Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали

    Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
    Защо не снимаш двигателя и да качиш снимката във форума?Мисля че така на всички ще ни стане много по-ясно!

    +1
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #17
      До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали

      Говорех за страничната тапа, не знаех, че оттам се свързва оборотомера. Като се прибера ще огледам хубаво мотора, и ще го снимам. Само че това ще е към края на Август.
      Ако наистина има декомпресор, може пък да се окаже, че се нуждае само от настройка.
      Последно редактирано от ACCELERATOR; 31-07-08, 12:06.

      Коментар


      • #18
        До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали

        Не би трябвало да може да го риташ, без декомпресор
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #19
          До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Не би трябвало да може да го риташ, без декомпресор
          Аз бях писал по-горе, че мога да се изправя на манивелата съвсем спокойно с 90-те си кг
          После, както съм изправен върху нея с теглото си, подскачам леко, и ритам.
          Mежду другото, в една друга тема на Емо видях снимки на неговото ТТ. Ето тук се вижда добре нещото, което според мен би трябвало да е декомпресора (на главата горе вдясно, от което излиза жило):
          http://forum.offroad-bulgaria.com/at...5&d=1216991347
          Аз такова нещо нямам. Доколкото си спомням, там пак има една тапа... Като се прибера, ще го снимам.
          Последно редактирано от ACCELERATOR; 31-07-08, 13:10.

          Коментар


          • #20
            До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали

            Хе-хе!За това не се бях сетил!Сега ще изровя някоя в едър план та да стане по ясно.
            Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


            "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
            Джон Кенеди

            Коментар


            • #21
              До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали

              Ако има само тапа, явно някой е сметнал. че декомпресорът не му трябва...
              Искам да ти кажа, че вероятността да върне и да ти строши крака или манивелата е сериозна. Оправи го
              Или поне го пали с ботуши
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #22
                До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали

                Тук съвсем ясно се вижда декомпресора-поне горната част от него.Тапата между ребрата е за оборотомер.Лоста към който се хваща жилото е част от декомпресора.
                Прикачени файлове
                Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                Джон Кенеди

                Коментар


                • #23
                  До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали

                  Eто как е при мен
                  @ Scrapheap: да чукна на дърво, досега не е връщал. Има нещо като тресчотка на манивелата, и като запали се чува подобен звук, манивелата си остава долу. Карам винаги с ботуши.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #24
                    До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали

                    Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
                    Eто как е при мен
                    @ Scrapheap: да чукна на дърво, досега не е връщал. Има нещо като тресчотка на манивелата, и като запали се чува подобен звук, манивелата си остава долу. Карам винаги с ботуши.
                    На всеки мотор манивелата остава долу, когато запали.
                    Просто валовете се завъртат в правилната посока и приводът на манивелата се отцепва. Проблемът е, когато коляновият вал се превърти в обратна посока (дори не цял оборот). Тогава манивелата се връща достатъчно силно за да те нарани сериозно. Виждал съм открита фрактура на крак от това.
                    Вярно е, че цвайтактерите с по-голям обем са по-склонни към ритане, но и при 4т има тази възможност.
                    Причините могат да са неправилно предварение, неправилна горивна смес, НЕПРАВИЛНО РИТАНЕ.
                    Декомпресора изключва тази възможност или я свежда до безопасно ниво. Освен това значително улеснява стартирането на двигателя, особено в трудни условия.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #25
                      До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали

                      Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
                      Eто как е при мен
                      @ Scrapheap: да чукна на дърво, досега не е връщал. Има нещо като тресчотка на манивелата, и като запали се чува подобен звук, манивелата си остава долу. Карам винаги с ботуши.
                      Ебаси!Вярно няма декомпресор!
                      Имаш само един вариант-търси карантията(най-добре втора употреба,там няма отговорни детайли).Аз чакам една глава за ХТ и ако механизма не е свален ще ти го дам.
                      Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                      "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                      Джон Кенеди

                      Коментар


                      • #26
                        До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали

                        Имам горната част на декомпресора(тази която влиза в главата,т.е. точно това което е на снимката).Ако дойдеш да си го вземеш ще ти го подаря(хем ще ти покажа как работи на разглобена глава та да знаеш какво да правиш на твоя).Нямам механизма в картера,но можеш да си направиш декомпресора ръчен(трябват ти едно жило,дръжка и малко творчество).Освен това ще трябва да си купиш един семеринг(около 2 лв),пружината която връща лостчето и едно болтче 6мм.Ако имаш интерес пиши на ЛС.
                        Последно редактирано от ЕМО; 11-09-08, 11:56.
                        Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                        "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                        Джон Кенеди

                        Коментар


                        • #27
                          До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали

                          Мерси
                          Ще мина да го взема, и после ще кача снимки как е станало.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали

                            здравей колега , имам хт 600 , и аз нямам стартер , в началото и аз имах големи ядове с паленето , докато не му хванах цаката ........ не знам къде се намира този декомприсьор но си има чалъм на палене които ако го хванеш няма да имаш никакви проблеми , тук някъде във форума имаше подобна тема за техниките на ритане , потърси я там пише интересни неща , мога да ти обесня как се получава при мен , никога не ритам преди да направя тази магия с манивелата , когато е студен леко риташ манивелата ( бавно ) от най горно положение до крайно долно ........ мотора да не е на контакт ,след тази процедура дърпаш смъкача , после буташ манивелата леко надолу и точно когато застане хоризонтално се чува едно леко щаркване , щом го чуеш пускаш тя се връща , после обираш леко свободния ход и риташ яко ако всичко е наред пали веднага , опитай и ще усетиш момента , ако не се чуе това ,, щаркване ,, се рита много трудно и с голямо усилие , след падане и при мен е така трудно пали особенно ако не си го вдигнал веднага , но с тази техника на ритане , след 5-6 опита се получава , потърси тази тема във форума и прочети какво са писали колегите и там
                            ако те интересува по подробно как точно се прави този номер с манивелата пиши ми на лично за да ти обесня по подробно

                            Коментар


                            • #29
                              До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали

                              При мен всичко е точно , действай си спокойно.
                              Успех!
                              Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                              "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                              Джон Кенеди

                              Коментар


                              • #30
                                До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали

                                Много благодаря на Емо за декомпресора, който ми подари!
                                Вчера го монтирах. Оказа се просто начинание (не толкова просто, колкото да се науча да паля с негова помощ ). За съжаление не можах да намеря подходяща пружина, но засега нямам проблем дори и без нея.
                                С няколко думи да обясня процедурата :
                                -Извадих тапата - с помощта на тирбушон (сериозно ).
                                -Сложих семеринга, а после и лостчето.
                                -Купих си жило (160см), и ръчка за декомпресора.
                                -Монтирах ги, и...

                                ...Пробвах да запаля - натискам ръчката на декомпресора, ритам, пускам и... нищо. Ритах по този начин около 10-на пъти безуспешно, накрая ми писна, бих един шут по добрия стар начин (без декомпресор) - чу се силен гърмеж в ауспуха , последва втори шут (пак без декомпресор), и запали без проблеми. Тогава се замислих, и приложих друга тактика - натискам леко манивелата, докато дойде такт сгъстяване, тогава натискам декомпресора, за да го прескоча, след това го пускам, и ритам - Voila! Значи - това била цаката. Обикновено след отпускане на ръчката, в цилиндъра все още остава малко компресия, достатъчна за получаването на по-рязък ритник по манивелата.
                                Между другото, да се „похваля“ - при последното каране, манивелата ми не издържа, и се счупи. Явно ѝ дойдоха в повечко моите 90кг + липсата на декомпресор . Заварих я с аргон, дано да издържи..

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X