Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

    http://www.youtube.com/watch?v=KG1IvjHVE2c

    Беше се развила гайката на касетата и спука капака. Залепих капака, затегнах гайката и смених шайбата. Затворих, всичко изглеждаше наред, но шума все още го има. Отворих отново- гайката не е мръднала.
    Шумът намалява при натискане на съединителя, както се вижда от клипчето.

    Мотора е SX, а съединителя е от ЕХС, ако това има значение.

    Някакви предположения?

  • #2
    От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

    Провери ли и другата гайка - на коляновия вал , и тя има свойството да се саморазвива , и голяма част от шума идва от там , след смяна на шпонка и гайка , значително намалява .

    Коментар


    • #3
      От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

      Колегата СПИДИ беше писал преди време за проблема със шпонката и шума от нея, но не мога да намеря темата...
      Gas Gas ec 250

      Коментар


      • #4
        Re: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

        четох за шпонката, но и че няма общо със съединитела, а при мен шума намалява при натискане на съединителя

        Коментар


        • #5
          От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

          Нормално е да намалява шума. Като стиснеш съединителя, вътрешната кошница заедно с металните дискове спира да се върти, а те взети заедно, сигурно са 1/3 от теглото на целия съединител и натоварването върху шпонката е по-малко.
          Gas Gas ec 250

          Коментар


          • #6
            От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

            Само шпонката не спасява положението.И колелото трябва да се смени.Прецаква му се конуса.Ако не го смениш ще скъса и шпонката,освен шума,който чуваш.Иначе шума е точно от там.И при натискане на съединителя доста намалява.

            Коментар


            • #7
              От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

              На всички конусни съединения, шпонката се слага само за правилно зацепване на частите. Шпонката НЕ предава въртеливото движение. Ако конусните повърхности са наранени, тази шпончица (прекалено нежна е) не би издържала и едно каране.
              Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

              Коментар


              • #8
                От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

                Първоначално публикуван от 4ef4o Преглед на мнение
                На всички конусни съединения, шпонката се слага само за правилно зацепване на частите. Шпонката НЕ предава въртеливото движение. Ако конусните повърхности са наранени, тази шпончица (прекалено нежна е) не би издържала и едно каране.
                Това е самата истина.
                Научих,че колкото и да знаеш,все още има какво ново да научиш!

                Коментар


                • #9
                  От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

                  Е тогава от къде е шума

                  Коментар


                  • #10
                    От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

                    всеки ктм шуми караи спокоино

                    Коментар


                    • #11
                      Re: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

                      Миналата седмица го отворих пак, защото имаше едно овличане на съединителя и исках да видя как са нещата.
                      Вече бях взел шпонка и за това я смених.
                      Колелото беше стегнато, на ръка не излезе, но със скоба излезе сравнително лесно. Старата шпонка нямаше наранявания, а колелото много леки петна, които може би са от лепилото.
                      Смених шпонката, сложихме Локтайт 243, стегнахме...
                      Трябваше да пътувам и нямаше време да чакам да изсъхне лепилото за това не съм го палил.
                      Стискам палци всичко да е ок, и ако не сме оправили тракането, то поне да не сме влошили положението.

                      Между другото, вече му направих 2.5 часа.

                      Коментар


                      • #12
                        От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

                        Да не би да ти се е разбил лагера на касетата,при мен на црф-а е иглен лагер с вътрешна гривна(незнам сигурно и на ктм-а е същата работа),погледни ги и тях,демпферните гуми на касетата също дават фира и от там предполагам,би могло да шуми.

                        Коментар


                        • #13
                          От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

                          Първоначално публикуван от iacata Преглед на мнение
                          всеки ктм шуми караи спокоино
                          Бих казал че ако намали шумовете трябва да се притесняваш.

                          Първоначално публикуван от qnis Преглед на мнение
                          Да не би да ти се е разбил лагера на касетата,при мен на црф-а е иглен лагер с вътрешна гривна(незнам сигурно и на ктм-а е същата работа).
                          Не е от там.На КТМ са два иглени един до друг и са доста стабилни.
                          Просто всички зъбни предавки са с доста по големи технологични хлабини.
                          И новите са шумни.

                          Коментар


                          • #14
                            Re: От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

                            Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                            Просто всички зъбни предавки са с доста по големи технологични хлабини.
                            И новите са шумни.
                            Да, и аз забелязах същото.
                            Като проверявах дали е стегната зъбчатката на вала, като я местех с ръка имаше 1-2мм ход, но не защото е хлабава, ми заради лъфт между забите на зъбчатката на вала и тази на касетата на съединителя.
                            А самите зъби си изглеждат като нови, не са износени.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Re: От: КТМ 525 шум от двигателя/съединитея

                              Първоначално публикуван от chemomche Преглед на мнение
                              Да, и аз забелязах същото.
                              Като проверявах дали е стегната зъбчатката на вала, като я местех с ръка имаше 1-2мм ход, но не защото е хлабава, ми заради лъфт между забите на зъбчатката на вала и тази на касетата на съединителя.
                              А самите зъби си изглеждат като нови, не са износени.

                              Тези луфтове между зъбната двойка, обикновено се дължат на износени лагери на к. вал и първичния вал.
                              Силата е нищо без контрол.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X