Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki klr 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Kawasaki klr 250

    За колко събира немога да ти кажа. Няма ли прозорче за маслото. Ако има какъв е проблема сипваш до горната линия палиш за 10-тина минути гасиш чакаш още толкова и проверяваш. Ако е нужно досипваш и си готов. А и предполагам пише някъде по капаците колко събира при мен е до прозорчето, което се намира зад педала за спирачката.
    Сипвай му полусинтетика 10w40 през студените дни а през лятната жега 20w40 на някоя от нормалните марки масла. Мотул, Моторекс, Максима. И го сменяй често аз лично го правя на 1000 километра понякога и на по-малко.
    KAWASAKI Let the good times roll

    Коментар


    • #17
      До: Kawasaki klr 250

      колеги четох за карловските зъбчатки и видях че има доста добри отзиви но ме интересува ако си поръчам от там зъбчатки за скорости дали ще са качествени. всмисъм ще издържат ли да скачам с мотора и да катеря стръмни баири

      Коментар


      • #18
        До: Kawasaki klr 250

        Би трябвало зъбчатката да е едно мъм едно с оригиналната ,мери се колко точки е закалката и от каква стомана е и така става не се прави от каквото ти доиде на акъл така че според мен можеш да му имаш доверие на Николай
        0888 074 049

        Коментар


        • #19
          До: Kawasaki klr 250

          извинявам се ако прозучи малко като спам но искам да попитам ако някои знае дават ли гаранЦия за скоростни зъбчтки произведени в Карлово и колко горе долу излиза 1 зъбчатка като цена само ориентировачно.МНОГО ЩЕ САМ ВИ БЛАГОДАРЕН!!!

          Коментар


          • #20
            До: Kawasaki klr 250

            ние сложихме на едно кавазаки 636 втората скорост и 2 забчатки и момчето постоянно го фирка на задна и нее мръднал пък и други приятели са слагали на кросови такаче смело нямаш ядове а за цена питай лично Николай ама на нас ни излезе 3 пъти по евтино от ое.

            Коментар


            • #21
              До: Kawasaki klr 250

              Първоначално публикуван от c3s7rn7
              Моляви наистина е СПЕШНО кажете ми колко масло събира и с какво масло да го карам
              http://www.kroon-oil.com/en/products...431&type=44394 -тук може да видиш колко събира и какво предлага този производител, а избора за вид и марка масло си остава твой.
              [SIZE=5][FONT=Garamond][B][COLOR=red][COLOR=blue][/COLOR][/COLOR][/B][/FONT][/SIZE]

              Коментар


              • #22
                До: Kawasaki klr 250

                Ти се оказа прав, но майстора ми го каза това когато не бяхме разцепели двигателя.
                Благодаря на колегата ДОБРИН.
                Последно редактирано от Chinela; 06-07-09, 07:29.

                Коментар


                • #23
                  До: Kawasaki klr 250

                  Колеги как мога да си направя мотора без ключалка (искам да я махна и да си пали без ключ).
                  Как трябва да свържа кабелите (кабелите на ключалката са ми 6 на брои, 2-та най от горе са червни, под тях има 2 черни и под тях има един кафяв и до него един бял).
                  БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.!!!
                  Последно редактирано от Chinela; 12-07-09, 15:17. Причина: Ужасен правопис

                  Коментар


                  • #24
                    До: Kawasaki klr 250

                    Според мен това което е станало с скоростите е свръх обороти,тоест при скока в въздуха си развил обороти по високи от отговарящата скорост на движение на дадената скорост(в случея 3та скорост),или по просто ако на 3та скорост се движиш с 30км/ч при 5000 оборота,в въздуха при пълна газ двигателя лесно развива например 10 000 оборота,но скороста на движение си остава 30 км,в този случей двигателя се затормозява,но в обратния случей се получават "свръх обороти",ето още един пример,караш на 4-та с около 6-7000 оборота на двигателя,стискаш съединител и минаваш на 2ра,представи си какво става,без да пробваш! ..нещо такова се е получило

                    Коментар


                    • #25
                      До: Kawasaki klr 250

                      С мултицет, просвирваш кабелите, гледаш коя двойка прави контакт и свързваш. А схема нямаш ли ?

                      Коментар


                      • #26
                        До: Kawasaki klr 250

                        еми незнам дали има схема кабелите са 6 на брои.А аз искам да го направя като на кросовите без ключ.А ако само една двоика даде контакт да.А и възможно ли е да се прецака нещо по електрониката ако не го свържа както трябва ?

                        Коментар


                        • #27
                          До: Kawasaki klr 250

                          http://www.bigcee.com/faq/KLR650-col...ng-diagram.gif Гледай горе дето пише "Ignition swich connections" и свързвай както са дадени мостчетата на "ON" (Бяло с Кафяво и червено с червено бяло, доколкото разбирам)
                          Последно редактирано от Svetoslav_Iliev; 13-07-09, 14:56.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Kawasaki klr 250

                            колега благодара ти наистина ми помогна много

                            Коментар


                            • #29
                              До: Kawasaki klr 250

                              Колеги интересува ме следното:Свалих акумолатора и изолирах жиците махнан и ключалката и я сварзах постоянно да е на контакт.Ако карам така мотора (като е постоянно на контакт без акумолатор) дали нещо ще му стане по електрониката ?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X