До: Колко масло събира wr400 или yzf400
Аз направих промивка на моя двигател и съм доволен от резултата!
Поразпитах насам натам преди да свърша тази работа и ми казаха че промивното масло върши по-добра работа от препаратите, които се добавят към старото масло. Ползвах промивно масло Приста като спазих инструкциите за употреба:
1. Подгрях двигателя добре, в движение, за целта карах около двайсетина километра без да спирам.
2. Източих старото масло и веднага налях промивното.
3. Стартирах мотора и го оставих да работи на место 5 минути на тихи обороти (без да дърпам смукач или да подавам газ). Това да го държа точно 5 минути си го реших аз, иначе препоръчват по-дълго време!
4. Изгасих мотора и източих веднага промивното масло, като го оставих да се изтече добре.
5. Смених стария маслен филтър и налях новото масло.
Като източвах промивното масло след промивката, изтече страшна чернилка и дори малки парченца нагар. Вече за повече от 1000 км. новото масло съвсем леко е променило цвета си, а преди ставаше чернилка за 1000км. За сега няма негативни ефекти противно на някои твърдения, които бях чувал - т.е. не се е увеличило харченето на масло (дори ми се струва че малко намаля), не са се появили никакви шумове. По-бързо качва маслото в масления резервоар (рамката) и по-дълго го задържа там след като изгася двигателя, съответно ми е по-лесно да си следя нивото на маслото.
Изрично ме предупредиха да не промивам отново при следващите няколко смени на масло!!!
Моя мотор е Ямаха XTZ660, т.е. не е спортен мотор, затова се допитай и до други, с повече опит със спортните мотори!
Първоначално публикуван от divecha
Преглед на мнение
Поразпитах насам натам преди да свърша тази работа и ми казаха че промивното масло върши по-добра работа от препаратите, които се добавят към старото масло. Ползвах промивно масло Приста като спазих инструкциите за употреба:
1. Подгрях двигателя добре, в движение, за целта карах около двайсетина километра без да спирам.
2. Източих старото масло и веднага налях промивното.
3. Стартирах мотора и го оставих да работи на место 5 минути на тихи обороти (без да дърпам смукач или да подавам газ). Това да го държа точно 5 минути си го реших аз, иначе препоръчват по-дълго време!
4. Изгасих мотора и източих веднага промивното масло, като го оставих да се изтече добре.
5. Смених стария маслен филтър и налях новото масло.
Като източвах промивното масло след промивката, изтече страшна чернилка и дори малки парченца нагар. Вече за повече от 1000 км. новото масло съвсем леко е променило цвета си, а преди ставаше чернилка за 1000км. За сега няма негативни ефекти противно на някои твърдения, които бях чувал - т.е. не се е увеличило харченето на масло (дори ми се струва че малко намаля), не са се появили никакви шумове. По-бързо качва маслото в масления резервоар (рамката) и по-дълго го задържа там след като изгася двигателя, съответно ми е по-лесно да си следя нивото на маслото.
Изрично ме предупредиха да не промивам отново при следващите няколко смени на масло!!!
Моя мотор е Ямаха XTZ660, т.е. не е спортен мотор, затова се допитай и до други, с повече опит със спортните мотори!
.Смяна на 4 резервоара бензин.




Коментар