Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ако сложа на Хонда хр600 тръба в место гърне ще се повреди ли нещо?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Ако сложа на Хонда хр600 тръба в место гърне ще се повреди ли нещо?

    Бре,голям проблем с този кюнец,то гумичките на клапаните попеляхме аха да запалим и гората.Питай патило а не старило.Моя опит с пригаждането на ауспуси,генерации или както ви е най удобно да ги наричате е следния;първо,на XR 600 най-добре пасва гърне от XR 600 но като няма,XT600 92-95 е добра алтернатива (иска само малко преправяне на захващането и кадърен майстор),смятам че около Дупница(там съм виждал)все ще се намери читаво и не много скъпо гърне.
    Приемаме,че вече имаме гърне и следва да пристъпим към постигането на така желания от теб звук.Най лесно става като се отвори ауспуха и се премахне част от заглушителя или целия(има много подходящи тънки дискове за ъглошайф).След разглобяването идва ред на изработването на така наречения SPARK ARRESTOR,ето ти една снимка за да знаеш как изглежда .Та тоя spark arrestor задачата му е,ако някави искри тръгнат да излизат навън тая джаджа да ги задържи в ауспуха,щото ВЕРВАЙ МИ трудно се гаси ливада и то сам.Хубаво е ако ти се заиграва да махнеш целия заглушител и да направиш вътрешна тръба(перфорирана) с 3 до 4 см по малка от диаметъра на гърнето.Слагаш я в гърнето между двете натъпкваш вата,монтираш spark arrestor-а заваряваш и с аспуха си готов.Сега обаче идва наи-трудната част НАСТРОЙКАТА на карбуратора,защото едно че няма върви добре в различните режими на работа а твърде е възможно да го прегреешобеснявам защо;След като вече сме уголемили диаметъра на ауспуха изгорелите газове излизат по-лесно и по-бързо,създавайки по-високо подналягане(вакуум)непосредствено
    след изпускателните клапани(в началото на изпускателната с-ма)от тук и по-бързо изпразване на горивната камера и съответно обедняване на сместта(понеже между тактовете испускане и всмукване всички клапани са отворени за около 20 градуса на коляновия вал),а какво става при горене на бедна смес-повишаване темературата на горене.Та разбрахте ли сега що не издържат гумичките на клапаните.
    Добре е да пробваш с няколко набора от жигльори докато заработи както трябва.Цялата тая дандания отнема около седмица,но спестяваш парици пък и кефа след това си го бива.
    Успех.
    Прикачени файлове
    MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

    Коментар


    • #32
      До: Ако сложа на Хонда хр600 тръба в место гърне ще се повреди ли нещо?

      Първоначално публикуван от vladko33 Преглед на мнение
      Нищо не казвате относно написаното от мен по-горе....въпросните заглушители на Аспо и на Крафт изглеждат чудесно, въпроса е как ще се представят на мотоциклет ?????
      Не се занимавайте с глупости,все едно си без ауспух,а ти гарантирам,че ще вьрви по малко и сьвсем скоро ще почне да пуши,като двутактов.

      Коментар


      • #33
        До: искам да попитам за хонда хр600 ако му сложа тръба в место гарне щесе повреди ли

        Първоначално публикуван от Даниел Туйков Преглед на мнение
        Както и при колите така и при 4Т мотоциклетите след подобно "отпушване" на изпускателната система има вероятност от прегаряне на гумичките на изпускателните клапъни и следователно нужда от по-честа смяна !
        Също така ще се постигне и доста нетърпим звук и ще имаш проблеми с хората около теб
        Другия недостатък е, че има вероятност да подпалиш нещо защото няма да има какво да спира пламъците излизащи от тръбата получаващи се от изпускателния процес на възпламенените газове на самия агрегат !
        Тези гумики биха прегряли ако моторът наистина е много загриял и температурата на въздуха е 40 градуса. Иначе е допустимо, но истината е, че когато буталото се качва на горна мъртва точка, то трябва да има съпротивление, а обикновенната тръба не го създава и така при високи обороти буталото прави един рязък камшичен удар и последствията са върху него и главата...
        KTM Fen

        Коментар


        • #34
          До: Ако сложа на Хонда хр600 тръба в место гърне ще се повреди ли нещо?

          Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
          Не се занимавайте с глупости,все едно си без ауспух,а ти гарантирам,че ще вьрви по малко и сьвсем скоро ще почне да пуши,като двутактов.
          Няма логика да върви по малко
          [B][U]YAMAHA TT600 E[/U][/B]

          Коментар


          • #35
            До: Ако сложа на Хонда хр600 тръба в место гърне ще се повреди ли нещо?

            Да ви кажа, аз от моят аспух който е ръчна изработка по технологията която обясни tchoumpov, съм много доволен, има разлика в мошноста. Но големия проблем найстина е шума - няма човек, който да не ме е напсувал, когато се прибирам след 20,00 часа.
            Така че, всеки сам си решава, но е най- добре да си карате с оригиналдъ тръбъ гюронтия.
            888131021

            Коментар


            • #36
              До: Ако сложа на Хонда хр600 тръба в место гърне ще се повреди ли нещо?

              А все пак има ли някой с АСПО за да каже как е ?
              [B][U]YAMAHA TT600 E[/U][/B]

              Коментар


              • #37
                До: Ако сложа на Хонда хр600 тръба в место гърне ще се повреди ли нещо?

                Първоначално публикуван от GITS Преглед на мнение
                Да ви кажа, аз от моят аспух който е ръчна изработка по технологията която обясни tchoumpov, съм много доволен, има разлика в мошноста. Но големия проблем найстина е шума - няма човек, който да не ме е напсувал, когато се прибирам след 20,00 часа.
                Така че, всеки сам си решава, но е най- добре да си карате с оригиналдъ тръбъ гюронтия.
                В момента и аз не съм с оригинален ауспух и тва ме дразни мноо, а с тръба правена мноо некадърно... като захващане и шум. Скърца на 2 места и бучи яко. Сега съм замислил една тръба да направя с вата за по-малко звук и с по добро сахващане. Как да разбера карбуратора дали е настроен за сегашното гарне и как трябва да бъде настроен за новото и от какво зависи... това с настройките най ме претеснява, моля помогнете!

                П.П ако някой продава оригинален ауспух за DR на добра цена, нека ми пише да се договорим, евентуално...
                KTM Fen

                Коментар


                • #38
                  До: Ако сложа на Хонда хр600 тръба в место гърне ще се повреди ли нещо?

                  Първоначално публикуван от Daniel Gyorev Преглед на мнение
                  В момента и аз не съм с оригинален ауспух и тва ме дразни мноо, а с тръба правена мноо некадърно... като захващане и шум. Скърца на 2 места и бучи яко. Сега съм замислил една тръба да направя с вата за по-малко звук и с по добро сахващане. Как да разбера карбуратора дали е настроен за сегашното гарне и как трябва да бъде настроен за новото и от какво зависи... това с настройките най ме претеснява, моля помогнете!

                  П.П ако някой продава оригинален ауспух за DR на добра цена, нека ми пише да се договорим, евентуално...

                  Първо си направи ауспуха иначе надали ще може да се говори за някакъв нормален реглаж.Ако приемем че вече си с хубаво гърне(примерно по-отворено)най елементарното нещо е да сложиш малко по големи жигльори(защото,както казах с увеличаване на диаметъра на ауспуха сместа обеднява)горивни а не въздушни.Примерен реглаж може да бъде следния;Ако жигльора за средни обороти е #60,го сменяваме с #65.Главния от #120 на #135,иглата се вдига с няколко деления или се сменява и се отвива с до 1(един) оборот винта за сместа за празния ход(който взема участие в определянето на смета до отварянето на 1/3 на дроселовата клапа)Всички тези неща са примерни но общо взето принципа е такъв.При всички случаи ще имаш нужда от набор от жигльори и малко търпение.Само да спомена че идеалната горивовъздушна смес към която се стремим е 14.7/1 т.е. 14.7 части въздух към 1 част гориво,вече в зависимост от надморската височина съотношението леко се променя.Но в нашия случай трябва да е малко по-богата примерно 13.5/1,това обогатяване няма да е много защото вече сме намалили съпротивлението на изгорелите газове с уголемяването на отвора на ауспуха и обогатяването трябва да копменсира загубите предизвикани от по лесното изпускане на отработените газове.Та тия писания изглеждат малко сложни но с малко практика и усилие ще се получи.Най-добре е да започнеш от смяната на жигльора за ниски и средни обороти,като след всяка смяна се прави пътна проба.Поетапно се сменяват(регулират)другите смесообразуващи детайли до постигане на жйелания вървеж.
                  MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

                  Коментар


                  • #39
                    До: Ако сложа на Хонда хр600 тръба в место гърне ще се повреди ли нещо?

                    А специално за София кой е сервиза който може да направи тези центровки ?
                    [B][U]YAMAHA TT600 E[/U][/B]

                    Коментар


                    • #40
                      До: Ако сложа на Хонда хр600 тръба в место гърне ще се повреди ли нещо?

                      От две години не съм в София преди работих на Кирил и Методий та от там имам познанство с човек който може да ти свърши работа.казва се Ники сега работи в Ямаха и е сервизен мениджър там.Най-малкото ше ти каже къде да да го закараш(примерно ако е много зает)
                      MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

                      Коментар


                      • #41
                        До: Ако сложа на Хонда хр600 тръба в место гърне ще се повреди ли нещо?

                        Първоначално публикуван от tchoumpov Преглед на мнение
                        От две години не съм в София преди работих на Кирил и Методий та от там имам познанство с човек който може да ти свърши работа.казва се Ники сега работи в Ямаха и е сервизен мениджър там.Най-малкото ше ти каже къде да да го закараш(примерно ако е много зает)
                        Мисля че се подвизава във форума с ник АНТИМ...
                        MG RACING

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X