Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за Нusqvarna

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: въпрос за husqvarna

    Честито!!!
    Със здраве да го караш,и много безаварийни километри!

    Имай предвид,че:
    Мотора има маслен филтър/цилиндричен, метален,мрежест/,и се
    намира от дясната страна ,където е маркуча.Отвива се малкия болт на
    маркуча,след това се отвива големия /в който се завинтва малкия/,/от там се източва маслото/,бъркаш в отвора с тънка отверка,и внимателно издърпваш филтъра.Почистваш и монтираш обратно.
    Маслото не е 1л ,а 1.6л при сух двигател/за модела след 97г-2л.
    Масло 10W50 пълна синтетика.
    За модела 93-97г хлабината на клапаните е 0.10всм-0.15изп.
    След 97г-0.5всм 0.5изп.
    Провери по обтегача състоянието на агренажната верига ,и
    ако е в крайно положение ,задължително е за смяна.
    Моделите 93-95г са с къс успокоител на веригата и когато се
    разтегне малко повече/преди критичният лимит/,стават" шумни".
    Ако си сигурен,че отдавна не е сменявана ,и обтегача е към последните зъбци ,направо я сменявай.
    Друго слабо място е семеринга на водната помпа.
    От време на време ,с тънка пръчица бъркай през отвора за наливане на масло ,докато се натопи пръчката ,и наблюдавай какво е маслото.
    Ако е започнало да се пресича ,и има пяна ,значи най-вероятно семерингата е "заминала".
    Като цяло добри машинки,но капризни на поддръжка.
    Надявам се ,че поне малко, съм бил полезен .

    Коментар


    • #32
      До: въпрос за husqvarna

      Първоначално публикуван от MOTORGHOST Преглед на мнение
      Честито!!!
      Със здраве да го караш,и много безаварийни километри!

      Имай предвид,че:
      Мотора има маслен филтър/цилиндричен, метален,мрежест/,и се
      намира от дясната страна ,където е маркуча.Отвива се малкия болт на
      маркуча,след това се отвива големия /в който се завинтва малкия/,/от там се източва маслото/,бъркаш в отвора с тънка отверка,и внимателно издърпваш филтъра.Почистваш и монтираш обратно.
      Маслото не е 1л ,а 1.6л при сух двигател/за модела след 97г-2л.
      Масло 10W50 пълна синтетика.
      За модела 93-97г хлабината на клапаните е 0.10всм-0.15изп.
      След 97г-0.5всм 0.5изп.
      Провери по обтегача състоянието на агренажната верига ,и
      ако е в крайно положение ,задължително е за смяна.
      Моделите 93-95г са с къс успокоител на веригата и когато се
      разтегне малко повече/преди критичният лимит/,стават" шумни".
      Ако си сигурен,че отдавна не е сменявана ,и обтегача е към последните зъбци ,направо я сменявай.
      Друго слабо място е семеринга на водната помпа.
      От време на време ,с тънка пръчица бъркай през отвора за наливане на масло ,докато се натопи пръчката ,и наблюдавай какво е маслото.
      Ако е започнало да се пресича ,и има пяна ,значи най-вероятно семерингата е "заминала".
      Като цяло добри машинки,но капризни на поддръжка.
      Надявам се ,че поне малко, съм бил полезен .
      Mного ми помогна ,веригата е добре,обтегача е натегнат на полувина, а за клапаните съм ги направил както ти каза 0.10всм. , 0.15изп.

      Коментар


      • #33
        До: въпрос за husqvarna

        Семерини , всичко е ок, но за маслото съм сипал кастрол 10W40, да го сменя ли с това където казваш или няма проблем да се кара така.

        Коментар


        • #34
          До: въпрос за husqvarna

          Ако е пълна синтетика,мотоциклетно масло-става.
          Ако е за автомобили, го сменявай,за да не прецакаш съединителя.
          410сс-38к.с.-"не е шега работата".
          Внимавай ,и за маркуча отдясно който превежда масло към коляновия
          вал.Трябва да е здрав,и добре затегнат,защото от това зависи
          смазването на биелата, и буталото.

          Коментар


          • #35
            До: въпрос за husqvarna

            Първоначално публикуван от MOTORGHOST Преглед на мнение
            Ако е пълна синтетика,мотоциклетно масло-става.
            Ако е за автомобили, го сменявай,за да не прецакаш съединителя.
            410сс-38к.с.-"не е шега работата".
            Внимавай ,и за маркуча отдясно който превежда масло към коляновия
            вал.Трябва да е здрав,и добре затегнат,защото от това зависи
            смазването на биелата, и буталото.
            Колега, извини ме за нахалството но за ТЕ 610 95г. имаш ли подобна информация? Благодаря предварително.
            Хубавите неща се правят бавно!

            Коментар


            • #36
              До: Въпрос за Нusqvarna

              Двигателя "TE-TC 610" и "TE 350-410" от 95г.като конструкция
              са еднакви./Има разлика в размера на частите./
              Какво по-точно те интересува?

              Коментар


              • #37
                До: Въпрос за Нusqvarna

                Първоначално публикуван от MOTORGHOST Преглед на мнение
                Двигателя "TE-TC 610" и "TE 350-410" от 95г.като конструкция
                са еднакви./Има разлика в размера на частите./
                Какво по-точно те интересува?
                Никаде не можах да намеря мануал за този модел и година.
                Не знам каде и как да проверя оптегача на ангренажната верига. На какви обороти би трябвало да работи на празен ход, понеже като ги направя по малки (горе-долу 800,900) няма палене независимо дали е загрял.
                Другото интересно нещо е карбуратора който има две места за реглаж (от вън) но и него не мога да настроя, колкото и да си играя винаги плете оборотите, независимо че съм го почистил.
                Това което съм направил и поставил общо взето е: нова свещ NGK CR7E, NGK лула+кабел, масло,пране на въздушен филтър,разглабяне и почистване на карбуратора и др.Проверих и клапаните на студено и отговарят на тези параметри, които си дал малко по горе за другият модел от 95г. Последно за сега искам да попитам дали е нормално да е така шумен двигателя(каточели меля нещо без да чука) с изключение на тънко чукане на клапаните мисля, защото го чувам само горе? Благодаря предварително и се извинявам ако нещо не съм написал ясно.
                Хубавите неща се правят бавно!

                Коментар


                • #38
                  До: Въпрос за Нusqvarna

                  Първоначално публикуван от Boyadiskis Преглед на мнение
                  Никаде не можах да намеря мануал за този модел и година.
                  Не знам каде и как да проверя оптегача на ангренажната верига. На какви обороти би трябвало да работи на празен ход, понеже като ги направя по малки (горе-долу 800,900) няма палене независимо дали е загрял.
                  Другото интересно нещо е карбуратора който има две места за реглаж (от вън) но и него не мога да настроя, колкото и да си играя винаги плете оборотите, независимо че съм го почистил.
                  Това което съм направил и поставил общо взето е: нова свещ NGK CR7E, NGK лула+кабел, масло,пране на въздушен филтър,разглабяне и почистване на карбуратора и др.Проверих и клапаните на студено и отговарят на тези параметри, които си дал малко по горе за другият модел от 95г. Последно за сега искам да попитам дали е нормално да е така шумен двигателя(каточели меля нещо без да чука) с изключение на тънко чукане на клапаните мисля, защото го чувам само горе? Благодаря предварително и се извинявам ако нещо не съм написал ясно.
                  Това чукане е от веригата,разтегната е и чука в корпуса на цилиндъра.

                  Трябва да я смениш и ще се оправят и ниските обороти
                  ТЛК 80 4,2ТД-95г

                  Коментар


                  • #39
                    До: Въпрос за Нusqvarna

                    Получи ли пощата?
                    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...?t=9401&page=5
                    Не се притеснявай да питаш.
                    Нали за това сме се събрали тук.
                    Последно редактирано от MOTORGHOST; 21-04-09, 17:31.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Въпрос за Нusqvarna

                      Първоначално публикуван от MOTORGHOST Преглед на мнение
                      Получи ли пощата?
                      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...?t=9401&page=5
                      Не се притеснявай да питаш.
                      Нали за това сме се събрали тук.
                      Много благодаря.
                      Получих я пощата и реших да отварям мотора (за ангренажната верига)
                      и след като свалих веригата, забелязах леко криви прешленчета.
                      така и не успях да разбера ка са се изкривили. Имах и малко проблеми относно намирането на такава верига, но все пак се справих. Относно успокоителя на веригата ме интересува, как да разбера дали е за смяна. Искам да попитам как да разбера дали семерингата на водната помпа е за смяна, като по принцип в момента не изпуска.Другото което забелязах, е това че там кадето трябва да има цедка (долу в дясно на двигателя) всъщност я няма и сега когато незнам от каде да си намеря такава, се чудя какво да правя, затова ще помоля за идеи. Във връзка с магазин за подобни части относно такива мотори, имало в Благоевград но на кой адрес? Май сега се получи "човека ми подаде пръст а аз му захапах ръката"
                      Хубавите неща се правят бавно!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Въпрос за Нusqvarna

                        Някой не знае ли на колко време се сменя маслото на ТЕ610 с задвижваща верига отдясно и колко е едрината на цетката (филтъра на маслото)?
                        Хубавите неща се правят бавно!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Въпрос за Нusqvarna

                          Маслото е хубаво да го сменяш не по-късно от 2500-3000км.
                          Филтъра е специален/цилиндричен дълъг няколко см.//доколкото помня около 5см./,най -добре да търсиш оригинален за модела.
                          Сигурен ли си ,че го няма?
                          На страница 28 от ръководството/D17 отдоло на страницата/,
                          като развиеш болт 1,и кухия болт 2,вътре в отвора на картера
                          е филтъра.
                          Изважда се като се бръкне с малка оверка в средата на
                          цилиндърчето,и внимателно се издърпа навън.
                          Семеринга на водната помпа е изпуснал ако ти вкарва
                          масло в антифриза,или антифриз в маслото.
                          Части предимно донасят от Гърция.
                          В Солун има представителство,и при поръчка ги доставят от там.
                          В Благоевград със сигурност има комплект бутало и
                          агренажни вериги.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Въпрос за Нusqvarna

                            Първоначално публикуван от MOTORGHOST Преглед на мнение
                            Маслото е хубаво да го сменяш не по-късно от 2500-3000км.
                            Филтъра е специален/цилиндричен дълъг няколко см.//доколкото помня около 5см./,най -добре да търсиш оригинален за модела.
                            Сигурен ли си ,че го няма?
                            На страница 28 от ръководството/D17 отдоло на страницата/,
                            като развиеш болт 1,и кухия болт 2,вътре в отвора на картера
                            е филтъра.
                            Изважда се като се бръкне с малка оверка в средата на
                            цилиндърчето,и внимателно се издърпа навън.
                            Семеринга на водната помпа е изпуснал ако ти вкарва
                            масло в антифриза,или антифриз в маслото.
                            Части предимно донасят от Гърция.
                            В Солун има представителство,и при поръчка ги доставят от там.
                            В Благоевград със сигурност има комплект бутало и
                            агренажни вериги.
                            След като разглобих цялата система, пробвах с отверка да напипам някакъв филтър но не успях и реших утре да сваля целия капак за да видя да не е потънала на вътре. Относно маслото (интервала за смяна) не намерих инфо с изключение на едно несигорно мнение, че се сменя на 10-12 моточаса което ме озадачи като се има напредвит че мотора е бил с мигачи (което значи че се е ползвал за грацко каране) и би било твърде нерентабилно. Затова зададох този въпрос относно смяната на маслото. Иначе разбрах за миенето на филтъра след всяко каране и се чудя, като така или иначе трябва да се източва маслото, дали и да не го прецеждам? Другото което не разбрах от ръководството е защо филтъра го пишат (клапан) да не би да има и клапан който също да липсва?
                            Последно редактирано от Boyadiskis; 27-04-09, 00:33.
                            Хубавите неща се правят бавно!

                            Коментар


                            • #44
                              До: Въпрос за Нusqvarna

                              Първоначално публикуван от Boyadiskis Преглед на мнение
                              След като разглобих цялата система, пробвах с отверка да напипам някакъв филтър но не успях и реших утре да сваля и този капак за да видя да не е потънала на вътре. Относно маслото (интервала за смяна) не намерих инфо с изключение на едно несигорно мнение, че се сменя на 10-12 моточаса което ме озадачи като се има напредвит че мотора е бил с мигачи (което значи че се е ползвал за грацко каране) и би било твърде нерентабилно. Затова зададох този въпрос относно смяната на маслото. Иначе разбрах за миенето на филтъра след всяко каране и се чудя, като така или иначе трябва да се източва маслото, дали и да не го прецеждам? Другото което не разбрах от ръководството е защо филтъра го пишат (клапан) да не би да има и клапан който също да липсва?
                              Това май е този филтър, но клапан не виждам.
                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от Boyadiskis; 27-04-09, 00:50.
                              Хубавите неща се правят бавно!

                              Коментар


                              • #45
                                До: Въпрос за Нusqvarna

                                Филтъра е обикновен мрежест цилиндър.
                                Клапан би трябвало да има в кухия болт преди маркуча,
                                /но не съм 100% сигурен/.
                                Клапан има /пластинчат/,в картера на коляновия вал.
                                Когато буталото се движи надоло,той изпуска
                                компресията.Когато се движи нагоре се затваря,
                                и се получава вакум,при което става засмукване на
                                масло през маркуча,и масления филтър.
                                И ако този филтър е запушен,не може да достави
                                нужното количество масло на коляновия вал...
                                Ако е развален пластинчатия,засмуква от там въздух,
                                и пак същата работа.
                                За това тези модели при лоша поддръжка скапват,
                                бързо биелите,и цилиндрите.
                                За маслото 2500-3000км. е горна граница.
                                Ако имаш възможност е добре да го сменяш на 1000-1500,
                                а филтъра да чистиш на всеки 300-500.
                                Малко е задължаващо,но ще си сигурен,че от там
                                няма да очакваш проблеми.
                                След всяко по-дълго каране се проверява, и почиства
                                въздушния филтър.

                                Масления филтър е точно това на снимката.
                                Тръбичката на кухия болт/в дясната страна на снимката с маркуча/
                                се мушка в отвора на цилиндърчето на филтъра.
                                Последно редактирано от MOTORGHOST; 27-04-09, 08:01.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X