От: YZ250f 2002 Настройки карбуратор
Така и трябва да бъде. Сега при това положение долу го слагаш на чертата и горе двете крайни точки трябва да са в една равнина. Демек на равно с главата. Защото при предният вариант (завъртяно на 180* за валовете или 360* за КВ) белезите не съвпадат точно и си мислиш, че имаш проблем с веригата и зацепването.
Аз ти предлагам да свалиш карбуратора, разглобяваш го внимателно. Продухваш/почистваш всичко, смазваш където трябва и сглобяваш. Защото сега може да слагаш винта за сместа на 2-оборота, но като има някакво запушване на жигльора за ниските обороти или някъде другаде и нищо не правиш.
Така и трябва да бъде. Сега при това положение долу го слагаш на чертата и горе двете крайни точки трябва да са в една равнина. Демек на равно с главата. Защото при предният вариант (завъртяно на 180* за валовете или 360* за КВ) белезите не съвпадат точно и си мислиш, че имаш проблем с веригата и зацепването.
Аз ти предлагам да свалиш карбуратора, разглобяваш го внимателно. Продухваш/почистваш всичко, смазваш където трябва и сглобяваш. Защото сега може да слагаш винта за сместа на 2-оборота, но като има някакво запушване на жигльора за ниските обороти или някъде другаде и нищо не правиш.
Коментар