До: КЛХ-са на Sa6o Dakara
Просто не ти се е налагало да правиш драгстер или нещо подобно, за това не си ги чувал
По принцип правят буталата за повечето състезателни машини в Щатите, както и по спецификации за други фирми.
Малко са като при часовниците. Там знаеш как е градацията. Касио, Сейко, Омега, Таг, Лонжин, Ролекс...
И след Ролекса нагоре - фирмите които правят "движения". Механизми. "Mouvement". Карантиите на часовника. Тях ги купуват бижутерите, и по тях ти правят часовник. Както едно време "каросистите" са правели коли, върху готово шаси на друга фирма. Та и тия са така. До преди няколко години не ги бях и чувал. Едно читаво "движение" гони 100000 евро. Отделно работата на бижутера. И още по-нагоре - Патек Филип
Ето ги JE . Гледай филмчето, там има подробности.
http://www.jepistons.com/dept/new/
Просто не ти се е налагало да правиш драгстер или нещо подобно, за това не си ги чувал
По принцип правят буталата за повечето състезателни машини в Щатите, както и по спецификации за други фирми.
Малко са като при часовниците. Там знаеш как е градацията. Касио, Сейко, Омега, Таг, Лонжин, Ролекс...
И след Ролекса нагоре - фирмите които правят "движения". Механизми. "Mouvement". Карантиите на часовника. Тях ги купуват бижутерите, и по тях ти правят часовник. Както едно време "каросистите" са правели коли, върху готово шаси на друга фирма. Та и тия са така. До преди няколко години не ги бях и чувал. Едно читаво "движение" гони 100000 евро. Отделно работата на бижутера. И още по-нагоре - Патек Филип
Ето ги JE . Гледай филмчето, там има подробности.
http://www.jepistons.com/dept/new/
Коментар