До: как да направя мотора си да гори по малко
Иглата се вдига посредством мембрана, управлявана от вакуума на двигателя. Няма твърда връзка между ръчката за газ и иглата.
Не са предвидени настройки на нивото и положението на иглата. Това че някой може да го "сдела" е друг въпрос.
С 3000 об, при рязко подаване на газ мотора започва да вибрира, докато със зор набере обороти. По-добре е да се кара с 500 об повече. Това на предавки над 2-ра.
Доминатора от който имам впечатления е на приятел. Беше в ужасно състояние, гореше 7-8 и нямаше тяга. Изчистих му карбуратора, смених о-ринга на фланеца, регулирах от болта за сместа. Не съм го карал оттогава, собственика също не го е засичал. Вървенето се подобри, очаквам и разхода.
Аз имам ХЛ600Р - мотора е с 2 механични карбуратора с последователно отваряне. При най-лошите настройки и натоварване разхода се качва малко над 5/100.
Разликата във вървенето е чувствителна - при подаване на газ, доминатора не реагира веднага и рязко, както ХЛ-а.
Дъртата баба може да се кара и на 2000 об, при подаване на газ си поема без да се сърди. Ако се даде много газ се включва втория карбуратор и се изстрелва.
Иглата се вдига посредством мембрана, управлявана от вакуума на двигателя. Няма твърда връзка между ръчката за газ и иглата.
Не са предвидени настройки на нивото и положението на иглата. Това че някой може да го "сдела" е друг въпрос.
С 3000 об, при рязко подаване на газ мотора започва да вибрира, докато със зор набере обороти. По-добре е да се кара с 500 об повече. Това на предавки над 2-ра.
Доминатора от който имам впечатления е на приятел. Беше в ужасно състояние, гореше 7-8 и нямаше тяга. Изчистих му карбуратора, смених о-ринга на фланеца, регулирах от болта за сместа. Не съм го карал оттогава, собственика също не го е засичал. Вървенето се подобри, очаквам и разхода.
Аз имам ХЛ600Р - мотора е с 2 механични карбуратора с последователно отваряне. При най-лошите настройки и натоварване разхода се качва малко над 5/100.
Разликата във вървенето е чувствителна - при подаване на газ, доминатора не реагира веднага и рязко, както ХЛ-а.
Дъртата баба може да се кара и на 2000 об, при подаване на газ си поема без да се сърди. Ако се даде много газ се включва втория карбуратор и се изстрелва.



Коментар