Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki klr 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Kawasaki klr 250

    колеги интересувам се може ли да се шлаифат разпределителните валове на Kawasaki klr 250. а ако не колко струват ( незнам колко вала са ?) втора рака ? Защото ми казаха че са наварвани и трябва да се изшлаифат само и да се регулират клапаните

  • #2
    До: Kawasaki klr 250

    Не е точно това значи отворихме капака на разпределителните валове и клапаните бяха много затегнати.свалихме кобилиците и малко ги запилихме защото от това че са били много затегнати клапаните пружините са надрали млако кобилицата запилихме я и след това регулирахме клапаните с хлабина 15 микрометера и мотора се оправи почна да върви много повече сега остава само да регулираме карбутатора

    Коментар


    • #3
      До: Kawasaki klr 250

      колеги интересува ме ще си работи ли мотора както си трябва ако направя перката направо щом го запаля да се пуска ?

      Коментар


      • #4
        До: Kawasaki klr 250

        Не съм сигурен дали този мотор има термостат. Ако има би трябвало да не е проблем, но ще ти се скапе и перката и акумулатора, защото тя е бая мощна. Ако обаче няма термостат ще се намесиш сериозно в температурните режими на машината и тя ще работи все студена което не е добре. По-добре си го направи на копче като все пак оставиш и датчика да може да я включва ако забравиш. Така ще направя и аз на моя КЛХ хем датчика си ми работи хем пък ще се подсигуря и с копче
        KAWASAKI Let the good times roll

        Коментар


        • #5
          До: Kawasaki klr 250

          ами незнам дали има термостат но има една отпоена жица която според мен е била под десния радиатор защото отдолу има едно като болт което се отварта и има от горе дупка за жица. също така ако някои може да ми каже оборотомера на жило ли е или не и как мога да го оправя ? Благодаря предварително

          Коментар


          • #6
            До: Kawasaki klr 250

            Да там е датчика за перката и моя се разпои на скоро ама се оправя с флюс калай и силен поялник. А оборотомера предполагам, че е електронен, но това вече са си само предположения.
            KAWASAKI Let the good times roll

            Коментар


            • #7
              До: Kawasaki klr 250

              От трън та на глог.Колеги днес изкарах мотора и как го ритнах запали.Возих се малко (около 10 минути) и по едно време го загасих и след това не искаше да запали на манивела само на бутане...Отидох при един маистор и му казах за това каде правихме клапаните и тои каза че щом за били много натегнати са нагорели и ако се изчегъртат щяло да се оправи !?! дали ще стане

              Коментар


              • #8
                До: Kawasaki klr 250

                Първоначално публикуван от c3s7rn7 Преглед на мнение
                От трън та на глог.Колеги днес изкарах мотора и как го ритнах запали.Возих се малко (около 10 минути) и по едно време го загасих и след това не искаше да запали на манивела само на бутане...Отидох при един маистор и му казах за това каде правихме клапаните и тои каза че щом за били много натегнати са нагорели и ако се изчегъртат щяло да се оправи !?! дали ще стане
                колега тука може само да научкваме от какво се е получили и дали има оправия най добре майстора да ти кажи как е що е и после сподели какво е имало и как се е оправило завбъдеще някой ако се сблъска с този проблем да знае ай поздрави колега

                Коментар


                • #9
                  До: Kawasaki klr 250

                  някои до сега правил ли е това на клапаните на мотора си и след изчегъртването какъв е резултата. питам защото ако само си изчегърта а не се оправи кел фаида.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Kawasaki klr 250

                    Ами то с ичегъртване незнам но може би ще трябва раибероване на леглата и препасване на клапаните.Ти с какво ще ги чегърташ изобщо ти е много мътна тая работа да не мислиш че със шабара ще стане.
                    0888 074 049

                    Коментар


                    • #11
                      До: Kawasaki klr 250

                      Не аз няма а ги чeгъртам.(Маистора каза че няма да минем с чeгъртане) Днес свалихме главата и два от клапаните са за смяна маистора ги взе и каза че ще намери и ще го оправиме
                      Последно редактирано от c3s7rn7; 10-06-09, 12:49.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Kawasaki klr 250

                        ем свалихме цялата глава този път и испускателните клапани бяха влезнали на вътре.Свалихме клапаните (изпускателните) и купих нови.Новите не бяха точно същите и за това ги препарихме на струг и станаха след това като го сглобихме ги регулирахме 0.10 всмукателни и 0.15 изпускателни сглобихме и мотара сега е супер.Оп и сега се сетих някои ако има гарнитурата която е между капака които покрива главата и самата глава (една гумена гарнитура която има отстрани 2 като полукръгчета Да пише на лични

                        Коментар


                        • #13
                          До: Kawasaki klr 250

                          Колеги преди 3 часа излязохме да покараме с един приател и отидохме на "пистата" в Сливница и аз скачах,скачах с кавазакито и последния път го исилих на 3-та и скочи много и докато бях в въздуха му задържах пълна гас и така се приземи (на пълна гас) и както се приземи нещо почна много да щрака от,първоначално си помислих че е от веригата но не е щрака нещо от към двигателя .Когато го запаля мотора тропа много силно от кам скоростите и на 1-ва 2-ра и 3-та само тропа и се мъчи след това сложа ли 4-та 5-та или 6-та си работи без проблем дали е счупило скоростите ?

                          Коментар


                          • #14
                            До: Kawasaki klr 250

                            Тежкооо. Може и да си орубил някакви зъби в скоросстите. Според мен само с отваряне ще се види точния проблем.
                            Не го карай, защото ако си начупил нещо, то може метални отломки да се закачат и да повлече я коляновия вал я буталото.... абе много неща могат да повлекат. Така, че недей го кара!!!
                            И един въпрос. Колко пари си взе клапаните? Замислил съм профилактично да ги сменя.
                            KAWASAKI Let the good times roll

                            Коментар


                            • #15
                              клапаните са по 60лв броика аз смених 2 броя испускателни

                              Колеги колко масло събира kawasaki klr 250 ? и с полусинтетика ли да го карам

                              Колеги моляви някои ако знае някои саит с мануал за този мотор да каже моляви наистина е спешно.Преди малко свалих двигателя но маистора които прави клапаните каза че без мануал няма да стане така че ще съм мноооооооооогооооооооооо благодарен ако някои ми помогне
                              Последно редактирано от Жоро Донечки; 16-07-09, 08:55.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X