До: Ако сложа на Хонда хр600 тръба в место гърне ще се повреди ли нещо?
Бре,голям проблем с този кюнец,то гумичките на клапаните попеляхме аха да запалим и гората.Питай патило а не старило.Моя опит с пригаждането на ауспуси,генерации или както ви е най удобно да ги наричате е следния;първо,на XR 600 най-добре пасва гърне от XR 600 но като няма,XT600 92-95 е добра алтернатива (иска само малко преправяне на захващането и кадърен майстор),смятам че около Дупница(там съм виждал)все ще се намери читаво и не много скъпо гърне.
Приемаме,че вече имаме гърне и следва да пристъпим към постигането на така желания от теб звук.Най лесно става като се отвори ауспуха и се премахне част от заглушителя или целия(има много подходящи тънки дискове за ъглошайф).След разглобяването идва ред на изработването на така наречения SPARK ARRESTOR,ето ти една снимка за да знаеш как изглежда .Та тоя spark arrestor задачата му е,ако някави искри тръгнат да излизат навън тая джаджа да ги задържи в ауспуха,щото ВЕРВАЙ МИ трудно се гаси ливада и то сам.Хубаво е ако ти се заиграва да махнеш целия заглушител и да направиш вътрешна тръба(перфорирана) с 3 до 4 см по малка от диаметъра на гърнето.Слагаш я в гърнето между двете натъпкваш вата,монтираш spark arrestor-а заваряваш и с аспуха си готов.Сега обаче идва наи-трудната част НАСТРОЙКАТА на карбуратора,защото едно че няма върви добре в различните режими на работа а твърде е възможно да го прегрееш
обеснявам защо;След като вече сме уголемили диаметъра на ауспуха изгорелите газове излизат по-лесно и по-бързо,създавайки по-високо подналягане(вакуум)непосредствено
след изпускателните клапани(в началото на изпускателната с-ма)от тук и по-бързо изпразване на горивната камера и съответно обедняване на сместта(понеже между тактовете испускане и всмукване всички клапани са отворени за около 20 градуса на коляновия вал),а какво става при горене на бедна смес-повишаване темературата на горене.Та разбрахте ли сега що не издържат гумичките на клапаните.
Добре е да пробваш с няколко набора от жигльори докато заработи както трябва.Цялата тая дандания отнема около седмица,но спестяваш парици пък и кефа след това си го бива.
Успех.
Бре,голям проблем с този кюнец,то гумичките на клапаните попеляхме аха да запалим и гората.Питай патило а не старило.Моя опит с пригаждането на ауспуси,генерации или както ви е най удобно да ги наричате е следния;първо,на XR 600 най-добре пасва гърне от XR 600 но като няма,XT600 92-95 е добра алтернатива (иска само малко преправяне на захващането и кадърен майстор),смятам че около Дупница(там съм виждал)все ще се намери читаво и не много скъпо гърне.
Приемаме,че вече имаме гърне и следва да пристъпим към постигането на така желания от теб звук.Най лесно става като се отвори ауспуха и се премахне част от заглушителя или целия(има много подходящи тънки дискове за ъглошайф).След разглобяването идва ред на изработването на така наречения SPARK ARRESTOR,ето ти една снимка за да знаеш как изглежда .Та тоя spark arrestor задачата му е,ако някави искри тръгнат да излизат навън тая джаджа да ги задържи в ауспуха,щото ВЕРВАЙ МИ трудно се гаси ливада и то сам.Хубаво е ако ти се заиграва да махнеш целия заглушител и да направиш вътрешна тръба(перфорирана) с 3 до 4 см по малка от диаметъра на гърнето.Слагаш я в гърнето между двете натъпкваш вата,монтираш spark arrestor-а заваряваш и с аспуха си готов.Сега обаче идва наи-трудната част НАСТРОЙКАТА на карбуратора,защото едно че няма върви добре в различните режими на работа а твърде е възможно да го прегрееш
след изпускателните клапани(в началото на изпускателната с-ма)от тук и по-бързо изпразване на горивната камера и съответно обедняване на сместта(понеже между тактовете испускане и всмукване всички клапани са отворени за около 20 градуса на коляновия вал),а какво става при горене на бедна смес-повишаване темературата на горене.Та разбрахте ли сега що не издържат гумичките на клапаните.
Добре е да пробваш с няколко набора от жигльори докато заработи както трябва.Цялата тая дандания отнема около седмица,но спестяваш парици пък и кефа след това си го бива.
Успех.
Коментар