Мотора пали много лесно студен и загрял - 1-2 ритания. Голям проблем обаче е при падане - много лесно се дави, и тогава пали много трудно - след 10-на ритания, а понякога и повече. Случвало ми се е мотора да падне на една страна, почва да тече бензин, и тогава става страшно. В такива случаи затварям кранчето, и ритам, докато не запали. Понякога пък при изкачване на голям наклон, ако се случи да загасне при отворена газ - пак се дави веднага.
Тъй като доста хора карат ТТ/ХТ - споделете някакви пинизи при палене, след като се е задавил? Само при мен ли е така? Свещта ли се мокри, карбуратора ли се препълва?!
Тъй като доста хора карат ТТ/ХТ - споделете някакви пинизи при палене, след като се е задавил? Само при мен ли е така? Свещта ли се мокри, карбуратора ли се препълва?!
пак същото - въртиш на стартер с отворена до край газ(но не да помпаш на газта(щото се дави още повече)!!! А отваряш напълно и държиш до като не запали.

.Аз поне така правя!
, та засега мисля да карам така.
, но ми се струва, че без газ пали по-лесно). За сравнение преди дори и след 10 мин почивка, се налагаше да ритам по над 15 пъти. Това на моя мотор е равносилно сигурно на изкачването на 10-етажен блок
Коментар