дори касетата на съединителя е нова) Засега ще го покарам така друго неми остава, може да пре-регулирам клапаните.

                Коментар


                • #9
                  Възможно е да си допуснал грешка , да си регулирал клапаните в грешната Г.М.Т. /горна мъртва точка/. Едната /правилната/ е в края на такт сгъстяване и преди работния такт. Другата /грешната/ е в края на такт изпускане и преди такт всмукване. Белега на коляновия вал съвпада и при грешната и при правилната.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                    Възможно е да си допуснал грешка , да си регулирал клапаните в грешната Г.М.Т. /горна мъртва точка/. Едната /правилната/ е в края на такт сгъстяване и преди работния такт. Другата /грешната/ е в края на такт изпускане и преди такт всмукване. Белега на коляновия вал съвпада и при грешната и при правилната.
                    Възможно е, гледах по менюал как е в горна мъртва точка КВ, а разпределителните и те на белег един срещу друг.

                    Коментар


                    • #11
                      След каране 20 мотора часа, чукането затихва. Като извод мога да кажя, че е било от хлабината на клапаните.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X