Здравейте,вече няколко пъти се опитвам да пусна тема в раздела, но незнайно защо винаги бивам "отрязван".
По темата много ми е трудно да отделя теническата дискусия от сърказма .Супер мото КТМ 950 и Кавазаки КЛХ650?!Лично на моя мотор има монтиран такъв спортен карбуратор,и трябва да Ви кажа, че "вървенето" спрямо един заводски КЛХ-С няма нищо общо.Разхода е приблизително 6,5/100, но е след пълен основен ремонт.Много пъти съм карал R и единственото, което ме възпира да кажа че върви повече е разликата в зъбите на зъбчатките.Относно живота на двигателя при отварянето му се оказа ,че 2N има ключ 0,7мм и то след неизвестен брой километри по ендуро трасетата на Стара планина и минимум 35000 по километраж.Който не вярва да заповяда на гости, ще ми баде много приятно.
По темата много ми е трудно да отделя теническата дискусия от сърказма .Супер мото КТМ 950 и Кавазаки КЛХ650?!Лично на моя мотор има монтиран такъв спортен карбуратор,и трябва да Ви кажа, че "вървенето" спрямо един заводски КЛХ-С няма нищо общо.Разхода е приблизително 6,5/100, но е след пълен основен ремонт.Много пъти съм карал R и единственото, което ме възпира да кажа че върви повече е разликата в зъбите на зъбчатките.Относно живота на двигателя при отварянето му се оказа ,че 2N има ключ 0,7мм и то след неизвестен брой километри по ендуро трасетата на Стара планина и минимум 35000 по километраж.Който не вярва да заповяда на гости, ще ми баде много приятно.
Коментар