Колеги по каталог ми дават хлабина клапани 0.15, аз ги направих 0,18 защото няма тачно такива пулове. Сега мотора при равна газ се чува чукане от двигателя когато е в движение. Проблем ли е да се кара с по голямо разтояние ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Питане хлабина клапани.
Свий
X
-
Преди регулировката се чуваше леко чукане от мотора на определени обороти и скорост, прави ми впечетление че се чува при задържане на газта( равна газ) ако отнема или дам газ не се чува чукане. Изпускателите по каталог са 0.125 - 0.20 смукателите 0.10 - 0.175. В момента са смукатели 0.18- 0.20 изпускатели 0.20-0.22. Като цяло са съвсем леко над горната граница, но чукането от осезаемо се повиши, мотора върви и пали без проблем. Притеснява ме да не е биелата.
Коментар
-
Според мен , този шум не е от луфта на клапаните. Компресията при подаване на газ обира луфта , вакуума при връщане на газта също обира луфта. Има ли разлика в шума при работа на място и в движение?В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Да има. на място ако го изфорсирам не се чува нищо. Само по време на движение с равна газ , на средни обороти да кажем. При ниски обороти и на предавка не се чува, на високи към критични пак не се чува . Някъде около средата на оборотите с равна газ е най силно изразен чукащ звук. Така вече го карам около 3 мото часа, звука не се променя или може би немога да преценя леко се усили.
Коментар
-
Първоначално публикуван от sers Преглед на мнениеДа има. на място ако го изфорсирам не се чува нищо. Само по време на движение с равна газ , на средни обороти да кажем. При ниски обороти и на предавка не се чува, на високи към критични пак не се чува . Някъде около средата на оборотите с равна газ е най силно изразен чукащ звук. Така вече го карам около 3 мото часа, звука не се променя или може би немога да преценя леко се усили.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Мотора е италянски бета 500 кубика, интересно че това почукване стане така осезаемо веднага след регулировката на клапаните, може да си искат да са в средна граница от каталожните данни. Миналата година е правен пълен основен без биелата и лагери ( бутало глава клапани, верига дори касетата на съединителя е нова) Засега ще го покарам така друго неми остава, може да пре-регулирам клапаните.
Коментар
-
Възможно е да си допуснал грешка , да си регулирал клапаните в грешната Г.М.Т. /горна мъртва точка/. Едната /правилната/ е в края на такт сгъстяване и преди работния такт. Другата /грешната/ е в края на такт изпускане и преди такт всмукване. Белега на коляновия вал съвпада и при грешната и при правилната.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеВъзможно е да си допуснал грешка , да си регулирал клапаните в грешната Г.М.Т. /горна мъртва точка/. Едната /правилната/ е в края на такт сгъстяване и преди работния такт. Другата /грешната/ е в края на такт изпускане и преди такт всмукване. Белега на коляновия вал съвпада и при грешната и при правилната.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар