Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КЛХ-са на Sa6o Dakara

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: КЛХ-са на Sa6o Dakara

    Просто не ти се е налагало да правиш драгстер или нещо подобно, за това не си ги чувал
    По принцип правят буталата за повечето състезателни машини в Щатите, както и по спецификации за други фирми.

    Малко са като при часовниците. Там знаеш как е градацията. Касио, Сейко, Омега, Таг, Лонжин, Ролекс...

    И след Ролекса нагоре - фирмите които правят "движения". Механизми. "Mouvement". Карантиите на часовника. Тях ги купуват бижутерите, и по тях ти правят часовник. Както едно време "каросистите" са правели коли, върху готово шаси на друга фирма. Та и тия са така. До преди няколко години не ги бях и чувал. Едно читаво "движение" гони 100000 евро. Отделно работата на бижутера. И още по-нагоре - Патек Филип

    Ето ги JE . Гледай филмчето, там има подробности.

    http://www.jepistons.com/dept/new/
    Последно редактирано от Goblin; 04-02-09, 20:49.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #17
      До: КЛХ-са на Sa6o Dakara

      Разбира се че по-горе имах предвид висококомпресионно бутало.Гошо наистина ли си навит за такова бутало?!Имаш ли генерация и в какво състояние е двигателя ти?И за да не те оставя да спиш цяла нощ ще ти кажа че такова бутало е слагал Димитър от Харманли,работи само с високооктанов 98-99.Голям дзвер е!!!!!

      Коментар


      • #18
        До: КЛХ-са на Sa6o Dakara

        Този Гоблин закусва енциклопедии. Направо ме смайваш на моменти.

        Сашо , ауспуха ми е прав Gianelli , ако за това питаш. Двигателя е на 20000 км. ,повечето от които е изминал по асфалт но вече подхарчва масълце /което си е нормално според мен/. Карбуратора е оригиналния. Компресионно буталце ще му пасне като пестница на нос, с оглед на оная гайка дето ви казах.

        Само дано да не открия драскотинки в цилиндъра след като разглобя. Втази връзка , може би по-разумно е да се взима ремонтен размер.....

        Знам че след това ще забравиме за бензин Н92 , но то си е част от пейзажа. Единственото което си мисля , че май трябва да пиша на Родригес , да каже дали не страда от болки в биелата.

        Някой да се сеща за други спънки?

        НЯКОЙ ДА ИСКА БУТАЛЦЕ ОТ JE?

        Що не си взех четрицилинров оффроудър ма...та му?
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #19
          До: КЛХ-са на Sa6o Dakara

          Значи Висеко имат за КЛХ бутало и аз в момента съм с такова, по-високо е и е с 42 гр. по-леко от ое.
          Направил си голяма грешка, че не си сложил такова, просто мотора става съвсем друг.
          Минал съм вече 7,700км и само току що му регулирах клапаните а що се отнася до бензина не търпи компромис, даже най му е добре със супер 100.
          Последно редактирано от Chinela; 06-02-09, 10:13. Причина: Правопис

          Коментар


          • #20
            До: КЛХ-са на Sa6o Dakara

            Данаиле,сигурен ли си че буталото ти е висококомпресионно,защото точно Гоблин по-горе е писъл,че такива са само на Je.А и аз доколкото зная това е точно така!Между впрочем от къде си?Имаш ли други промени по мотора?!

            Коментар


            • #21
              От Харманли съм, ти както казваш, че Димитър е бил сложил такова става дума за моя мотор. Други промени не съм правил ако не броим тънките настройки на карба и отвореният ауспух а буталото ми го изпратиха от Гърция и аз като теб започнах да пр. ремонт и всеки казваше. че е по добре да сложа ое. но се оказа, че в момента в магазина нямали и могат да ми предложат друго viseko от което според тях щял да сам по доволен но било по скъпо 220е при 170е за ое. и сега мога да кажа само евала на то човек щото мотора няма нищо общо със стандартен клх650 р.

              Между другото видях в друга тема, че си сложил карб. с ускорителна п-па имаш ли идея от къде мога да си намеря, че наскоро ми казаха, че имало доста разлика от вакумна и м-у другото ми казаха, че имало някакви копчета които се монтирали на кормилото и си можел да променяш ъгала на запалване в зависимост от стила на каране.
              Последно редактирано от Chinela; 08-02-09, 12:03.

              Коментар


              • #22
                До: КЛХ-са на Sa6o Dakara

                Данаиле, цените които ми казваш са бая дебели нещо. Моето го взех от Щатите оригинално за 110евро. Карбуратор с ускорителна помпа като моя можеш да си вземеш от XR 650 R например! А този филм с копчето което променя ъгъла на запалване не съм го гледал Сигурен ли си че твоето бутало е висококомпресионно?

                Коментар


                • #23
                  До: КЛХ-са на Sa6o Dakara

                  Ако е с 42 грама по-леко, си е баш JE. Родри го беше мерил и днес ми писа, точно това е разликата в теглото. А от Висеко са ми казвали че единствените бутала правени от тях за 650ката са им с обикновена компресия, и са за Pro-X в Европа.

                  Pro-X внасят JE и някои продукти на Висеко в Европа, та нищо чудно някое JE да се е озовало в друга опаковка.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #24
                    До: КЛХ-са на Sa6o Dakara

                    видимо имаше разлика в горната част на буталото и благодаря за инфото за карба. дали не знаеш някои да продава,а между другото гоблин може да е прав за подменена кутия на буталото незнам

                    Коментар


                    • #25
                      До: КЛХ-са на Sa6o Dakara

                      Момчета здравейте,аз имам КЛХ 650 Р и мога да кайа 4е сасм много доволен от ускорения и варвежна този мотор,сложих му само ауспух от КХ 450 и мога да кажа има доста голяма разлика.Отностно буталата имам наблудение варху друг КЛЬ пак р .Мотора беше за бутало и по-побалгарения начин се здоби с бутало от Доминатор.Мотора се побарка много се згасти ,буталото на Доминатора е равно и има6е опасност за удари клапаните но уви стана.Имам приятел които има XR 650 R.Като сме карали мога одбележа както казва тои ,че му се ежа.Мотра е малко за по голям човек а аз сам дребен и и два в един момент немога да го одаржа.Но и XR e доста по мощен,но са в едни клас.

                      Коментар


                      • #26
                        До: КЛХ-са на Sa6o Dakara

                        Първоначално публикуван от SlaviMTX Преглед на мнение
                        Момчета здравейте,аз имам КЛХ 650 Р и мога да кайа 4е сасм много доволен от ускорения и варвежна този мотор,сложих му само ауспух от КХ 450 и мога да кажа има доста голяма разлика.Отностно буталата имам наблудение варху друг КЛЬ пак р .Мотора беше за бутало и по-побалгарения начин се здоби с бутало от Доминатор.Мотора се побарка много се згасти ,буталото на Доминатора е равно и има6е опасност за удари клапаните но уви стана.Имам приятел които има XR 650 R.Като сме карали мога одбележа както казва тои ,че му се ежа.Мотра е малко за по голям човек а аз сам дребен и и два в един момент немога да го одаржа.Но и XR e доста по мощен,но са в едни клас.
                        Три пъти прочетох и нищо не разбрах. Излиза, че сте сложили бутало от доминатор на КЛХ и имало опасност да удари "но УВИ стана". Демек за съжаление ударило. Така ли? А по нататък текста е напълно неразбираем. Разбрах само, че си нисък. Я преведи.
                        "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                        Коментар


                        • #27
                          До: КЛХ-са на Sa6o Dakara

                          Ами аз каквото мога да декодирам Явно буталото от доминатора е станало на клх-а. А по нататък колегата казва, че имал приател с XR 650R,и КЛХ-а не му отстъпвал по мощност, но колегата бил по лек и идвало момент в който неможе да удържи мотора.
                          Ей това казва в общи линии.
                          KAWASAKI Let the good times roll

                          Коментар


                          • #28
                            До: КЛХ-са на Sa6o Dakara

                            Щото мен това "Уви" ме обърка. Явно колегата е ползвал интересната думичка не на място и не по предназначение.
                            Иска да каже, че доминаторското бутала вдига компресията явно. Така ли? Но дали ще издържи натоварването? Надали това бутало е проектирано за повишена компресия.
                            "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X