Обява

Свий
Няма добавени обяви.

центровка на КЛХ250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: центровка на КЛХ250

    Сега на мен мед ми капе от сърцето като чета ама търсех под вола реле и аз си мислех че при 3 атмосфери няма как да паля 10 от 10. Няма смисъл значи да ме сурнат с 50 км/ч на въже и да ръгна 5-та за няколко секунди да отчета компресия при неработещ декомпресьор. Значи сипвам бенз карам и черпя живи и здарви да сте

    Коментар


    • #32
      От: центровка на КЛХ250

      Така днес сложих и иридиум свещ на NGK мотора си пали без грешка. Обаче още ме чопли ниската компресия измерена от майстора. В мануала пише , че компресията трябва да е 660 - 1030kPa при 300 оборота в минута. Направих си на стругар преход за манометър. Утре или в други ден ще ми докарат стандартизиран манометър. Обаче остава въпроса стартера в състояние ли е да завърти двигателя до тези 300 оборота в минута или развъртането на двигателя се прави по друг начин?

      Коментар


      • #33
        От: центровка на КЛХ250

        Е според мен няма смисъл да го върти 300 оборота. В смисъл тя компресията си е една и съща и не зависи от броя въртения на коляновия вал (демек оборотите). Дори и един път ти стига да сгъсти буталото. А и със сигурност ще ги направи тея 300 оборота щом стартера е конструиран да запали двигателя. Както каза колегата по-горе декомпресора се затваря от центробежната сила, което значи че като запали вече трябва да е затворил. Моя е без декомпресор и е само с манивела и на 3 като ме тикат превърта и пали. Пробай да сложиш свещта и да те тикнат и да запалиш на възможно най-малката скорост.

        Коментар


        • #34
          От: центровка на КЛХ250

          По принцип е така, но заради автоматичния декомпресьор за да се измери коректно компресията двигателя трябва да е развъртян на над 300 оборота в минута за да може декомпресьора да освободи единия изпускателен клапан.

          Коментар


          • #35
            От: центровка на КЛХ250

            Ако не ти е наред декомпресьора, мотора просто няма да върви. Според мен са хлабините на клапаните. Казваш, че майстора ги е оправил, но все пак и ти ги провери. Не е много трудно.

            Коментар


            • #36
              От: центровка на КЛХ250

              Първоначално публикуван от mikoriz Преглед на мнение
              Ако не ти е наред декомпресьора, мотора просто няма да върви. Според мен са хлабините на клапаните. Казваш, че майстора ги е оправил, но все пак и ти ги провери. Не е много трудно.

              Хлабините съм ги мерил в норма са. Декомпресьора явно работи защото мотора върви , обаче така или иначе той си освобождава след някакви обороти. А компресията при моторите не знам как е , обаче едно Венто при 3 атмосфери на два цилиндъра и 3.5 на другите два си палеше и вървеше. Затова искам да знам не че ще го пипна до есента ама ....

              Коментар


              • #37
                От: центровка на КЛХ250

                Та да раздвижим темата макар и по неприятен повод. След доста въртели от страна на майстора си получих мотора , както споменах със сменена ангренажна верига и настроени хлабини на клапаните. Майстора е мерил компресията и каза , че е 3 атмосфери. направих едно каране в гората около 4 моточаса 90-тина километра преход лека разходка без много много да тормозим машините. Миналата седмица сложих асфалтовите гуми , че ми се развали колата и му врътнах още 20-тина километра. Като на прибиране от Отманли на един баир нещо изчатка. Стиснах съединителя и мотора изгасна . След около километър бутане в тъмното по баира се добрах до разклона за Крайморие, като там натоварих мотора на един бус и се прибрах. След доста разговори с майстора да дойде да го отворим заедно за да видим какво и ако е в него проблема да му направя рекламация . След какви ли не обещания от негова страна и така на татък днес запретнах ръкави и го разглобих. Резултата е плачевен буталото е ударило левия изпускателен клапан , той се е отчупил и се е заварил за буталото. Главата е много наранена едното легло не става за нищо другия изпускателен клапан и той не може да затвори на цяло , наранен е но предполагам , че е в следствие от движенито на буталото със заварения клапан за него. Цилиндъра има някой деруги, но в ebay има бутала 2мм над стандартния размер така , че с шлайф на цилиндъра и по голямо бутало ще се оправят нещата. Въпроса ми е какво да правя с главата? Мотора е КЛХ250 199 година с монтиран кит 300сс . В Гърция чакам отговор за една глава но е от КЛХ250 1998 година. При монтиране на Big Bore Kit сменя ли се и главата или само цилиндъра? Понеже ангренажната верига си е същата като на 250сс. Какъв е варианта майстора да е осрал нещо при реглажа на клапаните и това да е довело до удара?
                Ето и резултата Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20140518_003.jpg
Прегледи:1
Размер:110.7 КБ
ID:5588431Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20140518_004.jpg
Прегледи:1
Размер:149.2 КБ
ID:5588432Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20140518_005.jpg
Прегледи:2
Размер:71.4 КБ
ID:5588433Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20140518_006.jpg
Прегледи:2
Размер:69.0 КБ
ID:5588434Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20140518_007.jpg
Прегледи:2
Размер:67.6 КБ
ID:5588435Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20140518_008.jpg
Прегледи:2
Размер:65.1 КБ
ID:5588436Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20140518_009.jpg
Прегледи:1
Размер:102.3 КБ
ID:5588437Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20140518_010.jpg
Прегледи:1
Размер:133.5 КБ
ID:5588438

                Коментар


                • #38
                  От: центровка на КЛХ250

                  Колега намери ли някакви чужди тела в цилиндъра? Няма как само счупеният клапан да направи такива поражения, при счупване на клапан двигателя гасне моментално а тук личи че е работил с някакво чуждо тяло в цилиндъра известно време,ако е така то това е и причината за счупването на клапана.

                  Коментар


                  • #39
                    От: центровка на КЛХ250

                    Няма чужди тела . Проблема се появи при движение с около 80 км/ч . Стиснах веднага съединителя , но съм сигурен че буталото е направило поне още 20-тина оборота. Счупения клапан направо се е забил в буталото и стърчи нагоре към главата и именно той е нанесъл най-много поражения на главата

                    Коментар


                    • #40
                      От: центровка на КЛХ250

                      Това , че си стиснал съединителя не означава , че буталото е спряло да се движи . Ето ти подобна случка след ремонт при майстор , пост номер 235 : http://www.offroad-bulgaria.com/show...128138&page=12

                      Коментар


                      • #41
                        От: центровка на КЛХ250

                        Да и аз точно това се опитвам да обясня , че макар и веднага да стиснах съединителя двигателя си е развъртян до едни обороти и не спира моментално. От това са пораженията по главата, която лично според мен е неизползваема тка, че търся глава

                        Коментар


                        • #42
                          От: центровка на КЛХ250

                          За да удари клапани трябва да се е променил синхрона между К.Вал и Р. Валове което е възможно единствено ако веригата е прескочила или е задържал клапан. Направете проверка на оптегача защото има много голяма вероятност той да е виновника за първия а и сега за втория проблем а и може да потроши двигателчето още един път (Е тогава много ще боли)
                          Uaz 469 2.4 D MB
                          KTM 600 ROTAX
                          Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                          Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                          Коментар


                          • #43
                            От: центровка на КЛХ250

                            Първоначално публикуван от Иво82 Преглед на мнение
                            За да удари клапани трябва да се е променил синхрона между К.Вал и Р. Валове което е възможно единствено ако веригата е прескочила или е задържал клапан. Направете проверка на оптегача защото има много голяма вероятност той да е виновника за първия а и сега за втория проблем а и може да потроши двигателчето още един път (Е тогава много ще боли)
                            Това беше първото което проверих но беше наред. Моите съмнения са , също за задържал клапан в следствие на което е ударен и счупен или , той по някаква причина е бил натегнат повече от необходимото , което е довело до счупване на калапана заради това че горенето на сместа е ставало при частияно отворен клапан, което е нагрявала повече клапана и оста му и в един момент при работата на клапана се е счупил. . След счупването му гравитацията и буталото свършват останалото.

                            Коментар


                            • #44
                              От: центровка на КЛХ250

                              А да не би счупения клапан да е този с декомпресора? Имам впредвид да не е затварял добре клапана, заради декомпресора и затова да е загрявал и да се е счупил.

                              Коментар


                              • #45
                                От: центровка на КЛХ250

                                Първоначално публикуван от pecoo Преглед на мнение
                                А да не би счупения клапан да е този с декомпресора? Имам впредвид да не е затварял добре клапана, заради декомпресора и затова да е загрявал и да се е счупил.
                                Да точно клапана на декомпресьора се е счупил. И по-рано в темата съм писал , че имам съмнения в декомпресьора. Обаче като го проверих както е показано в мануала всичко си беше наред. След ремонта майстора каза , че компресията е малко над 3 атмосфери , което също ме наведе на мисълта , че д екомпресьора може да прави проблем. Но тук в темата ми казаха , че на стартер е нормално декомпресьора да работи и така и не ми остана време да измеря компресията при движещ се мотор той изкара 4 часа . Та главата е не използваема и търся да купя . В ebay един продавач от Гърция каза , че има една но я е дал за тестване та чакам тази седмица да каже дали е наред и остава за цената да се разберем . Цилиндъра е го закарах в цех за ремонт на глави и блокове в Бургас до КАТ, хората го погледнаха казаха , че е никасил и не може да се стърже , но били правили няколко блока на пистови мотори с ризи и нямало проблем . Ризата не била чугунена а някаква сме поръчвали ли ги им пристигали готови само ги престъргвали по размер за буталото след като я набият. Та намеря ли глава на прилична цена остава да поръчам едно бутало и да го закарам с цилиндъра , за да може да направят диаметъра на втулката според буталото . И всичко като е готово ще стискам палци биелата да не изкривена от ударите. Което ме навежда на мисълта има ли начин да проверя биелата без да цепя двигателя ?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X