Обява

Свий
Няма добавени обяви.

центровка на КЛХ250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: центровка на КЛХ250

    Така да раздвижа малко темата. Все още не мога да намеря глава за моторчето и днес ходих в сервиза за глави в Бургас, който се намира до сервиз Ситроен. Там ми казаха , че те не могат да ремонтират главата тъй като две от леглата са пукнати и трябва да се наварят а те нямали подходящ материал за новите легла на клапаните. Препоръчаха ми да изпратя главата до Варна във фирма Коортех http://koorteh.com/ . Чудя се дали да изпратя главата до Варна или до София в http://www.head-service.com/ . Как мислите на коя фирма да заложа и дали тези заварки по главата може да доведат до някакви нежелани последици ?

    Коментар


    • #47
      От: центровка на КЛХ250

      Намерих глава втора употреба от Гърция. Тази седмица дойде и днес малко по-малко започнах работа по двигателя. Първо свалих десния капак и изчистих хубаво маслените магистрали. Имаше няколко парчета от буталото и клапана долу в утайника всичко се изчисти старателно. Смених масления филтър. Днес разоборудвах главата, старателно паснах всички клапани с 2 вида шлайф паста Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20140629_001.jpg
Прегледи:1
Размер:111.3 КБ
ID:5596306 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20140629_003.jpg
Прегледи:1
Размер:98.7 КБ
ID:5596308 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20140629_004.jpg
Прегледи:1
Размер:65.3 КБ
ID:5596309 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20140629_005.jpg
Прегледи:1
Размер:84.9 КБ
ID:5596310 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20140629_006.jpg
Прегледи:1
Размер:92.3 КБ
ID:5596311Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20140629_007.jpg
Прегледи:1
Размер:79.4 КБ
ID:5596312 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20140629_008.jpg
Прегледи:1
Размер:91.7 КБ
ID:5596313 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20140629_009.jpg
Прегледи:1
Размер:58.3 КБ
ID:5596314 . Измерих пружините от двете глави и всички бяха в норма , но избрах 8-те най-близко до заводския размер. Смених гумичките на клапаните профилактично с чисто нови. Оборудвах я и в момента отлежава в гаража с горивна камера пълна с нафта за всеки случай. Чакам бутало на Висеко да пристигне към средата на другия месец и живот и здраве дори може да покарам това лято
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от bascho; 29-06-14, 22:26.

      Коментар


      • #48
        От: центровка на КЛХ250

        Чакам да пристигне буталото и да паля, но трябва да доизкусуря някой неща. Едно от тях е хлабините на клапаните . По принцип знам ,че се проверяват при загрял двигател (така ли е това?). Тъй като няма как да го загрея ще ги настроя на горна граница при студен двигател. За целта ми трябват 3 пула дебели 2.8мм с диаметър 7,48мм. Някой да има за продаване ?

        Коментар


        • #49
          От: центровка на КЛХ250

          По принцип клапаните се правят при студен двигател. С пулове се гони горната граница; с кобилици, долната.
          Ако в сервизното ръководство пише че се правят на горещо, значи така трябва. Лично не съм чувал за такава процедура.
          Последно редактирано от galinvayov; 15-07-14, 12:06.
          A Lone Rider

          Коментар


          • #50
            От: центровка на КЛХ250

            Хлабините се правят при стайна температура .

            Коментар


            • #51
              От: центровка на КЛХ250

              Първоначално публикуван от galinvayov Преглед на мнение
              По принцип клапаните се правят при студен двигател. С пулове се гони горната граница; с кобилици, долната.
              Ако в сервизното ръководство пише че се правят на горещо, значи така трябва. Лично не съм чувал за такава процедура.

              Нищо не пише за температурата в мануала. Не знам защо съм се подвел че се правят на загрял двигател. Май това беше за измерване на компресията добре , че го има форума (blush) . Значи остава някой да има за прдаване пулове с дебелина 2.8мм

              Коментар


              • #52
                От: центровка на КЛХ250

                Нещата започват бавно да се случват намерих и парички за клапаните тези дни ще ги монтирам и ще проверя хлабините отново. Днес пристигна и кик стартер кита. Пасна идеално остава една манивела да му монитирам само. Кик стартер искам да му сложа защото ме притеснява ако проблема е бил от декомпресьора новия да не направи същия гаф и пак да събера двигателя понеже ремонта дотук ми излеза около 1200лв ;( . Та предполагам че ако махна декомпресьора ( мисля само да го затворя и заваря за да не разбалансирам вала нещо) стартера няма да може да върти двигателя. И идеята ми е да паля от манивела и на по неприятни места ако загася двигателя или при допъл двигател тогава да използвам ел. стартера. Какво мислите ще може ли мотора да пали на стартер , когато е загрял или стартера ще може да върти двигателя и при студен старт ?

                Коментар


                • #53
                  От: центровка на КЛХ250

                  Не пипай декомпресора .

                  Коментар


                  • #54
                    От: центровка на КЛХ250

                    Ако направиш описаното по-горе от теб,това ще е най голямата глупост,за която после ще съжаляваш.
                    Yamaha Yz450F
                    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                    Всичко с ''рошави''гуми!

                    Коментар


                    • #55
                      От: центровка на КЛХ250

                      Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
                      Ако направиш описаното по-горе от теб,това ще е най голямата глупост,за която после ще съжаляваш.

                      Приемам забележката , но какви ще са последствията? Доколкото четох в мануала когато двигателя се рязвърти над 300 оборота в минута декомпресьора трябва да застане в затворено положение. Което ме наведе на мисълта че ролята му е само да позволи на на стартера по лесно да развърта двигателя , за да запали. Но може и да размишлявам грешно .

                      Коментар


                      • #56
                        От: центровка на КЛХ250

                        Пробвал ли си да превъртиш двигателя със затворен декомпресор? Пробвай и отговорът ще дойде сам.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #57
                          От: центровка на КЛХ250

                          Заваряй смело - какво толкова , после ще си купиш друг вал . Ама преди това ще смениш стартера,еднопосочния лагер и някоя друга обувка .

                          Коментар


                          • #58
                            От: центровка на КЛХ250

                            Ще ти кажа само че без декомпресора,ако ще да си 120 кила,едно че ще хвърлиш всичко изброено от Пешо,и друго че новата манивела която ще сложиш ще счупиш от напъване.Пробвал съм,ей така за спорта,да се опитам да превъртя ХР400 без автоматичния декомпресьор-резултата нулев.
                            Yamaha Yz450F
                            Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                            Всичко с ''рошави''гуми!

                            Коментар


                            • #59
                              От: центровка на КЛХ250

                              Благодаря за информацията. Сега остава да ми кажете как да се уверя че декомпресьора работи на 100%. Защото и на два вала които имам на ръка декомпресьора се пребира. Единия е малко по стегнат от другия. Има ли някакъв друг начин да се уверя че декомпресьора работи. Иначе вчера дойде буталото на Висеко. Работите отиват към палене края на другата седмица, че чакам да пристигнат паричките за клапаните. Но много ме притеснява този декомпресьор?

                              Коментар


                              • #60
                                От: центровка на КЛХ250

                                При натиск на двете, тежести навън пина трябва да се прибира и заключва без заяждане и т.н. Важно нещо за работата на декомпресора е пружинката, трябва да е оригинална. Нова струва 5 лева.
                                A Lone Rider

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X