Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Датчик за неутрална скорост на YZ-F

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Датчик за неутрална скорост на YZ-F

    Датчика е само за неутрална скорост и не прави нищо друго
    ...подава информация към CDI-то че мотора е в положение на неутрална предавка,съответно се включва друг "мапинг",а именно намалява се оборотния режим до около 7000 об/м,дават се няколко градуса предварение на запалването за да може двигателя да заработи по-гладко на ниска скорост ,а също и да направи по-малко вероятно да се получи "ритане" при палене на мотора

    Грешка е да се смята ,че откачането на датчика ще даде по-голяма сила на запалване и че мотора ще пали по-лесно

    Важно е да се внимава при демонтиране/монтиране на датчика да не се повреди Едната от грешките които може да даде тогава е окъсяване,което ще се разчете от CDI-то като включване на неутрална и задействане на мапинга за нея дори когато мотора е в предавка,а оттам ще се получи прекъсване и засичане когато сме на скорост ,съответно нежелано от никой
    ....другата грешка която може да се получи е датчика да не "затваря" никога-резултата ще е включване на настройки за положение в предавка,но когато сме на неутрална -оттам склонност към "ритане" и по-трудно стартиране евентуално

    Общо взето ,ако мотора пали бързо и върви добре не е нужно да се заиграва човек ,представянето няма да се подобри с нищо повече
    "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
    MG Racing Team

    Коментар


    • #47
      До: Датчик за неутрална скорост на YZ-F

      Евалаааааааааааа,ето точното мнение по темата,големи глупости се изписаха,че бил еди кво си и за еди кво си

      Сега колега ако ми кажеш и как да си го свържа че при мен е резнат,и единствено един кабел от четирите влиза в cdi-то,ще съм ти много признателен и благодарен(може би и при други е резнат)

      Коментар


      • #48
        До: Датчик за неутрална скорост на YZ-F

        Първоначално публикуван от MM Преглед на мнение
        Датчика е само за неутрална скорост и не прави нищо друго
        ...подава информация към CDI-то че мотора е в положение на неутрална предавка,съответно се включва друг "мапинг",а именно намалява се оборотния режим до около 7000 об/м,дават се няколко градуса предварение на запалването за да може двигателя да заработи по-гладко на ниска скорост ,а също и да направи по-малко вероятно да се получи "ритане" при палене на мотора

        Грешка е да се смята ,че откачането на датчика ще даде по-голяма сила на запалване и че мотора ще пали по-лесно

        Важно е да се внимава при демонтиране/монтиране на датчика да не се повреди Едната от грешките които може да даде тогава е окъсяване,което ще се разчете от CDI-то като включване на неутрална и задействане на мапинга за нея дори когато мотора е в предавка,а оттам ще се получи прекъсване и засичане когато сме на скорост ,съответно нежелано от никой
        ....другата грешка която може да се получи е датчика да не "затваря" никога-резултата ще е включване на настройки за положение в предавка,но когато сме на неутрална -оттам склонност към "ритане" и по-трудно стартиране евентуално

        Общо взето ,ако мотора пали бързо и върви добре не е нужно да се заиграва човек ,представянето няма да се подобри с нищо повече
        ММ.Благодаря много.Това исках да чуя

        Коментар


        • #49
          До: Датчик за неутрална скорост на YZ-F

          за нищо,нали затова сме тук !

          Първоначално публикуван от Shifta Преглед на мнение
          Сега колега ако ми кажеш и как да си го свържа че при мен е резнат,и единствено един кабел от четирите влиза в cdi-то,ще съм ти много признателен и благодарен(може би и при други е резнат)
          От четирите кабела само синият прави връзката м/у CDI-то и датчика,но изцяло синият
          "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
          MG Racing Team

          Коментар


          • #50
            До: Датчик за неутрална скорост на YZ-F

            От четирите кабела само синият прави връзката м/у CDI-то и датчика,но изцяло синият

            Да само светло синия е към cdi,другите(бял,червен с бяла лента,и тъмно син с бяла лента) са резнати след буксата,мерих ги с уред,не ми дава никакво положение,било на верига или не........

            Коментар


            • #51
              До: Датчик за неутрална скорост на YZ-F

              Май не се изразих достатъчно ясно по-горе !
              Кабелите -(бял,червен с бяла лента,тъмно син с бяла лента) не играят никаква роля в системата ,те са си така да кажем "оригинално" отрязани !....единствено светлосиният кабел има значение и той прави връзката м/у CDI-то и прекъсвача .....ето извадка от менуала на YZ 426 :



              на схемата №3 е датчика-дори правилното е превключвател !
              R/W-червен/бял
              L/W-синьо/бял
              Sb-светло син
              W-бял
              В куплунга влиза целия сноп от кабели ,но продължава само светло синият
              "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
              MG Racing Team

              Коментар


              • #52
                До: Датчик за неутрална скорост на YZ-F

                да и при мен е така!!!,но само това ли е,каде е сварзана зелената лампа на километража тогава,това исках да разбера от самото начало

                Коментар


                • #53
                  До: Датчик за неутрална скорост на YZ-F

                  [quote=MM;618853]Датчика е само за неутрална скорост и не прави нищо друго
                  ...подава информация към CDI-то че мотора е в положение на неутрална предавка,съответно се включва друг "мапинг",а именно намалява се оборотния режим до около 7000 об/м,дават се няколко градуса предварение на запалването за да може двигателя да ...

                  Датчика подава "маса" към комутатора,при неутрална скорост,
                  при което се намалява ъгъла на изпреварване.
                  При това положение двигателя се предпазва от префорсиране
                  при работа,и "ритане" на манивелата,при палене.
                  При моделите с лампа на таблото има втора жица която през
                  диод отива до лампата /и блокаж на стартера когато е на скорост,
                  за някои модели 450сс/.
                  При модели YZ датчика отчита всички скорости/включени са всички
                  проводници/когато се използва състезателно запалване,което
                  отчита данните, от положението на дроселовата клапа ,включената скорост,и може да се програмира с различни параметри според
                  състезателните трасета.
                  Примерно на трета "кривата" на запалването е една,
                  а на четвърта съвсем друга...

                  Коментар


                  • #54
                    До: Датчик за неутрална скорост на YZ-F

                    Първоначално публикуван от MOTORGHOST Преглед на мнение
                    При модели YZ датчика отчита всички скорости/включени са всички
                    проводници...
                    От моделите YZ само първите 400/426 имат неутрален прекъсвач със четири кабела,но няма как те да отговарят за шест положения на скоростите( 5 предавки + неутрална)....CDI-то взима данни от TPS-а и от Pickup coil за оборотите на двигателя ,но не и от скоростите .....Ямаха са имали едни добри намерения и са ги заложили с перспектива ,но само толкова без да се направи каквото и да е При появата на 450 сс моделите прекъсвача вече е само с един кабел ,който всъщност е и работещия от по-ранните модели :

                    Neutral switch YZ450F


                    В Щатите при 400/426-ците прекъсвача често го махат и на негово място поставят капачки със стъклено прозорче през което си контролират маслото (не много коректно ,но това е друга тема).В Европа обаче си ги държат ...саунд тестовете тук са доста строги, правят се на свободна и прекъсвача позволява да се задържи звука в максимално ниски граници
                    "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
                    MG Racing Team

                    Коментар


                    • #55
                      До: Датчик за неутрална скорост на YZ-F

                      Браво ММ ,много подробно и разбираемо.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Датчик за неутрална скорост на YZ-F

                        MM -съгласен съм с тебе,но имам предвид специализирано запалване.
                        То чете оборотите ,и положението на дросела,но може да се програмира с различна "карта "за всяка скорост.
                        За това ,трябва отнякъде да чете скоростите,и това е точно оттам,
                        като се слага "капачка" с повече изводи.
                        Това е скъпо и рядко.При повечето мотоциклети е както ти си го
                        описал.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X