Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КЛХ-са на Sa6o Dakara

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КЛХ-са на Sa6o Dakara

    Здравейте,вече няколко пъти се опитвам да пусна тема в раздела, но незнайно защо винаги бивам "отрязван".
    По темата много ми е трудно да отделя теническата дискусия от сърказма .Супер мото КТМ 950 и Кавазаки КЛХ650?!Лично на моя мотор има монтиран такъв спортен карбуратор,и трябва да Ви кажа, че "вървенето" спрямо един заводски КЛХ-С няма нищо общо.Разхода е приблизително 6,5/100, но е след пълен основен ремонт.Много пъти съм карал R и единственото, което ме възпира да кажа че върви повече е разликата в зъбите на зъбчатките.Относно живота на двигателя при отварянето му се оказа ,че 2N има ключ 0,7мм и то след неизвестен брой километри по ендуро трасетата на Стара планина и минимум 35000 по километраж.Който не вярва да заповяда на гости, ще ми баде много приятно.

  • #2
    До: Присаждане на ускорителна помпа?!

    Абе Саше опитай се да се изкажеш малко по-последователно , че не мога да ти проследя мисълта на думата...
    Доколкото схванах - имаш КЛХ с механичен карбуратор изминал 35000 км. по Стара Планина с ключе 0,7 на втори сегмент и вървящ със силата на КТМ 950?

    Демек ,че нищо му няма?

    А защо го отвори пустия мотор не казваш?
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #3
      До: Присаждане на ускорителна помпа?!

      Да правилно си ме разбрал.Имам КЛХ от 08.12.2008г.Като го купувах се оказа че има малък проблем с клапъните при отстраняването на който се разбра че износването граничи (0,8 според мануала) с основен ремонт. Така и го направих.Искам да кажа,че износването на двигателя вследствие на присъдената му генерация е пренебрежимо малко.(пазя кт бутало)А сравнението между 950 и КЛХ не е мое!Единствената разлика,която не е "преодоляна" с R модела (от предишния собственик) е в момента на запалването (според мен).Недостатък е че няма смукач и лесно дави (за несвикнал), а иначе всички КЛХ-ве,които са били във форума и Мобилето съм ги изпитвал лично,върху което се базира и преценката ми.Ще ти бъда благодарен ако ми съдействаш за едини удължители за кормило тъй като не мога да си намеря.
      п.п. Все още се чудя дали не сгреших като сложих оригинално бутало вместо спортно олекотено на Viseco примерно.Каква е според теб целта да оставят такива големи допуски в сравнение с R модела????????

      Коментар


      • #4
        До: Присаждане на ускорителна помпа?!

        Да не се изкажа неподготвен .... ама няма производство на бутала за този мотор различни от оригиналните. Или поне аз не открих. Ако има , някой да ме поправи.

        Аз съм с 650С и честно казано освен стартера , който е в плюс не откривам кой знае какви разлики за които да си струва да се говори.

        Моторетката ме тегли с мойте близо 100 кила /е 93 са/ по гората навсякъде. Като тръгна надълго с два човека и планина багаж също не се оплаква. Е не вдига 200 ама аз и не ща.

        Всичко е въпрос на вкус. Има мотори с по висока специфична мощност но тя се постига за сметка на по скъпа и досадна поддръжка така че аз не ща......
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #5
          До: Присаждане на ускорителна помпа?!еуштте

          За 650ката има бутала с повишена компресия. Поправка - отдавна са спрени от производство, но все още се намират.
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #6
            До: Присаждане на ускорителна помпа?!еуштте

            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
            За 650ката има бутала с повишена компресия. Поправка - отдавна са спрени от производство, но все още се намират.

            Това сега слухове ли са или информация. Дай нещо по-конкретно , че ме сърби д-то да се вкарам в разходи.
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #7
              До: КЛХ-са на Sa6o Dakara

              Родригез кара с такова, аз му го докарах. Но не знам дали изисква някакви промени по карбурацията, какъв ефект има, и т.н. Знам че вдигаше компресията и че Родри беше доволен. И че беше голямо, красиво и лъскаво.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #8
                До: КЛХ-са на Sa6o Dakara

                Хм .... на час по лъжичка. А не беше такъв човек. Още ли те държи "гнева Гоблинов" та не щеш да кажеш свястна приказка.

                Като единствен член на клуба "спасете CRXа" и като човек те моля -де дай бутало и на мен. Или поне интифа от къде да го взема. Не че ще го слагам веднага ама да имам , че миналото лято извадих гайка м6 от цилиндъра /как се беше озовала вътре не знам , но и състоянието на челото на буталото също не го знам/. Странен случай.

                ПП Май оспамих темата. Сори.
                Последно редактирано от Жоро Нешев; 03-02-09, 23:46.
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • #9
                  До: КЛХ-са на Sa6o Dakara

                  Ами едно време ги правеха JE, и някакъв екземпляр в Ибей беше изкупил последните и ги разпродаваше, и взех едно за Родри. Но вече ги няма. Тоест май ги има, но оцелелите са само в Европа, и са на цени европейски.

                  Иначе ако ти е просто за бутало - 99% съм сигурен че някъде ни се мотае оригинален бутален комплект. Не помня първи или втори ремонт беше, но със сигурност беше ремонтен размер.
                  Ако ти трябва оригинален размер - през Pro-X може да се поръча Wiseco бутало за 650ката, правено за тях (в официалния каталог на Wiseco го няма). Но не е висококомпресионно. Май.

                  Та зависи какво целиш. Има решения, и клапани има подсилени, и т.н. Но при всички положения Родри им е гуруто на тия машинки.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #10
                    До: КЛХ-са на Sa6o Dakara

                    Ей това ако не е карък
                    Звъннах направо на JE, след 20 минути чакане се свързах най-после - НАЙ-НАЙ-НАЙ ПОСЛЕДНОТО КОЕТО СА ИМАЛИ НА СКЛАД Е ПРОДАДЕНО ВЧЕРА

                    Не ти било писано.

                    Но иначе ако се съберете четирима юнаци - ще ви ги направят. Утре ще ги питам допълнително.
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #11
                      До: Присаждане на ускорителна помпа?!еуштте

                      Първоначално публикуван от GEORGINESHEV Преглед на мнение
                      Това сега слухове ли са или информация. Дай нещо по-конкретно , че ме сърби д-то да се вкарам в разходи.
                      0888 198985- дава инфо- и се произвеждат, и ги има налични (забележка) само ремонтни. www.woessner-kolben.de - там има и цена и др инфо в два езика.
                      [SIZE=5][FONT=Garamond][B][COLOR=red][COLOR=blue][/COLOR][/COLOR][/B][/FONT][/SIZE]

                      Коментар


                      • #12
                        До: Присаждане на ускорителна помпа?!

                        Тунинг бутала за КЛХ 650-правят от американската фирма-JEpistons-За отзиви от работата на мотора с такова бутало питайте Родригез-той караше неговият КЛХ с такова и докалкото знам лично от него разликата във вървенето е огромна.Това бутало специално е с 13 грама по леко от оригиналното,има и други фирми които правят спортни бутала за този модел.Goblin-е човека който може да ви снабди с такова бутало.

                        Коментар


                        • #13
                          До: КЛХ-са на Sa6o Dakara

                          Браво!
                          Спестихте ми много работа т.е. досадно писане.Нали никой не си мисли,че R-а е с по-висока компресия от С модела.А специално за Гошо- за да се получи по-добър резултат трябва наред с буталото да се смени и цялата генерация.Жалкото при мен е че е налице втората половина,а имах възможност да сменя и буталото (олекотено и с по-високо чело).
                          След дълбок размисъл с майстора решихме, че няма смисъл да експериментираме.Прекарал ли съм се кажете Вие?
                          Така и не успях да си обесня разликата в допуските на буталото и сегментите спрямо цилиндъра R спрямо С модела?!Кото сравнявам обаче тех.х-ки и на XR 650 единственото,което ми идва на ум е че предназначението им е твърде различно - което от своя страна ще рече че освен че е идиотоустойчив КЛХ-са е и с големи възможности за тунинг.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Присаждане на ускорителна помпа?!еуштте

                            Първоначално публикуван от ДОБРИН Преглед на мнение
                            0888 198985- дава инфо- и се произвеждат, и ги има налични (забележка) само ремонтни. www.woessner-kolben.de - там има и цена и др инфо в два езика.
                            Говорим за висококомпресионни. Иначе с нормална компресия - избор не липсва.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #15
                              До: КЛХ-са на Sa6o Dakara

                              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                              Ей това ако не е карък
                              Звъннах направо на JE, след 20 минути чакане се свързах най-после - НАЙ-НАЙ-НАЙ ПОСЛЕДНОТО КОЕТО СА ИМАЛИ НА СКЛАД Е ПРОДАДЕНО ВЧЕРА

                              Не ти било писано.

                              Но иначе ако се съберете четирима юнаци - ще ви ги направят. Утре ще ги питам допълнително.

                              Нищо от нещата който при нормалните хора е нормално да се случи , не се случва при мен така че не се учудвай. СЪДБА.

                              Сега остава да се насъберем четирима....... АКО ИМА МЕРАКЛИИ ДА СЕ ЗАПИСВАМЕЕЕЕЕЕЕ.

                              Впрочем за тази марка? JE ..... не съм чул през живота си май . Да споделиш впечатления ако има такива?
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X