Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да направя мотора си да гори по-малко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: как да направя мотора си да гори по малко

    Карал съм Доминатор и не е харчил над 6,5 и при доста тежък терен.
    КЛР 600 не ми е качвал разхода над 5 при никакви обстоятелства.
    Просто мисля, че караш с богата смес. Погледни цвета на свеща и цвета на изгорелите газове. Също така дали смукачът се връща докрай.
    Нивото на иглата, жигльорите, възд филтър..
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #17
      До: как да направя мотора си да гори по малко

      И моя ХЛ със стандартните зъбчатки е около 4-5.
      На приятел доминатора - 7

      Коментар


      • #18
        До: как да направя мотора си да гори по малко

        Няма цвят на изгорелите газове нито като е студен нито топъл независимо във какви обороти е и дали е на смукач или не въздушния филтер е нов а италианеца дето го зех от него той е 1-ви собственик ас съм 2-ри каза че и при него е бил така явно така си е от завода той каза че нищо не е пипал по него сичко си му е оригинално жиглюри игла.
        LIVE TO RIDE/RIDE TO LIVE

        Коментар


        • #19
          До: как да направя мотора си да гори по малко

          3,5 на асвалт съм го засичал моя доминатор който не вярва пари слагам
          на черно 5,5 6

          Коментар


          • #20
            До: как да направя мотора си да гори по малко

            Я го дай,по байра и в кал па да видим за какво става на вапрос....3.5 ДА ДА...
            "Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя. "о8894оЗ81З

            Коментар


            • #21
              До: как да направя мотора си да гори по малко

              Първоначално публикуван от panjeto71 Преглед на мнение
              Я го дай,по байра и в кал па да видим за какво става на вапрос....3.5 ДА ДА...
              ти четеш ли каде сам написал 3,5 на асвалт , а по кал и такива екстри 5,5 6

              Коментар


              • #22
                До: как да направя мотора си да гори по малко

                Е доминатора май си е ламя Имам един приател дето си му гори пак така много 6-8 в зависимост от терена и ръчката
                Аз съм предоволен от разхода на мойта кава КЛХ250 4,5 мах 5 на офроуд а на асвалт незнам сигурно на 3,5 ще да му паде разхода. Доста икономични са тези кавазакита.
                А и имах още нещо за казване ХЛ-а е с доста дълги скорости и малък зъбак отзаде. Докато Доминатора е по офроуд ориентиран и е с по къси скорости и доста по голям зъбак. Предполагам, че това е причината за разликата в разхода.
                KAWASAKI Let the good times roll

                Коментар


                • #23
                  До: как да направя мотора си да гори по малко

                  хора мотора гори към 8/100 смесено каране кал баири асфалт рачка пак ми се струва много с 2.3 л от Горубляне до мотопистата в Пасарел и обратно и вече почти няма бензин а моя приател с хл-а си рачка после яако и каране каде спокойно каде по бързо
                  LIVE TO RIDE/RIDE TO LIVE

                  Коментар


                  • #24
                    До: как да направя мотора си да гори по малко

                    Първоначално публикуван от toto_cagiva Преглед на мнение
                    хора мотора гори към 8/100 смесено каране кал баири асфалт рачка пак ми се струва много с 2.3 л от Горубляне до мотопистата в Пасарел и обратно и вече почти няма бензин а моя приател с хл-а си рачка после яако и каране каде спокойно каде по бързо
                    Свали иглата с едно положение надолу!И виж какъв е цвета на свеща.

                    Успех и поздрави!
                    [I]Радослав Димчовски[/I]

                    Коментар


                    • #25
                      До: как да направя мотора си да гори по малко

                      Имам двама приятели имаха Dominatori 650,единия беше с някакъв рейсингов карб.и вървеше много повече от нормалното и в гората им даваха разход не повече от 6/100 и на двата,и това е на ръчка не се возят а карат.Мисля че наистина на Toto Cagiva не му е добре мотора.
                      Последно редактирано от Jori; 05-11-08, 09:55.
                      [SIGPIC][/SIGPIC] Yamaha WR 426
                      ВСЯКО ПАДАНЕ Е ПРЕДПОСЛЕДНО

                      Коментар


                      • #26
                        До: как да направя мотора си да гори по малко

                        Зависи как го караш мотора моя XР при яка ръчка харчи 10 иначе при спокойно каране 6,а Suzuki dr 250 на яко ръчка 6
                        Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                        Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                        Коментар


                        • #27
                          До: как да направя мотора си да гори по малко

                          Първоначално публикуван от toto_cagiva Преглед на мнение
                          хора мотора гори към 8/100 смесено каране кал баири асфалт рачка пак ми се струва много с 2.3 л от Горубляне до мотопистата в Пасарел и обратно и вече почти няма бензин а моя приател с хл-а си рачка после яако и каране каде спокойно каде по бързо
                          Колега вземи си провери филтрите горивен въздушен ,почисти си карбуратора прегледай дали задържа смукача, нивото на поплавъка също провери . Ако всичко това си проверил и оправил ако има нещо а пак гори много виж с какви забчатки си да не си с малка отпред и голяма отзад сравни го с някой друг доминатор на една и съща предавка с една и съща скорост на какви обороти си. Ако ти си на по високи значи е от зъбчатките поддържаш същата скорост като другите с по високи обороти съответно и повече бензин.
                          А разхода на всеки двигател който не е правен нещо а си е сериен заводски модел варира от 80 до 120 грама на конска сила при каране по асфалт доминатора е към 44 -45 значи разхода трябва да варира между 3.6 литра както е писал колегата по нагоре и 5.4 литра . Този разход е за нормално каране по асфалт при средни обороти или скорост до 100-110 км/ч. Средните обороти за Доминатора са към 3500.Съветвам те и да си изтеглиш някой сервизен мануал за доминатор за да видиш какви са регулажите на карбуратора ниво на поплавъка диаметър на жигльорите брой на зъбите на предна и задна зъбчатки.
                          Dimitar Dyakov

                          Коментар


                          • #28
                            До: как да направя мотора си да гори по малко

                            Доминатора има много смотан карбуратор - не може да му се регулира нивото на поплавъка, не може да се мести иглата и е вакумен. Според мен със смяна на карбуратора ще се оправи и вървежа и горенето.
                            Колега dyak, 3000 об/мин при този ЕДНОцилиндров двигател са минималните обороти, при които двигателя работи равномерно, без придърпване и излишно натоварване. 3500 не са средни, а са в долната граница на оптималните. Оптималните обороти са 3500-5500.

                            Коментар


                            • #29
                              До: как да направя мотора си да гори по малко

                              Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
                              Доминатора има много смотан карбуратор - не може да му се регулира нивото на поплавъка, не може да се мести иглата и е вакумен. Според мен със смяна на карбуратора ще се оправи и вървежа и горенето.
                              Колега dyak, 3000 об/мин при този ЕДНОцилиндров двигател са минималните обороти, при които двигателя работи равномерно, без придърпване и излишно натоварване. 3500 не са средни, а са в долната граница на оптималните. Оптималните обороти са 3500-5500.
                              Колега какво разбираш под "вакуумен карбуратор"това че шибъра с иглата се движат с вакуум ли ? карбуратора си е най обикновен с изключение на това че шибъра и иглата нямат твърда връзка с жилото за газта а се движат с вакуум. Точно на Доминатор карбуратор не съм отварял ,но на друг модел на хонда с "вакуумен карбуратор"както казваш съм отварял пак се регулира поплавъка и иглата също.
                              Аз под вакуумен карбуратор разбирам карбуратор без игла без поплавък а с мемрана която се задвижва от вакуум и така пуска бензин колкото за един работен такт а сечението на дифузьора се намаля и увеличава с дроселна клапа а не с шибър с такъв карбуратор може мотора да си работи и с гумите нагоре . А за тия 3000 оборота нали казваш че са минимални които да поддържа на 5 предавкаа човека иска да гори малко ,сколко да го кара за да гори по малко с 5000 или с 3000?
                              И още нещо НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА .Всичко може да се регулира и ремонтира дори да е капсуловано и залято със епоксидна смола.
                              Dimitar Dyakov

                              Коментар


                              • #30
                                До: как да направя мотора си да гори по малко

                                Този мотор не гори повече от 4л.на 100 за да качи разхода двойно има сериозен проблем и смятам че е карбуратора.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X