Обява

Свий
Няма добавени обяви.

центровка на КЛХ250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: центровка на КЛХ250

    Първоначално публикуван от galinvayov Преглед на мнение
    При натиск на двете, тежести навън пина трябва да се прибира и заключва без заяждане и т.н. Важно нещо за работата на декомпресора е пружинката, трябва да е оригинална. Нова струва 5 лева.
    Ами прижината съм я поръчал. Иначе пина си се прибира в леглото, но ми прави впечатление че първо трябва да се натисне едната тежест и след това пина се движи , но има като , че ли леко задържане и при двата вала които имам. Някакви идеи за майстор около Бургас , който да погледне двата вала и да препоръча кой да използвам или да каже да купувам нов ако трябва? Че от предния майстор още не мога да се възстановя финансово а уж само добри думи за него съм чувал

    Коментар


    • #62
      От: центровка на КЛХ250

      Смени марката и ще се възстановиш и психически . С тези твои страхове не си за такъв мотор . Човек , като се качва на мотора трябва да мисли положително , а не за това дали ще му затвори или не декомпресора . Черни мисли = счупено возило .

      Коментар


      • #63
        От: центровка на КЛХ250

        Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
        Смени марката и ще се възстановиш и психически . С тези твои страхове не си за такъв мотор . Човек , като се качва на мотора трябва да мисли положително , а не за това дали ще му затвори или не декомпресора . Черни мисли = счупено возило .
        С всяка марка може да се случи а не знам как би мислил ти ако след като си вземеш мотора от майстор изкара 5 часа и се наложи да вложиш в него над 1000лв . Всеки се разпростира според възможностите си но аз лично не мога да си позволя след месец да наливам отново над 1000лв и да чакам 2 месеца части.
        Благодаря на всички итговорили ще взема под внимание всички съвети и ще видим какво ще стане

        Коментар


        • #64
          От: центровка на КЛХ250

          RTFM! Нищо повече.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #65
            От: центровка на КЛХ250

            Не се сърди , но технически си доста зле . Моторът още когато си го взел е бил в недобро здраве . Той сам ти го е показал , когато малко след покупката е почнал да прави аномалии . Ангренажната верига щом е била толкова провиснала се е чувало характерния метален звук при работа на двигателя . Въпрос на време е било да се случи неизбежното . Като не искаш да наливаш пари и да чакаш с месеци за части е трябвало да си вземеш девствен мотор . Познават се лесно .

            Коментар


            • #66
              От: центровка на КЛХ250

              Няма място за сърдене, когато не ми е ясно нещо питам, просто не смятам , че купи си девствен мотор или смени марката е правилния съвет. А иначе наистина не съм професионален автомонтьор но с правилните напътствия се справям добре, ме ме е срам да питам и чета какво са нписали производителите. Ако имах възможност щеше да карам чисто нов мотор, както и всички тук. За съжаление се борим с действителността на ниски заплати и набедени майстори. За информация само мотора не е правил никакви аномалии за 3000-4000км (като изключим няколко прекъснати кабела ) . Двигателя палеше от първия път и нямше никакви шумове. Всичко стана от веднъж загуби мощност и спря да пали. Смених (майстор) веригата и след 5 часа се счупи клапан.

              живот и здраве тази седмица ще събера двигателя и скоро надявам се да няма проблеми. Поздрави на всички ��

              Коментар


              • #67
                От: центровка на КЛХ250

                И защо смени веригата като нямаше никакъв шум и палеше от първия път ? И как така се счупи за 3000 км като е бил много хубав ? Ако е девствен не за 3 , а за 30 000 км нищо няма да му стане . Майсторът не ти е виновен . Ако той нещо е объркал с веригата - щеше да се счупи веднага , а не след 5 часа . Като смяташ съветите ми за неправилни - повече няма и да ги получиш . Сега най-добре си го сглоби сам , после да не ти и виновен някой друг .

                Коментар


                • #68
                  От: центровка на КЛХ250

                  Веригата я смених защото когато спря да пали и свалих капака на клапаните и двата вала бяха с по един зъб назад. Но шум нямаше . А както казах всеки би си взел мотор от магазина стига да има възможност в случая аз нямам извинявам се за което . Майстора не е догледал клапаните или декомпресьора не веригата (това е както мое мнение така и на още няколко човека занимаващи се с автомобили просто когато им закарах мотора казаха, че нямат нужната документация и е нещо ново за тях ). Нямам нищо против технически съвети , за тях съм благодарен. За девствения мотор също някой ден може да се получи но не сега. Ако толкова много е проблем , че карам стар мотор и пиша във форума може да ми подариш един девствен. А мотора е купен точно от Карлово. Не те знам с какво се занимаваш но най вероятно човека който ми го продаде ( на входа на Карлово откъм Казанлък в дясно се пада ) ти е приятел и ти плюеш неговата стока.
                  Последно редактирано от bascho; 23-07-14, 13:13.

                  Коментар


                  • #69
                    От: центровка на КЛХ250

                    Девствен мотор не означава нов , а нечовъркан и закрепен , т.е истински . Старите мотори между другото са направени много по-добре и имат доста по-голям ресурс от новите . Кристално кълбо нямам , а и защо ми е да знам от къде и от кой си го взел . Измисляш си доста неща и ги пишеш преди даже и да помислиш дали е редно или не : карай си колкото стар козел искаш и си пиши на воля - някой да ти е забранил ? Как да ти подаря девствен мотор , като искаш да му завариш декомпресора ей така превантивно ? Няколко човека се помъчихме да те предпазим от теб самия и от твоите неадекватни мисли и дейности , но ти явно не разбираш какво ти се говори . От мен - толкова , стегни се , прочети повече , запретни ръкави и си оправи мотора .

                    Коментар


                    • #70
                      От: центровка на КЛХ250

                      [QUOTE=pe6o74;2554533] ....... а и защо ми е да знам от къде и от кой си го взел . Измисляш си доста неща и ги пишеш преди даже и да помислиш дали е редно или не : карай си колкото стар козел искаш и си пиши на воля - някой да ти е забранил ? Как да ти подаря девствен мотор , като искаш да му завариш декомпресора ей така превантивно ? Няколко човека се помъчихме да те предпазим от теб самия и от твоите неадекватни мисли и дейности , но ти явно не разбираш какво ти се говори ...... /QUOTE]

                      Значи нищо не съм измислил от къде съм го взел само казах защото ти каза нещо от сорта , че съм го взел така а мотора си работеше много добре. Трудно е да разбереш един мотор дали е пипа , за да се закрепи или не. Поне моите познания не стигат . Двигателя работеше много добре, нямаше разни силикони и т.н. на външен вид изглеждаше добре и го взех това е. Относно декомпресьора веднага си взех забележка , просто автомобилните двигатели нямат такова устройство и за това си помислих, че тук е сложено само заради по-слабия стартер поради по малкия стартов ток на мотоциклетните акомулатори, и на манивела ще пали. Няколко колеги казахте , че няма как да стане и се отказах. Относно четенето мотора ще се сглоби бавно и внимателно според мануала. И както казах технически съвети не отказвам няма място за сърдене, щом питам значи не ми е ясно . Много оспамихме темата така , че ще помоля някой да изтрие излишното а да се надяваме и , че на никой няма да му трябват съвети а само ще си караме моторите .

                      Коментар


                      • #71
                        От: центровка на КЛХ250

                        И аз ходих на това място в Карлово и да моторите са само закрепени. Освен това баща ми звъня сутринта и пита за 3 мотора и казаха, че може да отидем да ги видим. Отидохме следобед и имаше едно раздрънкано сузуку с шум, изпуснал амортисьор и разбити лагери.Нямаше другите мотори, За които говорихме. Питаме къде са, ами продадени били преди седмица. Обявите си стоят, абе много некоректни.

                        Коментар


                        • #72
                          От: центровка на КЛХ250

                          Вчера затворихме всичко но укъсняхме много. Днес налях антифриз премерих компресията на студен двигател 8 атмосфери. Знам , че се мери при загрял двигател ама ще изчакам да изгоря един два резервоара тогава ще я проверя. Свързах всички кабели мотора запали от четвърт . Няма никакви шумове и вибрации по двигателя. Днес го запалих да позагрее на място за по 4-5минути и го изгасих да изстине поне за 2 часа това 4 пъти. Утре мисля да повторя процедурата и го пробвам как върви, тъй като мотора вече е с чугунена риза ( по съвет на колега от форума се договорих с работилницата където обработиха всичко да вземат от малолитражен японски двигател (мисля че е за Suzuki Swift 1.3 ) и четох , че трябва да се внимава доста при разработката. Благодаря на всички още веднъ за съветите .

                          Коментар


                          • #73
                            От: центровка на КЛХ250

                            Пожелавам ти вече много безаварийни километри !!
                            KAWASAKI KLR 250-->HONDA XR 250-->KTM EXC 250 2T-->KAWASAKI KDX 200R
                            НЯМА ЛОШИ МАРКИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ!!!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X