Обява

Свий
Няма добавени обяви.

YZ250f 2002 Настройки карбуратор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: YZ250f 2002 Настройки карбуратор

    Така и трябва да бъде. Сега при това положение долу го слагаш на чертата и горе двете крайни точки трябва да са в една равнина. Демек на равно с главата. Защото при предният вариант (завъртяно на 180* за валовете или 360* за КВ) белезите не съвпадат точно и си мислиш, че имаш проблем с веригата и зацепването.
    Аз ти предлагам да свалиш карбуратора, разглобяваш го внимателно. Продухваш/почистваш всичко, смазваш където трябва и сглобяваш. Защото сега може да слагаш винта за сместа на 2-оборота, но като има някакво запушване на жигльора за ниските обороти или някъде другаде и нищо не правиш.
    EXC TPI 2019

    Коментар


    • #17
      От: YZ250f 2002 Настройки карбуратор

      Някой може ли да качи снимка на валовете,да видя накъде сочат гърбиците.В manual е да дено така Натиснете снимката за да я уголемите

Име:val.JPG
Прегледи:1
Размер:36.4 КБ
ID:5444612 върховете им да са на права линия,успоредна на горния ръб на главата.А моите не са така
      луд умора няма!!!

      Коментар


      • #18
        От: YZ250f 2002 Настройки карбуратор

        Утре аз ще отворя моя да ти направя няколко снимки. Чувал съм за превъртели зъбни колела спрямо вала и разни майстори се опитват да ги центроват. Като цяло е трудна работа, дано да не е превъртяло при теб.
        Последно редактирано от chavetoo; 17-01-13, 23:10.
        EXC TPI 2019

        Коментар


        • #19
          От: YZ250f 2002 Настройки карбуратор

          Ще ти бъда много благодарен
          луд умора няма!!!

          Коментар


          • #20
            От: YZ250f 2002 Настройки карбуратор

            Kолега валовете трябва да сочат малко по-високо от това което си показал на снимката от мануала. Поне при Ямахите който съм ремонтирал е било така.
            0878424143
            0887424150

            Коментар


            • #21
              От: YZ250f 2002 Настройки карбуратор

              При това положение на валовете.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00171.jpg
Прегледи:1
Размер:166.5 КБ
ID:5444959

              Гърбиците трябва да бъдат така.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00173.jpg
Прегледи:1
Размер:156.6 КБ
ID:5444962

              Лявата от центъра на отвора до главата на 5мм а дясната на 8мм. Като тези мм не са на 100% точни.
              Прикачени файлове
              EXC TPI 2019

              Коментар


              • #22
                От: YZ250f 2002 Настройки карбуратор

                Много ти благодаря за снимките.Валовете ми са правелно зацепени мерих и хлабините(смукателни 0.15 и изпускателни 0.20)Тея дни ще почистя хубаво карбуратора,ще купя нов филтар и ще пробвам как е.
                луд умора няма!!!

                Коментар


                • #23
                  От: YZ250f 2002 Настройки карбуратор

                  Днеска купих въздушен филтър,и поритах мотора 5 10 мин ама файда йок(неще да пали)Кажете какво да правя???
                  луд умора няма!!!

                  Коментар


                  • #24
                    От: YZ250f 2002 Настройки карбуратор

                    Свали свещта и виж в какво състояние е. Ако е мокра я нагрей хубаво да изсъхне и след това провери къде прескача искрата. Ако не е на точното място трудно ще запали. Също така ако е мокра го продухай малко докато няма свещ.
                    EXC TPI 2019

                    Коментар


                    • #25
                      От: YZ250f 2002 Настройки карбуратор

                      Пич като се замисля преди 4-5 месеца имах подобен случай и като гледам след като си проверил всичко останало то остава да е карбуратора. И на мен не ми се вярваше но взех друг от друг мотор и проблема веднага изчезна.След смяната на карб. с друг и до днес си кара без ядове за съжаление го има и това няма как.А това удоволствие му излезе на клиента 250 кинта втора ръка от колега от форума.Поздрави
                      0878424143
                      0887424150

                      Коментар


                      • #26
                        От: YZ250f 2002 Настройки карбуратор

                        Мен ме съмнява че е нещо електрониката CDI е Vortex(на него пише YAMAHA YZ250F 01 DUAL) а не е оригиналното.Мисля си че от там идва цялата работа искрата не се подава на правилното място и трудно пали.Не познавам никой с какъв мотор да пробвам с неговото CDI.
                        луд умора няма!!!

                        Коментар


                        • #27
                          От: YZ250f 2002 Настройки карбуратор

                          Вземи стръбоскоп и му виж центровката. При оригиналната ел. подаването на искрата също зависи дали си на неутрална скорост. Макар, че моя дали ще е на скорост..... си пали по един и същи начин. Също така докато риташ не трябва да подаваш газ. Даваш ли му газ не пали и в много голям % има вероятност да те ритне.
                          Онзи ден гледах точно такъв клип, показваха как трябва да се пали Ямаха. Защото при няколко не правилни неща и няма палене.
                          http://www.youtube.com/watch?v=YG21TKfHTW8
                          няма нищо общо с твоя, освен в начина на палене.
                          EXC TPI 2019

                          Коментар


                          • #28
                            От: YZ250f 2002 Настройки карбуратор

                            Стръбоскоп няма откъде да взема .А дали го ритам правилно и аз не знам.Като разкарвам буталото има един момент където ритача втвърдява,и като премине този момент тогава го ритам.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1536.jpg
Прегледи:1
Размер:282.3 КБ
ID:5450121Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1532.jpg
Прегледи:1
Размер:237.7 КБ
ID:5450122Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1534.jpg
Прегледи:1
Размер:295.8 КБ
ID:5451490
                            Eто това е CDI-то.Ще пращам имейл на vortex ако може да ми кажат кои кабел къде трябва да влиза в CDI-то.
                            луд умора няма!!!

                            Коментар


                            • #29
                              От: YZ250f 2002 Настройки карбуратор

                              Vortex ми отговориха "Това CDI не го произвеждаме вече 11 години и му нямаме схемата.За този модел мотор може да ви предложи друго CDI което все още го имаме в наличност."
                              Последно редактирано от fanatika_kz; 08-02-13, 12:32.
                              луд умора няма!!!

                              Коментар


                              • #30
                                От: YZ250f 2002 Настройки карбуратор

                                Бате колко да го мислиш няма да го измислиш ей земи намери човек с такъв мотор и смени карб. за проба да видиш. Иначе само си гадаеме опитай и с CDI като мислиш че може и от него да е но на мен не ми се вярва.Успех
                                0878424143
                                0887424150

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X