Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Re: От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

    Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
    Тези луфтове между зъбната двойка, обикновено се дължат на износени лагери на к. вал и първичния вал.
    И всичко останало.При всички мотори го има ,обаче при КТМ е прекалено.

    Коментар


    • #17
      От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

      Ето нещо по темата, което ме застигна и мен!
      Който разбира да превежда, аз разбирам че трябва да се смени шайбата, която изпълнява ролята на дистанционна втулка, иглените лагери, и евентуално външната касета!

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Clutch_02.jpg
Прегледи:1
Размер:117.6 КБ
ID:5538605
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Clutch_01.jpg
Прегледи:1
Размер:95.3 КБ
ID:5538606
      Бензин в кръвта!
      http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150681644348141.417840.569443140&type=1

      Коментар


      • #18
        От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

        Би трябвало да се превежда че шайба 5 се заменя с "усилена шайба"
        Тоест да се направи по- дебела "дистанционна втулка" за да обере износването и да се сменят иглените лагери!
        Бензин в кръвта!
        http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150681644348141.417840.569443140&type=1

        Коментар


        • #19
          Re: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

          Грешни изводи си правиш!
          Говори се за рзлични модели, защо има разлика в съединителите на 2001/2002 и на тези от 2003 нагоре.
          Аз доста се рових из нещата:
          модела 2001/2002 - вътрешата касета е различна, захвща се само с зегерка накрая. Написаното означава ча шайба 5 е замемена със шайба със стъпало(стъпаловидна) а фтулката е заменена с два иглени лагера,

          на 2003+ касетата се стага с гайка, вътрешната касета вече е с едни фтулки които са като зъби за металните дискове, притискателя е с иглен лагер, за ралика от притискателя на 2001/2002 който е с съчмен лагер.
          Съответно и накрайника който натиска притискателя е различен.

          Съвета ми е, сменяй с оригинални части и не преправяй нищо....

          Коментар


          • #20
            От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

            А само външната касета ли да сменя с иглените лагери или всичко?
            Външната касета е около 5 стотака за моя ЕХС-520 2002г.!
            Последно редактирано от emo.com; 18-11-13, 13:26. Причина: допълване и поясняване
            Бензин в кръвта!
            http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150681644348141.417840.569443140&type=1

            Коментар


            • #21
              Re: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

              Смени само иглените лагери, те не са скъпи. А касетата ако няма износване(ръбове) от дисковете няма причина да я сменяш.
              Ако съединителя ти отделя нормално и само шума ти е проблема няма смисъл да сам да влизаш в филми и да харчиш пари на вятъра.

              Коментар


              • #22
                От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

                Смятам да започна с лагерите, макар че иглените лагери на оста са нови- сменях ги с феродовите дискове миналия сезон.
                Тогава обаче не смених аксиалния лагер, но при положение че шума изчезва при натискане на съединителя, тоест като е натоварен....
                Когато сваля всичко ще видя, за сега приемам съвети от изпатили
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-11-18-0840.jpg
Прегледи:1
Размер:96.7 КБ
ID:5538628
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-11-18-0841.jpg
Прегледи:1
Размер:67.3 КБ
ID:5538627
                Бензин в кръвта!
                http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150681644348141.417840.569443140&type=1

                Коментар


                • #23
                  От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

                  Би трябвало да е от аксиалния лагер!
                  Когато не е натиснат съединителя, лагера не е натоварен и шуми ужасно.
                  Когато натиснеш, лагера се натоварва и шума намалява.
                  Дано логиката ми е вярна, иначе....
                  С тези лагери е страшно- подобни проблеми имах и с лагерите на разпределителния вал и докато разбера какво става.....
                  Имах късмет че сачмите не изпопадаха надолу по ангренажа....
                  Лагерите си бяха с капсуловките и заедно със сеператорите и съчмите се бяха помлели!
                  Последно редактирано от emo.com; 18-11-13, 14:38. Причина: запетая
                  Бензин в кръвта!
                  http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150681644348141.417840.569443140&type=1

                  Коментар


                  • #24
                    От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

                    По-нагоре съм писал - виж си и колелото на коляновия вал,където е шпонката и конуса.
                    Три ЕХС-до сега съм имал и все от там идваше много неприятният шум.

                    Коментар


                    • #25
                      От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

                      Да, да задължително ще провря и това!
                      Ще кажа какво е станало през седмицата, дано да бъде това или аксиалния лагер, защото ако се окаже нещо друго нещата отиват на дебело.
                      Благодаря
                      Само да попитам резбата на гайката лява ли е и как ако нямаме инструмента за законтряне на зъбните едно към друго е желателно да се направи това?
                      Последно редактирано от emo.com; 18-11-13, 20:00. Причина: Добавяне на въпрос
                      Бензин в кръвта!
                      http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150681644348141.417840.569443140&type=1

                      Коментар


                      • #26
                        От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

                        Тук, а и в останалите части( общо са 5) има какво да се види!
                        Бензин в кръвта!
                        http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150681644348141.417840.569443140&type=1

                        Коментар


                        • #27
                          От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

                          Гайката на коляновия вал е с обратна резба ако правилно си спомням,а на съединителя нормална.
                          Гайката на вала може да я отвиеш,като законтриш вала с болта,който е от предната част,има дебела медна дифтунга.Махаш дифтунгата и прекарваш вала на ГМТ,тогава болта трябва да се навие целия на ръка.Не е много правилно,но върши работа.
                          Ако нямаш скобата за съединителя може да си направиш от един стар метален диск,като завариш за него нещо за дръжка-един път бях дал скобата на приятел и така на бързо спретнах друга.
                          Внимавай с феродовите дискове,на някой модели са два размера и има значение как се редят.
                          Успех!

                          Коментар


                          • #28
                            Re: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

                            Колега, освен контрата на вала в мануала пише да се използва и скоба, според мен само контрата няма да е достатъчна и може да стане беля с вала. Аз използвах парче твърд плат(брезент или подобен), свиваш го и го слагаш между зъбчатката на съединителя и тази на вала, вече 2 пъти работи .
                            Металните, а не феродовите дискове на някои години са с различна дебелина!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Re: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

                              Първоначално публикуван от chemomche Преглед на мнение
                              Аз използвах парче твърд плат(брезент или подобен), свиваш го и го слагаш между зъбчатката на съединителя и тази на вала, вече 2 пъти работи .
                              Аз използвам 5лв от старите (монета)
                              0888 074 049

                              Коментар


                              • #30
                                От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

                                Най-евтино и безопасно е със стар стоманен диск от съединителя. Заварят му се две пръчки (за дръжка), подпирате ги на степенката и готово (има го в темата на Митков за 200-тата).
                                Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X