Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали
Свий
X
-
До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали
Говорех за страничната тапа, не знаех, че оттам се свързва оборотомера. Като се прибера ще огледам хубаво мотора, и ще го снимам. Само че това ще е към края на Август.
Ако наистина има декомпресор, може пък да се окаже, че се нуждае само от настройка.Последно редактирано от ACCELERATOR; 31-07-08, 12:06.
Коментар
-
До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали
Аз бях писал по-горе, че мога да се изправя на манивелата съвсем спокойно с 90-те си кгПървоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеНе би трябвало да може да го риташ, без декомпресор

После, както съм изправен върху нея с теглото си, подскачам леко, и ритам.
Mежду другото, в една друга тема на Емо видях снимки на неговото ТТ. Ето тук се вижда добре нещото, което според мен би трябвало да е декомпресора (на главата горе вдясно, от което излиза жило):
http://forum.offroad-bulgaria.com/at...5&d=1216991347
Аз такова нещо нямам. Доколкото си спомням, там пак има една тапа... Като се прибера, ще го снимам.Последно редактирано от ACCELERATOR; 31-07-08, 13:10.
Коментар
-
До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали
Хе-хе!За това не се бях сетил!Сега ще изровя някоя в едър план та да стане по ясно.Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали
Ако има само тапа, явно някой е сметнал. че декомпресорът не му трябва...
Искам да ти кажа, че вероятността да върне и да ти строши крака или манивелата е сериозна. Оправи го
Или поне го пали с ботуши"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали
На всеки мотор манивелата остава долу, когато запали.Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнениеEто как е при мен
@ Scrapheap: да чукна на дърво, досега не е връщал. Има нещо като тресчотка на манивелата, и като запали се чува подобен звук, манивелата си остава долу. Карам винаги с ботуши.
Просто валовете се завъртат в правилната посока и приводът на манивелата се отцепва. Проблемът е, когато коляновият вал се превърти в обратна посока (дори не цял оборот). Тогава манивелата се връща достатъчно силно за да те нарани сериозно. Виждал съм открита фрактура на крак от това

.
Вярно е, че цвайтактерите с по-голям обем са по-склонни към ритане, но и при 4т има тази възможност.
Причините могат да са неправилно предварение, неправилна горивна смес, НЕПРАВИЛНО РИТАНЕ.
Декомпресора изключва тази възможност или я свежда до безопасно ниво. Освен това значително улеснява стартирането на двигателя, особено в трудни условия."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали
Ебаси!Вярно няма декомпресорПървоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнениеEто как е при мен
@ Scrapheap: да чукна на дърво, досега не е връщал. Има нещо като тресчотка на манивелата, и като запали се чува подобен звук, манивелата си остава долу. Карам винаги с ботуши.
!
Имаш само един вариант-търси карантията(най-добре втора употреба,там няма отговорни детайли).Аз чакам една глава за ХТ и ако механизма не е свален ще ти го дам.Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали
Имам горната част на декомпресора(тази която влиза в главата,т.е. точно това което е на снимката).Ако дойдеш да си го вземеш ще ти го подаря(хем ще ти покажа как работи на разглобена глава та да знаеш какво да правиш на твоя).Нямам механизма в картера,но можеш да си направиш декомпресора ръчен(трябват ти едно жило,дръжка и малко творчество).Освен това ще трябва да си купиш един семеринг(около 2 лв),пружината която връща лостчето и едно болтче 6мм.Ако имаш интерес пиши на ЛС.Последно редактирано от ЕМО; 11-09-08, 11:56.Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали
здравей колега , имам хт 600 , и аз нямам стартер , в началото и аз имах големи ядове с паленето , докато не му хванах цаката ........ не знам къде се намира този декомприсьор но си има чалъм на палене които ако го хванеш няма да имаш никакви проблеми , тук някъде във форума имаше подобна тема за техниките на ритане , потърси я там пише интересни неща , мога да ти обесня как се получава при мен , никога не ритам преди да направя тази магия с манивелата , когато е студен леко риташ манивелата ( бавно ) от най горно положение до крайно долно ........ мотора да не е на контакт ,след тази процедура дърпаш смъкача , после буташ манивелата леко надолу и точно когато застане хоризонтално се чува едно леко щаркване , щом го чуеш пускаш тя се връща , после обираш леко свободния ход и риташ яко ако всичко е наред пали веднага , опитай и ще усетиш момента , ако не се чуе това ,, щаркване ,, се рита много трудно и с голямо усилие , след падане и при мен е така трудно пали особенно ако не си го вдигнал веднага , но с тази техника на ритане , след 5-6 опита се получава , потърси тази тема във форума и прочети какво са писали колегите и там
ако те интересува по подробно как точно се прави този номер с манивелата пиши ми на лично за да ти обесня по подробно
Коментар
-
До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали
При мен всичко е точно , действай си спокойно.
Успех!Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
До: Ямаха ТТ600 - лесно се дави и трудно пали
Много благодаря на Емо за декомпресора, който ми подари!
Вчера го монтирах. Оказа се просто начинание (не толкова просто, колкото да се науча да паля с негова помощ
). За съжаление не можах да намеря подходяща пружина, но засега нямам проблем дори и без нея.
С няколко думи да обясня процедурата
:
-Извадих тапата - с помощта на тирбушон (сериозно
).
-Сложих семеринга, а после и лостчето.
-Купих си жило (160см), и ръчка за декомпресора.
-Монтирах ги, и...
...Пробвах да запаля - натискам ръчката на декомпресора, ритам, пускам и... нищо. Ритах по този начин около 10-на пъти безуспешно, накрая ми писна, бих един шут по добрия стар начин (без декомпресор)
- чу се силен гърмеж в ауспуха 
, последва втори шут (пак без декомпресор), и запали без проблеми. Тогава се замислих, и приложих друга тактика - натискам леко манивелата, докато дойде такт сгъстяване, тогава натискам декомпресора, за да го прескоча, след това го пускам, и ритам - Voila! Значи - това била цаката. Обикновено след отпускане на ръчката, в цилиндъра все още остава малко компресия, достатъчна за получаването на по-рязък ритник по манивелата.
Между другото, да се „похваля“ - при последното каране, манивелата ми не издържа, и се счупи. Явно ѝ дойдоха в повечко моите 90кг + липсата на декомпресор
. Заварих я с аргон, дано да издържи..
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар